منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

تهیه طرح توجیهی اصفهان

تهیه طرح توجیهی توسط مشاور با سابقه حدود دو دهه نوشتن طرح توجیهی در اصفهان

تهیه طرح توجیهی در اصفهان کار هر کسی نیست. می خواهم با اطمینان خاطر به شما بگوییم که به اندازه عدد انگشتان دست حتی در اصفهان که هیچ، در تهران پایتخت هم شرکت ها و موسسات تهیه طرح توجیهی و مشاوره در این خصوص وجود ندارد.

کاری به آن قسم طرح توجیهی هایی که چپ و راست در اینترنت موجود هستند ندارم. آنها که در حرفه ما طرح توجیهی محسوب نمی شوند.  منظور من نوشتن طرح توجیهی در اصفهان با تمام ضوابطی است که برای تایید یک طرح توجیهی در بانکها و سایر موسسات مالی تعریف شده است.

طرح توجیهی در اصفهان پاسخی است به عملکرد مطلوب و غیر مطلوب کسب و کار
طرح توجیهی فنی و اقتصادی گزارشی است از توجیه پذیر بودن حرفه ای که شما قرار است در آینده راه اندازی کنید.

بنده امید جهانمرد 15 سال است که متخصص تهیه طرح توجیهی در اصفهان بوده ام و اگر خدا بخواهد باز هم در خدمت صنعتگران اعم از تولید کنندگان آتی که در حال احداث کارخانه ای هستند و یا احداث کنندگان  طرح های گردشگری در زمینه نگارش طرح توجیهی آنها بوده ام.

طرح توجیهی فنی و اقتصادی گزارشی است از توجیه پذیر بودن حرفه ای که شما قرار است در آینده راه اندازی کنید؛ اگر قرار است کارخانه ای تاسیس کنید و یا اگر قرار است هتلی احداث کنید به شما تاکید می کنم؛ قبل از هر کاری نیاز به تهیه طرح توجیهی دارید.

تهیه طرح توجیهی در اصفهان به منزله دانلود آن از اینترنت نیست. طرح توجیهی قرار است؛ به شما بگویید این کار را در شرایط فعلی بکن یا نکن و مگر با اعداد و رقم های پارسال می شود. درباره انجام دادن و یا ندادن کاری در امسال تصمیم گرفت ؟!

ممکن است بگویید هدف از تهیه طرح توجیهی برای من بکن ها و نکن های آن نیست من تا نصف های راه را پیش رفته ام و اکنون در مرحله اخذ تسهیلاتی بانکی هستم و بانکها از من طرح توجیهی برای اعطای وام مورد نیازم خواسته اند.

من می گویم تهیه طرح توجیهی حتی در حالت بالا و تازه به طریق اولی از طریق دانلود طرح توجیهی از اینترنت امکان پذیر نیست.

بانکها کارشناسان اقتصادی بسیار زبده ای دارند و هر گونه انحراف از ضوابط آنها به سادگی باعث رد شدن طرح و زیر سوال رفتن کل طرح شما و چه بسا به هدر رفتن سرمایه  خواهد شد.

تهیه طرح توجیهی در اصفهان برای بانک ها

سخن از بانک به میان آمد عبارات طرح توجیهی و بانک غالبا به هم گره خورده اند . بانک ها طی قراردادهای مختلفی تسهیلات لازم برای تکمیل و یا سرمایه در گردش مورد نیاز طرح ها را در اختیار ایشان قرار می دهندو.

در میان بانکها امید به بازپس گرفتن اصل و سود وام از متقاضی را دارند و این امکان پذیر نیست الا به در اختیار گذاشتن تسهیلات به طرح هایی که توجیهی در بر داشته باشند.

تهیه طرح هایی که توجیهی داشته باشند؛ تنها توسط کارشناسان خبره کانون مشاوران بانکی امکان پذیر است و تنها آنها اجازه چنین کاری را دارند.

دربارۀ طرح توجیهی در اصفهان با نرم افزار کامفار

مشاوره قبل از سرمایه گذاری با کیفیت بالا منجر به پروژه های بهتر می شود و در نتیجه به افزایش سرمایه گذاری های داخلی و خارجی کمک می کند. سازمان توسعه صنعتی ملل سهامداران دولتی و خصوصی را با ابزارها و روش های ارزیابی پروژه و تحلیل امکان سنجی – از جمله مدل کامپیوتری این سازمان برای امکان سنجی تجزیه و تحلیل و گزارش (COMFAR) مجهز کرده است.
کامفار مکمل پروژه های سرمایه‌گذاری و ارائه پشتیبانی در تحلیل امکان‌سنجی پروژه‌های مشارکت عمومی و خصوصی (PPP) از طریق مکانیسم مالی  برای توسعه پروژه‌های بانک محور است.
کامفار تجزیه و تحلیل کوتاه مدت و بلندمدت پیامدهای مالی و اقتصادی را برای پروژه های صنعتی و غیر صنعتی تسهیل می کند.
در حال حاضر بیش از 11000 کاربر COMFAR در 160 کشور جهان وجود دارد. آخرین نسخه نرم افزار COMFAR III Expert به کاربر امکان شبیه سازی وضعیت مالی و اقتصادی کوتاه مدت و بلندمدت پروژه های سرمایه گذاری را می دهد.
این نرم افزار تجزیه و تحلیل پروژه های صنعتی و غیر صنعتی، اعم از سرمایه گذاری جدید، بازسازی، توسعه، سرمایه گذاری مشترک یا پروژه های خصوصی سازی را تسهیل می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد کامفار، لطفا با ما تماس بگیرید.

هزینه تهیه طرح توجیهی در اصفهان

هزینه تهیه طرح توجیهی در اصفهان چقدر است؟! خوشبختانه برای هزینه طرح توجیهی تعرفه به خصوصی وجود دارد. این تعرفه که تابعی از هزینه ثابت طرح توجیهی می باشد توسط نهاد بالا دستی شرکت های مشاور در زمینه تهیه طرح توجیهی اعلام گردیده است.

دستورالعمل تعیین حق الزحمه مشاوران اعتباریو سرمایه گذاری بانکی جهت انجام خدمات مشاوره و تهیه گزارش امکان سنجی اقتصادی، فنی و مالی

زمان تهیه طرح توجیهی در اصفهان چقدر است ؟!

تهیه طرح توجیهی در اصفهان چقدر زمان می برد. این سوال بی شک یکی از سوالات متقضیان تهیه طرح توجیهی در اصفهان می باشد.

بگانم بهتر است تعیین زمان تهیه طرح توجیهی را به سرفصل های آن موکول کنیم. هر چه دسرفصل های طرح توجیهی کامل تر باشد به تبع زمان تهیه آن طولانی تر می شود.

خصوصاً طرح های توجیهی که متضمن فصل بازار می باشند به دلیل زمان بر بودن گرد آوری چنین طرح هایی زمان برتر می باشند.

مراحل تهیه طرح توجیهی در اصفهان

تهیه طرح توجیهی در اصفهان با دریافت تقاضای رسمی متقاضی شروع می شود. متقاضی معمولا عنوان طرح توجیهی را به مشاور اعلام می کند.

مشاور طرح توجیهی معمولا فرمی شامل اطلاعات اولیه مورد نیاز به کارفرما ارائه می نماید. در این فرم فهرستی از داده های مورد نیاز جهت نگارش طرح توجیهی اعم از ظرفیت طرح، مواد اولیه، انرژی، قیمت فروش محصول نهایی درج شده است.

 

این نوشته ها را هم بخوانید :

طرح توجیهی در تهران

طرح توجیهی گردشگری

لینک های مفید مربوط به این نوشته :

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!