منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

ثبت شرکت در زنجان

مشاوره رایگان ثبت شرکت در زنجان

ثبت شرکت در زنجان به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص شهر زنجان و وجود راه ارتباطی فلات مرکزی ایران به منطقه آذربایجان، مرکز مبادلاتی تولیدات کشاورزی صنایع مختلف و مناطق گردشگری مختلف که رویهم رفته تجارت را شکل می دهد اهمیت خاصی دارد.

چه ثبت شرکت سهامی خاص و چه ثبت شرکت مسئولیت محدود مورد نظر شما باشد وکیل ثبت شرکت ما در زنجان عهده دار وکالت این کار شما تا پایان می شود.

ثبت شرکت در زنجان فوری، با کمترین هزینه
ثبت شرکت در زنجان فوری، با کمترین هزینه

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در زنجان

مجری ثبت شرکت در زنجان را در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه می باشیم. اگر سوالی درباره شرایط ثبت شرکت در زنجان دارید با ما تماس بگیرید.

این سوالات می تواند مربوط به مراحل ثبت شرکت در زنجان، مدارک ثبت شرکت در زنجان، هزینه ثبت شرکت در زنجان، مدت زمان ثبت شرکت در زنجان باشد.  به همه سوالات شما دربارۀ ثبت شرکت در زنجان پاسخ خواهیم داد. همچنین با دریافت وقت قبلی می توانید از مشاوره رایگان ثبت شرکت در زنجان برخوردار گردید.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در زنجان مشاوره تلفنی رایگان با رزرو وقت
مدارک لازم جهت ثبت شرکت در زنجان مشاوره تلفنی رایگان با رزرو وقت

اهمیت ثبت شرکت در زنجان

وقتی که می خواهید به کار خود وجاهت قانونی داده و آن را از حالت سنتی خارج کرده و شکل شراکت به آن بدهید یک راه وجود دارد و آن هم ثبت شرکت در زنجان می باشد.

ثبت شرکت یک فایده مهم دیگر هم دارد و آن اینکه از حقوق افراد بنا به سهم الشرکه و یا میزان سهام آنها در مقابل سایر شرکاء و سهامداران محافظت می کند.

از آنجا که ثبت شرکت با امضای پای اوراق شرکت شروع می شود و هر امضاء از نظر قانون یک تعهد محسوب می شود ، ثبت شرکت باید توسط افراد آگاه به قوانین ثبت شرکت انجام شود تا در آینده گیر و گرفتاری پیدا نکنید.

مالیات قابل پرداخت بعد از ثبت شرکت در زنجان

برخی فکر می کنند که کافی است کسب و کار خود را به شکل شرکت در بیاوری تا حسابت با کرامل کاتبین شود، از فردای روزش سر و کله مامور اداره دارایی پیدا شود و  دارایی پدر شرکت ها را در می آورد و …

در پاسخ بنده می گویم:

اولاً- احتی اگر فعالیت شما شخصی هم باشد و به جای شرکت، شخص حقیقی هم باشید طبق قانون مالیات های مستقیم موظف به پرداخت مالیات هستید و در واقع تکالیف قانونی شما با شرکت شدن هیچ فرقی نمی کند.

ثانیا- مبلغ مالیات بر در آمد شرکت مانند همه هزینه های آن بین سهامدران تقسیم می شود و شما تنها با توجه به درصد سهام خود موظف به پرداخت مالیات هستید.

ثالثا- در شرکت ها با توجه به دفتر نویسی و وجود حسابدار آشنا به قوانین و تکالیف مالیاتی و امکان به میان آوردن هزینه های موجود امکان کم کردن مالیات وجود دارد.

توجه کنید که این یک ترس واهی است و لطفاً سخنان بیهوده افراد غیر متخصص را به عنوان ملاک کارهای مهم حقوقی خود نکنید!

شرکت ثبت شرکت در زنجان

اگر به دنبال یک موسسه ثبت شرکت در زنجان هستید ، بهتر است بدانید که طبق قانون ایران تنها موسسات حقوقی مجاز به ثبت شرکت هستند .

موسسه حقوقی سایه به عنوان پیشرو در ثبت شرکت در زنجان دارای مزیت برخورداری از وکیل پایه دادگستری در ترکیب سهامداران خود می باشد.

پیوند به بیرون

 

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!