منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

طراحی لوگو در اصفهان

لوگو چیست و چرا به لوگو نیاز دارید ؟

طراحی لوگو در اصفهان را به دلایلی که زیر می آورم باید به ثبت عالی خانی بسپارید. طبق یک تعریف مقدماتی لوگوها،  نماد هایی هستند که از متن و تصاویر تشکیل شده اند.

یک لوگوی خوب سنگ بنای برند شما می باشد. داشتن لوگوی خوب کمک می کند که مشتری شما بفهمد که چه می کنید .

طراحی لوگو چگونه و با چه هدفی انجام می شود ؟

هدف از طراحی لوگو ایجاد یک علامت تجاری عالی برای شرکت است. لوگو ممکن است شامل تصویر، نوشته و یا هر دو باشد.

طراح لوگو بر اساس تجربه خود و حرفه شما اقدام به طراحی لوگو می نماید. اصول مطالبه گری حکم می کند که متقاضی طراحی لوگو باید بداند که یک لوگوی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

طراحی لوگو در اصفهان  مقدمۀ ثبت برند در اصفهان می باشد.

طراحی لوگو در اصفهان مقدمه فرایند ثبت برند در اصفهان است. متقاضیان ثبت برند باید نمونۀ لوگوی طراحی شده خود را در سامانه مرکز مالکیت معنوی بارگذاری نمایند.

بهترین مرکز طراحی لوگو در اصفهان کجاست ؟!

پاسخ به سوال بهترین را وقتی خواهید را در پرسش ویژگی های یک لوگوی خوب خواهید دانست که به آن می پردازیم. توصیه می کنم طراحی لوگو در اصفهان در همان مرکزی انجام شود که قرار است ثبت برند در اصفهان شما را انجام دهد.

ویژگی های یک لوگوی خوب چیست ؟

الف –لوگوی باید شما را از رقباء متمایز کند.

اساسی ترین عملکرد لوگو این است که کسب و کار شما را منحصر به فرد می نماید و در بین مشاغل یکسان متمایز می سازد.

امروزه بسیاری کسب و کارها در شهر اصفهان با رقابت تنگاتنگی روبرو می باشند. در اینصورت اهمیت موضوع متمایز شدن در بدست آوردن جایگاه مشخص می شود.

طراحی یک لوگوی مناسب شما را از دریای لوگو های کلیشه ای در حرفه تخصصی خودتان جدا ساخته و شما به شهرت می بخشد. طراحی لوگو در اصفهان در ثبت عالی خانی به شیوه ای منحصر به فرد انجام شده و شما را در کسب و کار خود خاص می گردانیم.

ب- به مشتریان اطلاعات کلیدی در مورد کسب و کار شما می دهد.  

یک لوگو که به شکل حرفه ای طراحی شده باشد اطلاعات مهمی از شما به مشتری می دهد. این اطلاعات می تواند شامل صنعت و خدماتی باشد که ارائه می دهید. این اطلاعات گاه از یک رنگ و یا فونت خاص و یا سایر المان های لوگو به مشتری می رسد.

ج- باعث شناخته شدن برند شما می شود.

اثر بصری لوگو باعث می شود که همواره مشتریان مطلع شوند که شما وجود دارید. این ارتباط بصری مشتری با کسب و کار شما، برندتان را در ذهن نگه محفوظ دارد. در این حالت لوگو ها بخش مرکزی هویت برند می شود.

عناصر طراحی لوگو کدامند ؟

به احترام همشهریان محترم خود در اصفهان قصد دارم عناصری که طراحی لوگو را ممتاز می سازد بیان نمایم. تبادل این اطلاعات باعث ارتقاء سلیقه عمومی جامعه می شود.  پیشنهاد می کنم با دقت مطالب زیر را مطالعه بفرمایید.

الف- تاپیپوگرافی

لوگو در شکل تایپوگرافی یکی از اشکال متداول طراحی لوگو می باشد. طراحی این نوع لوگو می تواند به صورت یک تک حرف به شکل منو گرام تا یک عبارت مخفف و یا نام کسب و کار متغییر باشد.

لوگو در شکل تایپوگرافی یکی از اشکال متداول طراحی لوگو می باشد.
لوگو در شکل تایپوگرافی یکی از اشکال متداول طراحی لوگو می باشد.

 

ب-تصویر سازی

در این نوع طراحی تایپوگرافی با نماد یا نمادها همراه می شود. این موارد می تواند متشکل از عناصر هندسی انتزاعی باشد.

ج- رنگ

بجز فرم رنگ نقش اساسی در طراحی لوگو دارد. لوگو ها می توانند سیاه و سفید و یا رنگی باشند. رنگ های بکار رفته در لوگو دارای محتوی رنگ مشابه و یا مکمل هستند. درخشش رنگ های خاص را در طراحی لوگو های منحصر بفرد می نماید.

د- متن-نوشته

برخی لوگو ها با متن نوشتۀ داخل آنها تعریف می شوند. معمولاً لوگوها را به صورت آنلاین، روی کارت ویزیت، در ویترین فروشگاه ها، تبلیغات و چاپ می بینیم اما کسب و کار شما ممکن است نیازهای خاصی داشته باشد.

عناصر استاتیک یا پویا

یکی از مسایل مهم در طراحی لوگو که قابل ذکر است، تصمیم به ایجاد یک لوگوی ایستا – لوگوی که در هر کجا که وجود دارد یکسان به نظر می رسد – یا یک لوگو پویا است – که بسته به زمینه آن تغییر می کند.

چه لوگوی من باید خوب و حرفه ای باشد ؟

امروزه شرکت های موفق بسیاری در اصفهان وجود دارند. حرفه ای شدن شکل کسب و کارها تبعا عناصر حرفه ای بودن را منجمله یک طراحی لوگوی قوی می طلبد.

روزگار طراحی لوگو به صورت کلیشه ای به پایان رسیده است. بهتر است قبل از سفارش طراحی لوگو بدانید چه چیز لوگوی شما را حرفه ای می سازد.

چه چیز یه لوگو خوب را می سازد؟

پاسخ:  عوامل مختلف. بیایید به یک نگاه واقعی بکنیم و در مورد عناصری که آنها برای انتقال موفقیت آمیز پیام های خود استفاده می کنند صحبت کنیم.

استفاده از رنگهای مکمل ، طراحی قوی، در زیبای لوگو نقش بسزایی دارد. مفاهیم ساده ولی هوشمندانه طراحی لوگو را منحصر به فرد می کند.

برخی از کسب و کارها نامی دارند که عنوان آنها خود طراحی می باشد.  این کسب و کارها به لوگوی بیش از حد طراحی شده نیازی ندارند.

گاهی لوگو اشاره معنوی به نوع کسب و کار دارد. مطمئناً این نوع طراحی ما را به فکر وادارد! این ترکیب سادۀ عناصر، کسب و کار را از هم جدا می کند و اثری فراموش نشدنی بر جای می گذارد.

برخی از موفق ترین لوگوها اصلا مفهومی یا پیچیده نیستند. یک لوگوی خوب به سرعت به بیننده اطلاع می دهد که یک لوگوی مربوط به چیست. گاهی ظاهر قدیمی نشان می دهد که ارزش های برند ساده و با اصالت هستند.

تفاوت لوگو و برند در چیست ؟

– یکی از سردرگمی‌های رایجی که می‌بینیم در درک تفاوت بین لوگو و برند است. گاهی این موضوع پیچیده به نظر می رسد اما تفاوت آن کاملاً ساده است:

 برند شما مجموعه ای از برداشت هایی است که مردم درباره شرکت شما دارند. به عبارت دیگر، می توان آن را به عنوان تصویر بزرگی در نظر گرفت که شرکت شما پیش روبروی مشتری می گذارد.

این تصور را می‌توان از چیزهای زیادی به جا گذاشت، مانند تبلیغات، آگهی‌های بازرگانی، خدمات مشتری و بله، لوگوی شما نیزشامل آن می گردد.

لوگوی شما بخشی از برندسازی شماست (برعکس آن صدق نمی کند). به عنوان مثال، در حالی که لوگوی اپل نمادین است و فوراً قابل تشخیص است، اما این تنها چیزی نیست که هویت برند ظریف، کاربری آسان و مشتری پسند آن را ایجاد می کند.

 این ویژگی ها از طریق انتخاب های طراحی آنها در تبلیغات بیلبورد، تبلیغات تجاری، طراحی وب و چیدمان فروشگاه در محل بیان می شود. لوگو به سادگی ارتباط بصری آن چیزها را دارد. اپل بدون آن سیب زیبا و تا حدی خورده شده اپل نخواهد بود.

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!