منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

وکیل پایه یک در اصفهان

وکیل پایه یک در اصفهان می خواهم.

وکیل پایه یک در اصفهان کم نیست اما وکیلی که داوی درد باشد و مشکل من را به سرعت و دقت تشخیص داده و حل کند ؛ کیست ؟

چطور باید یک وکیل خوب در اصفهان پیدا کنم تا کارم بیشتر از قبل گره نخورد.  من می خواهم در اینجا این موضوعات را برای شما موشکافی کنم.

به عنوان تخصصی ترین مرکز در زمینه ی وکیل پایه یک در اصفهان با هزینه ی مناسب و بالاترین کیفیت سالهاست که پیشروترین هستیم.
به عنوان تخصصی ترین مرکز در زمینه ی وکیل پایه یک در اصفهان با هزینه ی مناسب و بالاترین کیفیت سالهاست که پیشروترین هستیم.

وکیل پایه یک دادگستری کیست ؟

وکیل پایه یک دادگستری شخصی است  که پس از طی دوره تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و یا بالاتر در رشته حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی یا هم‌تراز آن در حوزه علمیه، در آزمون کانون وکلای دادگستری که هر سال یک بار برگزار می‌شود، در رقابتی سنگین و نفس‌گیر موفق به کسب معدل و ترازی شده باشد که بتواند در بین رقبای پر شماری که دارد به عنوان کارآموز وکالت پذیرفته شود.

وکیل پایه یک و پایه دو چه تفاوتی با هم دارند ؟

طی تجربه کاری خود دیده ام که بسیاری از موکلین تفاوت موجود وکیل پایه یک و پایه دو را نمی دانند. به این جهت لازم می دانم، پیش از هر بحث دیگر تفاوت این دو را بیان کنم.

وکلای پایه ۲ فقط حق شرکت در محاکم کیفری که به جرم‌های تعزیری مستوجب حبس کمتراز ۱۰ سال و شلاق و جزای نقدی و اقدامات تامینی منتج می‌شود را دارند و در محاکم حقوقی نیز چنانچه بازخواسته کمتر از ۵۰۰ میلیون ریال باشد و یا خواسته غیر مالی مگر در دعاوی مربوط به اختلافات در اصل نکاح، اصل طلاق، اثبات و نفی نسب باشد، می‌توانند از حقوق موکل خود دفاع کنند، اما وکیل پایه یک دادگستری حق شرکت در تمامی محاکم اعم از حقوقی و کیفری و.. را دارند.

لزوم استفاده از وکیل در پرونده های قضایی

قبل از هر چیز باید علت و ضرورت استفاده از وکیل را برای شما توضیح بدهم. هستند عده ای که با خود فکر کنند استفاده از خدمات وکیل پایه یک و کلاً وکیل دادگستری برایشان ممکن است ، گران تمام می شود .

دادگاه محل سعی و خطا نیست ؛ این شعار ماست که البته خود موکلین هم با اندکی تامل در مفهوم این جمله پی به عمق آن خواهند برد.

گویا هزینه وکیل پایه یک ، برای این دسته جوری بزرگ می نماید که یک هزینه بسیار بزرگ تر را فراموش می کنند؛ در واقع اینان از چاله ای در آمده و ممکن به قعر چاه عمیق تری سقوط کنند.

اسم این چاه عمیق تر ضرر و زیان و تاوانی است که شما در اثر شکست در پرونده قضایی خود ، در اثر دفاع نادرست و یا طرح دادخواست اشتباه ممکن است؛ متحمل شوید.

این ضرر و زیان حتی اگر از جنس خسارت مالی هم باشد؛  تلخ است چه برسد،  به مواردی که موضوع حیثیتی و کیفری می باشد.

فکر نمی کنم در میان ما کسی باشد که رفتن به زندان و یا موارد از این دست مطلوب وی باشد ولی فرجام یک جمله اشتباه در دفاعیات و یا طرح شکایت نادرست گاهی تاوانی بسیار سنگین دارد.

ممکن است بگوید اطمینان دارم که حق با من است ، باشد موافقیم چه بهتر که حق با شماست اما تظلم خواهی و گرفتن حق فقط با حق دار بودن به دست نمی آید.

 وکیل پایه یک دادگستری اصفهان

قبل از اینکه وارد مقوله وکیل پایه یک دادگستری اصفهان بشوم؛  لازم  می دانم  وکیل را تعریف کنم ،  وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.

در امور حقوقی و رجوع به دادگستری ها تنها وکلای دادگستری مجاز به دخالت هستند و مداخله دیگران نه تنها که مجاز نیست بلکه جرم هم محسوب می شود.

در اصل ۳۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده‌است که:

《 در همه دادگاه‌ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن‌ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود.

به وکیلی که توسط خود فرد انتخاب میشود وکیل 《تعیینی 》 میگویند . وکیلی که بواسطه عدم توانایی فرد توسط دولت و یا ارگان های عمومی انتخاب می شود.

 در امور حقوقی وکیل 《 معاضدتی 》نامیده شده و در امور کیفری وکیل 《 تسخیری 》

وکیل خوب در اصفهان

بسیاری به دنبال وکیل خوب در اصفهان می گردند در حالی که حتی نمی دانند،  وکیل خوب کیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

یک وکیل خوب اول از همه باید باسواد باشد و درجه دوم و سوم باید باز هم باسواد باشد. یک وکیل با سواد مسلط به قانون است و می تواند کوتاهترین مسیر حل پرونده حقوقی و یا کیفری شما پیدا کند.

در طرح شکایت باشد و تنظیم لایحه دفاع بایستی کوتاهترین و موثرترین راه انتخاب شود. این سیاست کلی ما در رایا است.

معتقدیم وکیل باید در عالیترین سطح ممکن در موضوع حقوقی موکل خود متخصص باشد. آنگاه افزون بر این امر تعهد و اخلاق مدار بودن وکیل، باعث بهترین نتیجه گیری در پرونده قضایی شما می شود.

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!