منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

وکیل قرارداد در اصفهان

وکیل قرارداد در اصفهان را معمولاً موکلان ما در دو زمان طلب می کنند، نخست در زمان انعقاد قرارداد با اشخاص حقیقی ثالث و یا شرکت ها خصوصاً در زمانی که یکی از وجه قرارداد و یا تعهدات قرارداد قابل توجه باشد و مثلاً چنانچه پای یک قرارداد مهندسی و یا پیمانکاری در میان است، بایستی کلیه نکات فنی و شرح تعهدات طرفین به یکدیگر به صورت واضح و مشخص در قرارداد ذکر بشود، تا بعدها اختلافی در تفسیر مفاد قرارداد پیش نیاید.

حالت بعدی زمانی است که یکی از طرفین به تعهدات قراردادی خود عمل نکند و شرایط به طرح داعوی و شکایت فی المثل ارائه دادخواست مطالبه وجه و یا ثمن قرارداد، الزام به تعهد و یا دادخواست مطالبه خسارت باشد.

وکیل قرارداد در اصفهان جهت تنظیم قرارداد :

اگر در آستانه عقد یک قرارداد کاری، پیمانکاری، مشاوره ای و یا هر نوع قرارداد دیگری اعم از مبایعه نامه خرید ملکی همچون آپارتمان و یا اتومبیل هستید که ممکن شغل و حرفه و یا زندگی شما نقش مهمی داشته باشد، پیش از آن به فکر تنظیم یک قرارداد اصولی باشید.

 یک قرارداد اصولی شما را از مشکلات بعدی محافظت می کند و در صورت نیاز ارائه آن روزی در دادگاه مطالبه حقوق شما را بسیار سهل و آسان می کند، فراموش نکنید که امضای شما پای یک برگه به عنوان قرارداد هر قدر هم آن قرارداد به نظر شما کوچک و پیش پا افتاده باشد، موضوعی نیست که ساده باشد و اگر خدای نکرده، دست اندازهای دادگاه های طولانی بلند مدت به جز ضرر های مالی آن را روزی تجربه کرده باشید، به اهمیت این موضوع پی بریده اید.

وکیل تنظیم قرارداد در اصفهان قراردادی با کیفیتی برای شما تنظیم می کند که از یک سو تعهدات طرف مقابل و نحوه پاسخگویی وی به لحاظ قانونی دقیقاً مشخص باشد و از طرفی چناچه شما کننده کار باشید، حقوق مالی خود را به سادگی و بدون دردسر بتوانید مطالبه کنید.

دادخواست مطالبه وجه در قبال انجام تعهد

در صورتی که یکی از طرفین قرارداد بعد از انجام تعهدات طرف مقابل به تعهد خود مبنی بر پرداخت وجه عمل نکند، دیگری می تواند برای مطالبه وجه مذکور از دادخواست استفاده نماید. اگر این مبلغ تا بیست میلیون تومان باشد، این دادخواست بایستی به شورای حل اختلاف تقدیم گردد.

دادخواست فسخ قرارداد

فسخ در لغت به معنای نقض، زایل کردن، تباه کردن و شکستن آمده است و به آن انحلال ارادی قرارداد نیز گفته می‌شود. فسخ در اصطلاح حقوقی عبارت از پایان دادن حقوقی به قرارداد به وسیله یکی از دو طرف قرارداد یا یک شخص ثالث است.حق به هم زدن معامله را «خیار» گویند و خریدار و فروشنده در موارد ذیل می‌توانند معامله را به هم بزنند:

1- خریدار و فروشنده از مجلس معامله متفرق نشده باشند که این خیار را «خیار مجلس» می‌گویند.
2- یکی از خریدار و فروشنده مغبون شده باشند. (خیار غَبن)

3- طرفین در معامله مقرر کنند که تا مدت معینی هر دو یا یکی از آنان بتواند معامله را به هم بزند. (خیار شرط)

4-فروشنده یا خریدار مال خود را بهتر از آنچه که هست، نشان دهد و طوری رفتار کند که قیمت مال در نظر طرف مقابل زیاد شود. (خیار تدلیس)

5- فروشنده یا خریدار شرط کند که کاری انجام دهد، یا شرط کند مالی را که می‌دهد به طور مخصوصی باشد اما به آن شرط عمل نکند که در این صورت دیگری می‌تواند معامله را به هم بزند. ( خیار تخلّف شرط)
6- در جنس یا عوض آن عیبی باشد. (خیار عیب)

7-معلوم شود مقداری از جنس که فروخته شده، مال متعلق به دیگری است که اگر صاحب آن به معامله راضی نشود، خریدار می‌تواند تمام معامله را به هم بزند یا پول آن مقدار را از فروشنده بگیرد.
همچنین اگر معلوم شود مقداری از چیزی که خریدار به عنوان عوض داده، مال متعلق به دیگری است و صاحب آن راضی نشود، فروشنده می‌تواند تمام معامله را به هم بزند، یا عوض آن مقدار را از خریدار بگیرد. (خیار شرکت)

8-فروشنده خصوصیات جنس معینی را که مشتری ندیده است، به او بگوید و بعد معلوم شود آن‌گونه که گفته، نبوده است. در این صورت مشتری می‌تواند معامله را به هم بزند همچنین اگر مشتری خصوصیات عوض معینی را که می‌دهد، بگوید و بعد معلوم شود به طوری که گفته، نبوده است، فروشنده می‌تواند معامله را به هم بزند. )خیار رویت(

 -9مشتری پول جنسی را که به صورت نقدی خریده است، تا سه روز ندهد و فروشنده نیز جنس را تحویل ندهد. اگر مشتری شرط نکرده باشد که دادن پول را تأخیر بیندازد و شرط تأخیر جنس هم نشده باشد، فروشنده می‌تواند معامله را بهم بزند اما اگر جنسی که خریده است، مثل بعضی از میوه‌ها باشد که اگر یک روز بماند، فاسد می‌شود، چنانچه تا شب پول آن را ندهد و شرط نکرده باشد که دادن پول را تأخیر بیندازد و شرط تأخیر جنس نیز نشده باشد، فروشنده می‌تواند معامله را به هم بزند. (خیار تأخیر)

10- اگر مورد معامله حیوان باشد، خریدار تا سه روز می‌تواند معامله را به هم بزند. (خیار حیوان)

11- فروشنده نتواند جنسی را که فروخته است، تحویل بدهد. به عنوان مثال، اسبی که توسط فروشنده فروخته شده است، فرار کند که در این صورت مشتری می‌تواند معامله را به هم بزند. (خیار تَعذّر تسلیم)

(نمونه دادخواست، دادخواست، تامین دلیل ،قرارداد، فسخ قرارداد، استرداد وجه، تخلف از پرداخت وجه،سند مالکیت، مبایعه نامه، وکیل، وکالت، موسسه حقوقی، مشاور حقوقی، درخواست وکیل )

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!