منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

اخذ رتبه در اصفهان

اخذ رتبه در اصفهان نیازی مبرم برای عقد قرارداد با سازمان های دولتی

اخذ رتبه در اصفهان نیازی جدی برای همۀ شرکت های پیمانکاری و همچنین شرکت های مشاوری می باشد. اخذ صلاحیت پیمانکاری در اصفهان که عنوان قانونی رتبه بندی پیمانکاری در اصفهان می باشد؛ الزام قاونی برای همۀ آنهاست که قصد همکاری با سازمان های دولتی را دارند.

متاسفانه بسیاری از موسسه های حقوقی تجربه کافی در زمینه اخذ رتبه در اصفهان را ندارند. حتی موسسه های حقوقی بزرگ و معتبر تهران نیز طبق تجربه شخصی من در سالهای اخیر  از قبول پرونده های رتبه بندی امتناع می کنند.

دلیل این موضوع برای شخص من که سالهاست با موضوع رتبه بندی شرکتها در اصفهان دست و پنجه نرم می کنم واضح می باشد. در واقع اخذ گرید در اصفهان یک پروژه بالنسبه سنگین است. در واقع رتبه بندی شرکتها در اصفهان را به هیچ وجه با پرونده های دیگری از قبیل ثبت شرکت در اصفهان نمی توان مقایسه کرد.

از یک سو مدارک لازم جهت اخذ رتبه در اصفهان حجم قابل توجهی گاهی یک پوشه چند 10 MB را تشکیل می دهد و از طرف دیگر آیین نامه های رتبه بندی شرکت ها خود جزوه ای قطور است. بدیهی است که عدم تسلط به محتوی آیین نامه تشخیص صلاحیت پیمانکاران نمی توان از پس کار رتبه بندی شرکتها در اصفهان بر آمد.

بماند که تازه به غیر از اینها جهت اخذ گرید در اصفهان شما می بایست به ثبت نام در سامانه ساجات نیز مسلط باشید که این خودش کلی تجربه عملی در زمینه می طلبد.

طبق قانون هر شرکت پیمانکاری برای شرکت در مناقصات دولتی باید دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری باشد. ( اخذ رتبه پیمانکاری فوری با کمترین هزینه )

به تصریح آیین نامه طبقاتی و تشخیص صلاحیت پیمانکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مقررات مندرج در این آیین نامه مربوط به تشخصیص صلاحیت پیمانکارانی می باشد  که تمام یا بخشی از منابع مالی آنها از بودجه عمومی دولت تامین شده باشد.

اخذ رتبه در اصفهان

انواع رتبه بندی در اصفهان کدامند ؟!

اخذ رتبه در اصفهان و متعاقباً رتبه بندی در اصفهان این سوال را به وجود می آورد که انواع آن چیست. شرکت ها و یا اشخاص حقیقی بر حسب موضوع خود می توانند رتبه بندی مناسب خود را اخذ نمایند.

در ذیل به متداول ترین انواع رتبه بندی ها اشاره خواهیم کرد. هرچند عمده متقاضیان رتبه بندی در شهر اصفهان طالب اخذ رتبه پیمانکاری و در درجه بعدی در پی اخذ رتبه مشاوره می باشند.

  • رتبه بندی شرکت های پیمانکاری
  • رتبه بندی مشاوره
  • رتبه بندی انفورماتیک
  • رتبه بندی انبوه سازی
  • رتبه بندی  EPC

فروش مدرک مهندسی جهت رتبه بندی در اصفهان !

مهندس جهت رتبه بندی در اصفهان و یا فروش مدرک جهت رتبه بندی در اصفهان پرسشی است که به کرات متقاضیان اخذ رتبه در اصفهان از ما می پرسند. منظور ایشان البته این است که مهندسی غالباً به صورت صوری وارد شرکت ایشان شده تا در امتیاز آوری رتبه بندی به ایشان کمک نماید.

در اینجا لازم می دانم که درباره امتیاز لازم برای رتبه بندی کمی صحبت بکنم. در واقع شرکت ها برای اخذ رتبه پیمانکاری و یا اخذ رتبه مشاور می بایست یک امتیاز حداقلی را کسب نمایند.

فروش مدرک مهندسی جهت اخذ رتبه در اصفهان
فروش مدرک مهندسی جهت رتبه بندی در اصفهان و یا مدرک جهت رتبه بندی در اصفهان پرسشی است که به کرات متقاضیان اخذ رتبه در اصفهان از ما می پرسند.

این امتیاز معمولا به سه گروه امتیاز پرسنل، امتیاز قرارداد و امتیاز توان مالی تقسیم می گردد. البته برای کسب رتبه 5 پیمانکاری و همچنین اخذ رتبه 3 مشاور تنها به امتیاز پرسنل نیاز می باشد.  امتیاز مدرک مهندسین امتیاز آور، به یکی از دو شکل عضویت وی در هیئت مدیره و یا پرسنل تحت استخدام شرکت محاسبه می گردد.

شما ناگزیر هستید که مدیر عامل خود را در رشته زمینه در رابطه با تخصص مورد نظر خود انتخاب کنید. علاوه بر اینها مدیر عامل باید حتماً امتیاز آور باشد. آوردن شخصی از بیرون به عنوان هیئت مدیره و یا مدیر عامل شرکت معمولاً ریسک های خودش را دارد. هیئت مدیره شرکت تصمیمات جدی شرکت را می گیرند و از طرفی در مقابل اشخاص ثالث و دستگاهای دولتی ذی ربط پاسخگو هستند.

حالا فرض بفرمایید که از مدیر عامل اجاره ای استفاده کنید ! قبول مسئولیت در حالت اخیر و وقتی تنها صرف اجاره مدرک جهت رتبه بندی باشد کار عاقلانه ای نمی باشد. خیلی ها برای جلوگیری از سوء استفاده اقدام به گرفتن تعهدنامه می کنند. باید دانست که هرگونه تعهدنامه در این زمینه ولو تعهد محضری صوری بوده و فاقد وجاهت قانونی است. بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل مدیران می بایست پاسخگو باشند و خصوصاً ممکن است مدرک تحصیلی مهندس تا مدتها قابل آزاد کردن نباشد. 

فروش شرکت رتبه دار در اصفهان

شرکت ها خودشان فی النفسه قابل فروش می باشند. معنی فروش در واقع اینجا همان ثبت صورتجلسه نق و انتقال سهام است.  ( فروش شرکت در اصفهان فوری با کمترین هزینه ) شرکت رتبه دار فروشی در اصفهان تقاضایی است که به کرات از ما می شود. در واقع فروش رتبه در اصفهان اصطلاح غلطی است که دلالان و سود جویان باب کرده اند.

متاسفانه مردم نیز دقت کافی نداشته و در دام ایشان می افتند. سادگی و عدم دقت و تفکر در امور دلیل اصلی این موضوع است. این موضوع به قدری گاهی پیچیده شده که متقاضی در هنگامی که دلایل روشن غیر قابل خرید و فروش بودن رتبه بندی در اصفهان را برایش توضیح می دهی باز هم اصرار بر آن می ورزد.

فروش شرکت رتبه دار در اصفهان

 

چرا رتبه شرکت و یا شرکت رتبه دار قابل خرید و فروش نیست ؟

سوال اساسی این است که چرا رتبه شرکت و یا شرکت رتبه دار قابل خرید و فروش نیست. پاسخ این است که در رتبه بندی شرکت هیات مدیره و خصوصاً شخص مدیرعامل شرکت نقش اساسی دارند.

در هنگام خرید و فروش شرکت تمامی اعضای آن خارج و با اعضای جدید جایگزین می گردند. بدین صورت است که درست در آستانه نقل و انتقال سهام شرکت از حالت رتبه بندی خارج می گردد.

در این حالت حتی اگر شرکت از گواهی تشخیص صلاحت صادره استفاده نماید تخلف مرتکب شده و تبعاً بعداً با مشکلات جدی در زمینه اخد گرید مواجه خواهد گردید.

اجاره شرکت رتبه دار در اصفهان

 

شرایط اخذ رتبه در اصفهان کدامند ؟

مدارک لازم برای اخذ رتبه در اصفهان

الف-ثبت یک شرکت پیمانکاری در اداره ثبت شرکت های اصفهان.

ب-وجود حداقل یک نفر امتیاز آور در ارتباط با رشته پیمانکاری انتخابی.

رتبه بندی در اصفهان در چه رشته هایی می تواند انجام شود ؟

اخذ رتبه در رشته ساختمان و ابنیه :

دربرگیرنده امور پیمانکاري مربوط به ساخت ساختمانها و ابنیه عمومی اعم از چوبی،آجري، سنگی، بتنی و فلزي، سازه هاي ساختمانی، محوطه هاي کوچک، دیوار کشی، اجراي پیاده رو ها و نظایر آن.

اخذ رتبه در رشته آب :

در برگیرنده امور پیمانکاري مربوط به بندها، سدها و ساختمان نیروگاه آبی، سازه هاي هیدورلیکی وتونلهاي آب، مخازن آب و شبک ههاي توزیع آب، تأسیسات و تجهیزات تصفیه خانه هاي آب و فاضلاب بزرگ، خطوط انتقال آب، ایستگاههاي پمپاژ آب و فاضلاب بزرگ، شبکه هاي جمع آوري و انتقال فاضلاب، کانالهاي انتقال آب وشبکه هاي آبیاري و زهکشی، سازه هاي دریایی و ساحلی، احداث حوضچه ها و استخرهاي پرورش و تکثیر آبزیان، وعملیات ساختمانی (سیویل) تصفیه خانه هاي آب و فاضلاب و نظایر آن.

رشته آب شامل سه زیررشته می باشد :

– ساز ههاي دریایی

– سدسازي و تأسیسات مربوطه

– خطوط انتقال آب و شبکه هاي آب و فاضلاب

رشته صنعت و معدن :

در برگیرنده امور پیمانکاري مربوط به تأسیسات و تجهیزات صنایع غذایی، صنایع تبدیلی،نساجی، پوشاك، چرم، چوب، شیشه، سلولزي، کانه آرایی، استخراج، فرآوري، متالورژي استخراجی، ذخیره، تبدیل موادخام و تولید در صنایع پتروشیمی، شیمیایی، کانی غیرفلزي، صنایع سنگین، معدنی، صنایع فلزي (آهن و فولاد، غیر آهنی و فرآورد ههاي فلزي)، ساز ههاي صنعتی (به جز سازه هاي ساختمانی)، تجهیزات هیدرومکانیک، کارخانجات ابزارآلات وماشین ها، تأسیسات صنعتی جانبی، تولید وسایل آزمایشگاهی و دارویی، کارخانجات تولید وسایل حمل و نقل، خطوطانتقال مواد در کارخانجات، بهینه سازي مصرف انرژي، صنعت حمل و نقل، اتوماسیون صنعتی شامل کنترل، ابزار دقیق،مانیتورینگ، میترینگ، اسکادا و نظایر آن.

رشته صنعت و معدن شامل سه زیررشته می باشد :

– صنعت

– معدن

– اتوماسیون صنعتی

رشته نیرو

دربرگیرنده امور پیمانکاري مربوط به تولید، توزیع و انتقال نیرو اعم از نیروگاه ها، شبک ههاي برق وتاسیسات برقی، پست هاي توزیع و الکترونیک عام و خاص و نظایر آن.

رشته نیرو شامل دو زیررشته می باشد :

– تولید نیرو

– پست، انتقال و توزیع نیرو

رشته تأسیسات و تجهیزات:

در برگیرنده امور پیمانکاري مربوط به شبکه گازرسانی شهري، تأسیسات مکانیکی وهیدرومکانیکی سدها، سیستم هاي سردکننده ساختمان، تأسیسات و تجهیزات ساختمان (آب، گاز، برق و فاضلاب) وانتقال زباله، تأسیسات و تجهیزات تصفیه خانه هاي آب و فاضلاب کوچک، وسایل انتقال (آسانسور پله برقی و ….)سیست مهاي خبر و هشدار دهنده، تجهیزات آشپزخانه و سلف سرویس و رختشویخانه، سیستم هاي ارتباطی، شبکه هاي رایانه اي ساختمان، ماسه پاشی (سندبلاست)، حفاظت کاتودي، پوشش (لاینیگ) و ایستگاههاي پمپاژ آب و فاضلاب کوچک و نظایر آن.

رشته ارتباطات و فناوري اطلاعات:

در برگیرنده امور پیمانکاري مربوط به بخش شامل، ICT مخابرات صوتی، تصویري و داد هاي، ساخت ایستگا ههاي اصلی انتقال دهنده و توزیع کننده، انواع شبکه هاي زیرساختی و خدماتی شامل پستی، مخابراتی، شبکه هاي انتقال سیمی، بی سیم، رادیو، تلویزیون و شبکه هاي ماهواره، اینترنت و اینترانت و نظایر آن.

رشته مرمت آثار باستانی بنام حفاظت و مرمت آثار فرهنگی و تاریخی به شرح زیر اصلاح شد.

این رشته دربرگیرنده امور پیمانکاري مربوط به اجراي طرح هاي حفاظت، رفع خطر، پاکسازي، استحکام بخشی، مقاو مسازي، مرمت، بهسازي، بازسازي، نوسازي و احیاء آثار منقول و غیرمنقول فرهنگی و تاریخی و ساماندهی کالبدي و منظري ابنیه، بافت ها و محوط ههاي تاریخی می باشد.

رشته مرمت شامل دو زیررشته می باشد :

– آثار فرهنگی و تاریخی منقول

– آثار فرهنگی و تاریخی غیرمنقول

2) رشته نفت و گاز به رشته هاي ماده ( 6) به شرح زیر اضافه گردید.

رشته نفت و گاز

دربرگیرنده امور پیمانکاري مربوط به تاسیسات سرچاهی و خطوط لوله جریانی، فرآوري نفت و گاز و کارخان ههاي گاز و گاز مایع و تزریق گاز و آب، پالایشگاه هاي نفت و گاز و کارخانه هاي پتروشیمی، مخازن ذخیره نفتی، خطوط انتقال نفت و گاز، تلمبه خانه هاي نفت و ایستگاه هاي تقویت فشار گاز، سازه هاي دریایی نفت و گاز و نظایر آن.

رشته جدید نفت و گاز شامل سه زیررشته می باشد :

– خطوط انتقال و مخازن و تلمبه خانه ها و شبک ههاي نفت و گاز

– پالایشگا ههاي نفت و گاز و پتروشیمی

– تولید نفت و گاز

مراحل اخذ رتبه در اصفهان

رتبه بندی در اصفهان مراحل نسبتاً مفصلی دارد. اخذ رتبه در اصفهان تجربه کافی در این زمینه می طلبد. متاسفانه اجام امور اخذ گرید توسط مجموعه های فاقد تجربه مسبب تلف شدن هزینه و زمان می گردد.

با افتخار حدود دو دهه است در زمینه اخذ رتبه در اصفهان تجربه داریم. در کارنامه ما رتبه بندی در اصفهان در رسته های گوناگون در طیف رتبه بندی پیمانکار و رتبه بندی مشاوره وجود دارد.

این فضیلت موجب برتری نسبی مجموعه ما گردیده است.

ثبت نام در سایت ساجات در اصفهان

اگر اصفهانی هستید و به دنبال اخذ رتیه و یا گرید شرکت پیمانکاری خود در اصفهان می باشید باید بدانید که شروع کار اخذ رتبه پیمانکاری با ثبت نام دو مرحله ای در سامانه تشخیص صلاحیت عوامل نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور و یا همان سامانه ساجات می باشد.

ثبت نام در سامانه ساجات یک کار کاملا تخصصی بوده و بهتر است به جهت انجام صحیح تلف نشدن وقت و هزینه اضافی به همکارتان ما سپرده شود.

هزینه اخذ رتبه در اصفهان چقدر است ؟

اخذ رتبه در اصفهان چه میزان هزینه دارد. این سوالی است که متقاضیان رتبه بندی در اصفهان از ما می پرسند. پیش از اینکه درباره هزینه بخواهم صحبتی بکنم لازم می بینم نکاتی را به شما یادآوری بکنم.

اخذ رتبه در اصفهان اصولاً کار ساده ای نیست. حجم مدارک مورد نیاز، مدت زمان لازم برای تهیه و تنظیم مدارک آن جور که قابل بارگذاری در سامانه ساجات باشند به هیچ عنوان با ثبت شرکت قابل قیاس نیست.

تنها ثبت نام مرحله اول در سامانه ساجات به منظور به دست آوردن نام کاربری و رمز عبور خودش یک ماه به طول می انجامد. ورود سایر اطلاعات نیز در سامانه کار زمان بر و فرسایشی می باشد.

روی این حساب هزینه اخذ رتبه در اصفهان را هیچگاه نباید با هزینه ثبت شرکت در اصفهان قیاس نمود. این امر هشداری جدی برای همه آن کسانی است که هزینه های کم را در این زمینه باور می کنند.

هزینه اخذ رتبه در اصفهان را هیچگاه نباید با هزینه ثبت شرکت در اصفهان قیاس نمود. این امر هشداری جدی برای همه آن کسانی است که هزینه های کم را در این زمینه باور می کنند.
هزینه اخذ رتبه در اصفهان را هیچگاه نباید با هزینه ثبت شرکت در اصفهان قیاس نمود. این امر هشداری جدی برای همه آن کسانی است که هزینه های کم را در این زمینه باور می کنند.

اخذ صلاحیت ایمنی اصفهان

این نوشته ها را هم بخوانید :

ثبت شرکت در اصفهان فوری با کمترین هزینه

0 تا 100 اخذ رتبه در تهران در مرکز رتبه بندی در تهران

لینک های مفید مربوط به این نوشته :

سامانه جامع هوشمند تشخيص صلاحيت عوامل نظام فني و اجرائي(ساجات)

http://isfahanabadgar.ir

انجمن شرکتهای ساختمانی اصفهان

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

3 دیدگاه

  1. علیرضا بصراوی می گوید:

    جهت اخذ گرید ۵ نیرو در اصفهان

    1. درود بر شما جناب بصراوی
      جهت اخذ رتبه در اصفهان لطفاً با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل بفرمایید. 09133133941 و یا 09120133941
      سپاس از شما.

  2. سلام مدرک کاردانی معماری هم واسه امتیاز لازم دارید ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!