منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

وکیل خوب در اصفهان

وکیل خوب در اصفهان چه ویژگیهایی دارد ؟

وکیل خوب در اصفهان روزانه بارها از سوی موکیل جستجو می شود گوگل، وب سایت کانون وکلای اصفهان و پرسش از دیگران شیوه هایی برای پیدا کردن وکیل خوب در اصفهان می باشد.

موکلین حتی ممکن است به دنبال وکیل عالی در اصفهان و یا وکیل خبره در اصفهان باشد. گاه نیز حتی با عباراتی همچون بهترین وکیل اصفهان، عالی ترین وکیل اصفهان و یا خبره ترین وکیل اصفهان به دنبال مقصود خود می گردند.

به زبان ساده این نوشته دربارۀ ارزیابی یک وکیل در اصفهان می باشد. موسسه حقوقی سایه آسای یاسان هستی با شرکاء وکیل پایه یک دادگستری تشکیل شده است.

توجه بفرمائید که این شیوه بسیار با موسسات حقوقی که وکیل دادگستری را به  صورت قراردادی به کار می بندند؛ تفاوت دارد.

 فکر کنم خود شما دلیل این موضوع را می دانید مثلاً یک دلیل اینکه وکیلی که وکالت های دست دوم موسساتی که مالک آن نیست را قبول می کند، آنقدر پرونده در دست ندارد که حداقل بتوان او را وکیلی معروف، مشهور و یا مطرح قلمداد کرد.

نمی خواهم بگویم تنها یک وکیل به نام  به خوبی از عهده دفاع یا طرح شکایت بر می آید؛ خیر؛ اما خوب این نکته شاخصه ی بسیار مهمی است.

یک وکیل خوب در اصفهان به من معرفی کنید.

خیلی ها وقتی کارشان به دادگاه و یا دادسرا می کشد از همه آنهایی که به نوعی می شناسند، این سوال را می کنند که فلانی، وکیل خوب می شناسی ؟!

آن آقا و خانم آشنا هم بالتبع اگر اسم وکیلی به گوششان خورده باشد و یا محتمل تر اینکه روزی خود مشاوره حقوقی و یا وکالتی را به آن وکیل آقا و یا وکیل خانم سپرده باشند؛ وی را معرفی می کند.

حال سوال این است که آیا وکیل معرفی شده از جانب دیگران، همان وکیل خوب است؟ آیا ایشان گره ای از سر زلف معضل حقوقی من باز می کند؟! آیا راه بهتری هم در ارزیابی وکیل وجود دارد؟!  

آدرس یک وکیل خوب در اصفهان می خواهم.

خیابان نیکبخت اصفهان به قول معروف بورس دفتر وکیل و اینجور مسائل می باشد؛ کافی است یک سر بروی آنجا وارد مجتمع تجاری بشوی و زنگ در اولین دفتر وکیل را بزنی ، کار تمام است!

نه جانم ! هر کس وکیل و حتی وکیل پایه دادگستری بود لزوماً با سواد نیست لزوماً تجربه کافی ندارد؛ لزوماً این دو را هم داشت؛ ممکن است کار بلد یک شاخه خاص از اقیانوس وسیع حقوق نباشد.  

سرنوشت مسائل حقوقی چه در آن شاکی باشی و چه متشاکی عنه چه خواهان باشی و چه خوانده و چه بخوای طرح شکایت بکنی و یا دفاع را نمی توان به بخت و اقبال سپرد.

یک سوی موضوعات دادگاه همیشه پرداخت مبلغ محکومیت و رفتن زندان و هاکذا می باشد و چون در این بازی می خواهم برنده باشم پس کار خود را به حرفه ای ها می دهم.  

یک سوی موضوعات دادگاه همیشه پرداخت مبلغ محکومیت و رفتن زندان و هاکذا می باشد و چون در این بازی می خواهم برنده باشم پس کار خود را به حرفه ای ها می دهم.  
یک سوی موضوعات دادگاه همیشه پرداخت مبلغ محکومیت و رفتن زندان و هاکذا می باشد و چون در این بازی می خواهم برنده باشم پس کار خود را به حرفه ای ها می دهم.

 

شماره یک وکیل خوب در اصفهان می خواهم. 

وکیل می خواهید؛ درخواست خود را برای ما واتساپ کنید و یا همین حالا با موسسه حقوقی سایه تماس بگیرید .

یادتان باشد؛ موضوع حقوقی خود را اول همه بیان کنید؛ حقوق امروزه ده ها شاخه تخصصی دارد و هر شاخه خوب خودش را دارد.

شماره وکیل می خواهید؟!  البته که در اسرع وقت مشاوره حقوقی مناسب را دریافت خواهید کرد و یا در صورت لزوم وکیل، قبول وکالت از شما می نماید.

یادتان باشد در هر حرفه ای اعم از تولید، بازرگانی و یا تجارت که هستید؛ قبل از هر تصمیم و قبول مسئولیت به نظر کوچک که به واسطه نوشتجاتی از قبیل وکالت ، تعهد، قرارداد، صورتجلسه و یا صدور چک و سفته ایجاد می شود، شما نیاز به یک وکیل دارید.

اگر زمان شما محدود است اشکالی ندارد؛ مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل یکی از خدمات موثر ما در موسسه حقوقی سایه می باشد.

یادتان باشد؛ هیچ کار حقوقی را کوچک نشمارید و آن را بدون مشورت با موسسه حقوقی و یا وکیل جایز ندانید.

اعتبار یک موسسه حقوقی به وکلای دادگستری متشکل شده از آن است.

 خیلی از موسسات حقوقی در ترکیب سهامداران خود تا همین چندی پیش فاقد حتی یک نفر تحصیل کرده رشته حقوق تا چه برسد به وکیل بودند.

 البته موضوع نحوه ثبت موسسات حقوقی محل مناقشات بسیاری برای اداره ثبت شرکت ها و موسسات تجاری شد.

موکلین عزیز مجدداً تاکید می کنم؛ وکیلی که سهامدار موسسه حقوقی نباشد، طبیعتاً به صورت قراردادی با موسسه همکاری می کند و چون مستقیماً در سود و زیان پرونده های ماخوذه شریک نیست، هیچ گاه وکیل دلسوزی برای شما نخواهد بود!

چنین وکیلی اگر حتی خوب هم باشد؛ عملکرد خوبی در پرونده دست دوم موسسه ای که از خود نمی داند؛ نخواهد داشت.

همشهری عزیز ما در اصفهان خوب است، بدانید که وکلای موسسه ما همان سهامداران و سازندگان اصلی موسسه هستند و ما یکی از دلایل برتری وکلای خود را در این می دانیم.

وکیل دادگستری در اصفهان

وکیل دادگستری در اصفهان مانند شهرهای دیگر ایران شخصی است که در یکی از رشته های حقوق، فقه و مبانی حقوق درس خوانده و سپس با شرکت در آزمون وکالت و قبولی در آن به یکی از عناوین عنوان وکیل ، وکیل دادگستری و یا وکیل پایه یک دادگستری در می آید.

آزمون وکالت همه ساله از طریق اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران ( اسکودا ) برگزار می شود.

وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان

وکیل دادگستری پذیرفته شده در آزمون وکالت با اخذ نمره ممتاز واجد پروانه وکالت پایه یک دادگستری می گردد.

وکیل خوب در اصفهان کیست ؟

اگر به دنبال یک وکیل خوب در اصفهان هستید، بهتر است اول تکلیف خود را با کلمه خوب تعیین کنیم تا بعد به معرفی این شخص یا اشخاص وکیل پایه یک دادگستری برسیم.

برخی موقع جستجوی وکیل پایه یک دادگستری در شهری مانند اصفهان  به افزودن کلمه خوب به پسوند آن بسنده می کنند و برخی دیگر عباراتی مانند وکیل خبره در اصفهان و یا وکیل مجرب در اصفهان را جستجو می کنند، البته اینها زیاد با هم فرقی نمی کند.

این موکیل همه به دنیال وکیلی می گردند که پرونده حقوقی و یا کیفری آنها را از سریع ترین و محتمل ترین  راه ممکن به پیش ببرد و درصد موفقیت زیادی در دفاعیات و یا طرح شکایت و شکوایه آنها وجود داشته باشد .

من یک وکیل خوب در در هریک از شهرهای ایران مانند اصفهان، تهران، رشت، تبریز، کرمان به طور خلاصه کسی می دانم که با توجه به هر پرونده حقوقی بهترین مشاوره و راهکار را برای حل معظل حقوقی پیش رو به موکل ارائه دهد.

وکیل خوب در اصفهان کیست ؟

راه های ارزیابی وکیل خوب :

وکیل خوب در اصفهان یک نیاز ضروری برای همه افراد، خانواده ها شرکت ها و سازمانهای درون این استان می باشد. اگر اصفهانی هستید و به دنبال یک وکیل خوب می گردید ممکن است از مسیرهای زیر به دنبال وکیل بوده باشید:

اول –به خیابان نیکبخت اصفهان روبروی دادگستری مراجعه می کنید و هم زمان با روئیت تابلوهای وکلای پایه یک دادگستری وکیل خوب خود در اصفهان را انتخاب می کنید و پس از حضور در دفتر ایشان  قرارداد وکالت با وی منعقد می کنید و پیگیری امور قضایی و دادگستری خود از طریق ایشان انجام می دهید ناگفته نماند که عیب این شیوه این است که اعتبار سنجی وکیل از روی یک خیابان و تابلو وکالت شیوه مناسبی نیست.

دوم- انتخاب وکیل خوب خود در اصفهان از طریق معرفی یک نفر آشنا که قبلاً به آن وکیل در اصفهان مراجعه کرده است. این هم یک روش است و عیب آن این است اصولاً ممکن است شخص مورد نظر شما رضایتی نسبی در موضوع وکالت به خصوص خود که به آن وکیل سپرده بوده داشته که با عوض شدن موضوع کار وکالت و اصولاً پرونده، شعبه و دادگاه مربوط به آن نتیجه همچنان برای شما رضایت بخش نباشد؛ فراموش نکنید که موفقیت در یک پرونده حقوقی و یا کیفری فقط وابسته به عملکرد وکیل نیست و مواردی همچون عملکرد صحیح قاضی دادگاه شرایط پرونده، ادله موجود و … تاثیر بسیاری بر نتیجه دارند و به علاوه فرد مراجعه کننده به یک وکیل اصولا به دلیل عدم آشنایی به مسائل حقوقی و شدت و مهمی موارد ملاک و محک خوبی برای سنجش خوبی و بدی وکیل نمی باشد.

سوم- همه روش های فوق الذکر روشی برای انتخاب یک وکیل خوب در اصفهان بودند و کتمان نمی شوند که ممکن است نتیجه خوبی هم برای شما به همراه داشته باشد اما شیوه خوب دیگری برای انتخاب وکیل خوب در اصفهان وجود دارد و آن هم بهره گیری از یک موسسه حقوقی در اصفهان است .

موسسات حقوقی معمولا گلچینی از وکلای خوب شهر را در زمینه و موضاعت مختلف وکلات در اختیار دارند و این امر تصمیم گیری شما در انتخاب وکیل را ساده می کند :

موکلین هر مورد به چه نوع وکیل باید مراجعه نمایند. 

الف- وکیل خانواده کیست ؟

مواردی مانند مانند طلاق، مهريه، نفقه، حضانت، استرداد جهازيه، استرداد هداياي نامزدي، الزام به تمكين، تجديد فراش و… امور خانواده می باشد. وکیل به صورت مشاوره، قبول وکالت، تنظیم دادخواست، لایحه دفاعیه ورود می کند.

ب-وکیل ملكي

موضوعات خلع يد، اجاره، سرقفلي، املاك موقوفه، اثبات مالكيت، كميسون هاي شهرداري، اراضي ملي و …امور ملکی می باشند. وکیل امور ملکی به صورت مشاوره، قبول وکالت، تنظیم دادخواست، لایحه دفاعیه ورود می کند.

ج-وکیل امور مالي

موارد چك، سفته، ضمانت نامه هاي بانكي و… اسناد مالی می باشند. وکیل امور مالی به صورت مشاوره، قبول وکالت، تنظیم دادخواست، لایحه دفاعیه ورود می کند.

د-وکیل اداره کار

اموراداره کار، بیمه ، كارفرما و كارگر، مستخدمين دولتي و… موضوعات اداره کار و بیمه می باشد. در این موارد موکل می بایست به وکیل اداره کار یا وکیل بیمه مراجعه نماید.

ه-وکیل با تخصص ارث

در مواردی مانند اخذ گواهي حصر وراثت، تحرير تركه، تقسيم تركه، فروش تركه و ارثيه و… ورود می نماید.

و-وکیل امور شرکت

یکی از موارد بسیار تخصصی می باشد. در موضوعاتی مانند الزام به انتقال سهام، تشكيل مجامع، پيگيري تخلفات مديرعامل و هيأت مديره، الزام به تقسيم سود و… می توانید به وکیل متبحر مراجعه نمایید.

ز-وکیل برای قراردادها

در موضوعاتی مانند الزام به ايفاء تعهدات، استرداد تضامين، مطالبه خسارات قراردادي، فسخ قرارداد، ابطال قرارداد و … حتما از یک وکیل زبده استفاده نمود.

ح-وکیل امور کیفری

وکیل جهت طرح و پيگيري كليه شكايات كيفري و یا لایحه دفاعیه در این خصوص می باشد. در خصوص جرائمي مانند جعل سند، كلاهبرداري، فروش مال غير، سرقت، حمل مواد مخدر، مزاحمت و … وکیل شما می گردد.

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!