منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

وکیل مهاجرت به اوکراین

ضرورت وکیل مهاجرت به اوکراین چیست ؟

مهاجرت به اوکراین جذابیت های خاص خودش را دارد. اوکراین یا Україна یکی از کشورهای اروپای شرقی می باشد. در رتبه بندی سازمان جهانی گردشگری اوکراین از نظر گردشگران در جایگاه هشتم قرارگرفته است.  

اوکراین را در ایران به عنوان یک کشور زیبا می شناسند. پر بیراه هم نیست؛ طبیعت زیبا، ساختمان های رنگارنگ، مردم خونگرم و غذاهای خوشمزه به جذابه های این کشور افزوده است.

روی این حساب کم نیستند، ایرانیانی که متقاضی اقامت اوکراین می باشند. در کنار این امر این جذابیت و اشتیاق یک عده به اخذ اقامت دائم اوکراین سبب شده بعضاً کسانی در این زمینه ارائه خدمات بنمایند که متخصص آن نیستند.

وکیل مهاجرت باید به قوانین حقوقی و مهاجرتی کشور مقصد مثلاً اوکراین آشنا باشد.
وکیل مهاجرت باید به قوانین حقوقی و مهاجرتی کشور مقصد مثلاً اوکراین آشنا باشد.

ارائه خدمات مهاجرتی تنها می بایست توسط وکیل مهاجرت انجام شود. هر شخصی که غیر حقوقی باشد، مجاز به ارائه خدمات مهاجرتی نیست.

شاید این موضوع برای شما عجیب باشد ولی قانون ایران تنها وکیل دادگستری و موسسه حقوقی را مجاز به ارائه خدمات حقوقی می داند.

خدمات مهاجرتی و یا اخذ اقامت یک کشور نیز از نوع خدمات حقوقی و بعضاً از نوع پیچیده آن می باشد. وکیل مهاجرت باید به قوانین حقوقی و مهاجرتی کشور مقصد مثلاً اوکراین آشنا باشد.

انواع راهکارهای مهاجرت به اوکراین

الف- تحصیل در اوکراین

تحصیل در اوکراین از زمانی نسبتاً دور در بین دانشجویان ایرانی متداول بوده است. اوکراین دارای دانشگاه های متفاوت و رشته هائی منجمله پزشکی، مهندسی و غیره می باشد.

مهاجرت به اوکراین از طریق تحصیل یک شیوه نسبتاً ساده تر می باشد. برای همشهریان اصفهانی وکیل مهاجرت در اصفهان خدمات 0 تا 100 شما را در این زمینه انجام می دهد.

ب- ازدواج در اوکراین

ازدواج با با یک فرد اوکراینی یک شیوه ی تضمین شده اخذ اقامت این کشور است. اگر شما یک آقا هستید و با یک خانم اوکراینی ازدواج کنید، اقامت اوکراین و مهاجرت شما به این کشور هموار می شود.  

ج- اقامت اوکراین از طریق کار

اخذ اقامت اوکراین از این طریق مستلزم پیدا کردن کار در کشور اوکراین می باشد. مهاجرت به اوکراین با این شیوه تنها در صورتی امکان پذیر است که کارفرمائی اعم از شخص یا شرکت در اوکراین از شما دعوت به کار کرده باشد.

د- سرمایه گذاری و اخذ اقامت اوکراین

سرمایه گذاری نه تنها در اوکراین که در بسیاری از کشورها شیوه ای جهت اخذ اقامت می باشد. سرمایه گذاری در اوکراین معمولاً با ثبت شرکت در اوکراین توام می باشد و شما باید سرمایه را به آن تزریق کنید. 

مشاوره با وکیل مهاجرت به اوکراین

جهت مشاوره با وکیل مهاجرت لطفا با موسسه حقوقی سایه تماس بگیرید. همچنین می توانید پیام خود را به ما واتساپ کنید. در اسرع وقت وکیل مهاجرت با شما تماس خواهد گرفت.

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!