منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

ثبت شرکت در قزوین

ثبت شرکت در قزوین چگونه انجام می شود ؟

اگر قصد ثبت شرکت در قزوین را دارید و با هزینه و قیمت های گزافی برای ثبت شرکت در تهران و قزوین مواجه شده اید، ما امور ثبت شرکت شما را در قزوین با کمترین هزینه و در زمان کوتاه چند روزه انجام می دهیم.

با همه احترامی که برای همکاران خود در مراکز و دفاتر ثبت شرکت قائلیم؛ لازم است، هشدار بدهیم که در ایران فقط موسسات حقوقی که در موسسین خود شرکای وکیل پایه 1 دادگستری دارند مجاز به خدمات ثبت شرکت برای شما هستند و والسلام.

ثبت شرکت در قزوین فوری، با کمترین هزینه
ثبت شرکت در قزوین فوری، با کمترین هزینه

 مدارک ثبت شرکت در قزوین

در قزوین هم مثل همه شهرهای دیگر شما به مدارکی منجمله کارت ملی کلیه سهام داران شرکت ، آدرس و کدپستی اقامتگاه قانونی شرکت و فرم های شرکت منجمله اساسنامه، تقاضانامه، شرکتنامه و اظهارنامه ثبت شرکت و صورتجلسات مجمع عمومی سهامداران و هیئت مدیره نیاز دارید که همگی بایستی با توجه به دانستگی های حقوقی و به دقت تنظیم شود.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در قزوین مشاوره تلفنی رایگان با رزرو وقت
مدارک لازم جهت ثبت شرکت در قزوین مشاوره تلفنی رایگان با رزرو وقت

وکیل پایه یک دادگستری ثبت شرکت در قزوین کیست ؟

وکیل پایه 1 دادگستری که مسلط به قانون تجارت باشد با علم به شرایط و نکات مهم حقوقی در راستای امور انواع شرکت های تجاری مشاوره و وکالت ثبت شرکت را در دست می گیرد.

ثبت شرکت در قزوین چگونه انجام می شود ؟

ثبت شرکت در قزوین به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین شهرهای ایران در غرب و مرکز استان قزوین حائز اهمیت می باشد. قزوین به دلیل قرار گرفتن در گلوگاه ارتباطی استان‌های شمالی و غربی کشور، نزدیکی به تهران، دارا بودن چندین شهر صنعتی (شهر صنعتی لیا و البرز) و نیز برخورداری از چندین دانشگاه از جمله دانشگاه‌های بین ‌المللی امام خمینی، علوم پزشکی و آزاد اسلامی و شماری دانشگاه غیردولتی از موقعیت خوبی برای سرمایه گذاران برخوردار است.

چناچه قصد ثبت شرکت در قزوین را دارید اول از همه باید بدانید ثبت شرکت مسئولیت محدود و یا ثبت شرکت سهامی خاص مورد نظر شما می باشد، بعد موضوع شرکت خود در قزوین را تعیین کنید و بدانید که ثبت شرکت در قزوین با برخی از موضوعات خاص مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح می باشد.

جهت ثبت شرکت تولیدی ، ثبت شرکت پیمانکاری و شرکت بازرگانی با موسسه فراداد گستر فربد سپاهان تماس گرفته و با وکیل ثبت شرکت در قزوین مرتبط شوید و کلیه مشاوره های ثبتی مورد نظر را از ایشان دریافت کنید.

مراحل ثبت شرکت در قزوین

امروزه برای ثبت شرکت در قزوین بایستی ابتدا به سایت و یا اصطلاحاً سامانه ثبت شرکت ها مراجعه کرده و پس از ثبت نام که مستلزم ورود همه اطلاعات مورد نیاز و فرم های پر شده و مدارک تنظیم شده شرکت می باشد، منتظر اعلام نتیجه از سوی وب سایت ثبت شرکت ها بمانید.

درصورتی که اطلاعات وارد شده به سایت ثبت شرکت ها ایراد قانونی داشته باشد؛ توسط اوپراتور اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجارتی قزوین موارد به شما تذکر داده می شود و شما تنها یک بار مجاز به اصلاح آن موارد هستید.

پس از رفع ایرادات قانونی احتمالی شما به خوان تعیین نام شرکت در شرف تاسیس در قزوین ورود پیدا می کنید؛ ادارات ثبت شرکت ها امروزه سخت گیری های بسیاری در تعیین نام دارند و حتی  نام های که به نظر شما هیچ مشکلی ندارند، به سادگی ممکن است رد شوند.  

خوان آخر پست مدارک امضاء شده شرکت توسط سهامداران به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری قزوین است که مرحله نهایی از ثبت شرکت شما در این استان است.

مشاوره رایگان ثبت شرکت در قزوین

ما بهترین مشاور ثبت شرکت شما در استان قزوین هستیم؛ لطفاً سوالات و موارد خود در راستای ثبت شرکت در قزوین را در قسمت دیدگاه های زیر با ما در میان بگذارید.

پیوندها :

 

 

 

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!