منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

طرح توجیهی در تهران

طرح توجیهی در تهران و شروع سرمایه گذاری :

طرح توجیهی درتهران شروع یک سرمایه گذاری است. فرقی نمی کند، بخواهید کارخانه بزنید و تولیدی باشید و یا یک کار خدماتی همچون گردشگری را آغاز کنید و یا حتی بازرگانی و تجارت را در پیش بگیرید.

کسب کار شما هر چه باشد، شما در آغاز به طرح توجیهی نیاز دارید. طرح توجیهی درتهران اما معمولا با انگیزه بالاتر و بیشتری همراه است. نزدیکی به بازار فروش پایتخت کشور انگیزه کمی برای شروع کسب و کار در تهران نیست.

بیشتر متقاضیان طرح توجیهی ، این طرح را برای تولید نیاز دارند؛ نه که طرح توجیهی برای تولیدی و کارخانه زدن فقط مورد نیاز باشد بلکه شاید به این دلیل است که تعداد طرح های تولیدی در کشور بیش از باقی انواع طرح است.

طرح توجیهی در تهران توسط مشاورین با بیش از یک دهه تجریه ارائه طرح توجیهی جهت اخذ وام به بانک.
طرح توجیهی در تهران توسط مشاورین با بیش از یک دهه تجریه ارائه طرح توجیهی جهت اخذ وام به بانک.

طرح توجیهی در تهران جهت ارائه به بانکها :

بانکهای پرداخت کننده تسهیلات و وام پیش از درخواست هر نوع مدرک دیگری یک طرح توجیهی از متقاضی درخواست می کنند. این طرح توجیهی باید شامل ارائه بخش های تفضیلی فنی طرح، بازار طرح  و بخش های محاسبات مالی شامل ادله توجیه پذیر بودن طرح باشد.

بخش مالی و محاسباتی طرح معمولاً با استفاده از نرم افزار کامفار تهیه می شود. گزارشی از محاسبات جامع کامفار ضمیمه طرح می شود.

طبق قانون تنها شرکت های عضو کانون مشاوران بانکی و اعتباری مجاز به تهیه طرح توجیهی برای شما هستند.

اگر در تهران هستید و به تازگی به یکی از شعب بانک های سپه، صنعت و معدن، سینا، پست بانک، ملی، صادرات و یا تجارت  جهت اخذ تسهیلات معرفی شده اید، جهت تهیه طرح توجیهی خود در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

امروز پس از طی 15 سال سابقه مستمر در نگارش طرح توجیهی فنی و اقتصادی می توانیم بگوییم که ما یک مرکز حرفه ای مشاوره و تهیه طرح توجیهی می باشیم .

کافی است، فقط یک بار با ما تماس بگیرید و علاوه بر برخورداری از مشاوره رایگان در زمینه تهیه طرح توجیهی در تهران نهایتاً از خدمات مرتبط با نرخ مصوب کانون مشاوران برخوردار شوید.

هزینه تهیه طرح توجیهی در تهران چقدر است ؟

گفتم که تنها بانیان قانونی تهیه طرح توجیهی در تهران و در کل کشور در حال حاضر شرکت های عضو کانون مشاوران می باشند. در مجموعه ما همچنین یک سری تخفیفات کلی بر نرخ تهیه طرح توجیهی قانونی و مصوب اعمال می شود.

طرح توجیهی چگونه نوشته می شود ؟

خیلی ها می خواهند بدانند، طرح توجیهی چیست و چگونه نگارش می شود. طرح توجیهی به شکل خلاصه گزارشی است بر توجیه پذیر بودن سرمایه گذاری که قرار است انجام شود.

اثبات توجیه پذیری یک  سرمایه گذاری با توجه به اندازه بازار و محاسبات مالی طرح صورت می پذیرد. این محاسبات و اندازه گیری ها بر اساس روش ها و فرمول های مختلف و پامتر های مالی صورت می پذیرد که امروزه حالت استانداردی به خود گرفته است.

آمار و ارقام و اعدادی که پایه محاسبات طرح می شود باید کاملاً به روز جمع آوری شده و قابل استناد باشند .

در واقع در اندازه گیری بازار طرح بر اساس آمار ارائه دهندگان محصول و یا خدمات مشابه متقاضی طرح توجیهی و میزان مصرف آن در جامعه و همچنین واردات و صادرات آن تعیین می شود.

استخراج به روز این آمار همیشه کار ساده ای نیست و بدون آن در واقع پیش بینی نیاز بازار بی معنی است.

 طرح نویس شما در تهران و هر شهرستان دیگر باید آمار مصرف بازار محلی و بازار سراسر کشور را به دقت استخراج و آن وقت ظرفیت طرح شما را بر اساس شواهد و قرائن واقعی تعیین کند.

طرح توجیهی احداث کارخانه در تهران

شهرک های صنعتی فراوانی در اطراف تهران مستقر هستند که مشغول تولید هستند. تولید لیکن وقتی تولید است که به صرفه باشد. تولیدی که فروش نداشته باشد؛ فقط هزینه زا است و به زودی باید درش بسته شود.

طرح توجیهی تولید متناسب با تولیدی که قرار است در پیش گرفته شود، از هزینه کردن های گزافی که ممکن است ، هیچ وقت به ثمری نرسد، جلوگیری می کند.

هستند؛ محصولات بکری که تولیدی آنها به نفع کشور بوده ولی ایده های آنها نو است و هنوز به فکر کسی نرسیده، به اینگونه تولیدات بکر محصولات غیر اشباع می گویند که صاحبان آنها به راحتی بازار را در دست گرفته و فروش خوبی پیدا می کنند .

همچنین قیمت گذاری بر روی این محصولات به دلیل وجود رقبای کمتر بسیار ساده تر است و قیمت آن رقابتی نبوده و حاشیه سود بهتری برای تولید کننده می توانند به همراه داشته باشد.

طرح توجیهی معدن

کشور ما به لحاظ وفور تنوع معادن در آن غنی می باشد. معادن در واقع محل ذخیره ماده معدنی مفیدی می باشند که به شرط استخراج، حصول و بهره وری قابل فروش هستند.

طرح توجیعهی معدن می تواند ناظر بر همین استخراج و یا فرآوری باشد. فن آوری هایی همچون کانه آرایی، لیچینگ، فولاتاسیون و … شیوه های شناخته شده ای بر استخراج ماده معدنی با ارزش از باطله سنگ می باشد.

سنگ های معدنی تزئینی نیز گروه دیگری از معادن هستندکه به شرط استخراج در آمد خوبی را می توانند، نصیب صاحب معدن بنماید.

طرح توجیهی جهت ارائه به دستگاههای دولتی

طرح توجیهی در تهران ممکن است؛ برای اخذ مجوز از یک دستگاه دولتی مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری، فرمانداری، گردشگری، محیط زیست و مثلاً در هنگام اخذ و صدور جواز تاسیس نوشته شود.

در یک حالت متداول تر همانطور که قبلاً گفته شد؛ بانک ها موقع درخواست افراد و شرکتها برای تخصیص وام و تسهیلات تولید از آنها یک طرح توجیهی فنی و اقتصادی کامل طلب می کنند که باید  معمولاً با نرم افزار کامفار نگارش شده  و  دارای فصل بررسی بازار و توجیه فنی باشد.

فلذا اگر خواستار یک طرح توجیهی در تهران هستید؛ خصوصاً اگر طرح توجیهی مزبور را برای ارائه به بانکی در استان تهران می خواهید؛ ما نزدیک دو دهه است؛ متخصص نوشتن طرح توجیهی در این خصوص هستیم.

به یاد داشته باشید که تنظیم طرح توجیهی برای بانک و وام یک کار بسیار تخصصی است که فقط باید توسط اهل فن و خبره آن که به نگارش طرح توجیهی تسلط کامل دارند و خصوصاً تجربه عملی در این مقیاس دارند؛ انجام شود.

شرکت های مشاور مجاز طرح توجیهی در تهران چه کسانی هستند؟

طرح توجیهی در تهران اگر ب با هدف ارائه به بانک و اخذ وام و تسهیلات باشد؛ در اکثر مواقع باید مهمور به مهر کانون مشاوران اعتباری بانکی گردد؛ که این کار به صورت خود به خود توسط مشاوران موسسه ما انجام شده و تحویل مخاطب می گردد.

گروه متخصصین ما آماده تنظیم و نگارش طرح توجیهی معدن در تهران و شهرهای مجاور آن همچون کرج می باشد.

واژه نامه معادل طرح توجیهی :

Business plan

Feasibility study

Business Advisers in Tehran

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!