منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

طرح توجیهی گردشگری

طرح توجیهی گردشگری چیست

طرح توجیهی گردشگری گزارشی است، از شروع به احداث یک مجموعه گردشگری و توریستی اعم از مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ، احداث هتل و غیره که اتفاقا کشور ما به شدت امروز محتاج آن است.

متاسفانه بنا به اصل غالباً منتج به شکستِ خلق را تقلیدشان بر باد داد؛ هر که را که می بینی، نگاه کرده همسایه اش چکار کرده پولدار شده و البته ای کاش این نگاه یک نگاه عمیق بود ، نه یک ظاهر بینی سطحی بدون شناخت کافی از آنچه واقعاً در درون یک کسب و کار می گذرد.

این افراد یک روز به فکر واردات کالا از چین می افتند؛ چون که الان توی بورس است !  و فردا روز با دیدن فلان کارخانه موفق می خواهند؛ تولیدی بزنند و یا احداث کارخانه بکنند.

این چنین است که افراد بسیار زیادی دائماً به هوای پولدار شدن و بدون مطالعه کافی وارد حرفه و کسب و کاری می شوند، شکست می خورند و شاید هم هیچگاه واقعیت پنهان در آن روی سکه موفقیت یک کسب و کار را درک نکنند. 

چیزی که این وسط شاید به مخیله اکثر این افراد هم خطور نکند؛ حوزه های کسب و کاری است که همچنان خالی و بِکر است.

این فرصت های خالی چراغ هایِ خاموشی هستند که کمتر دیده می شوند و به آنها توجه می شود، در حالی که به دلیل اصل وجود رقیب و رقابت کمتر بسیار مناسب برای سرمایه گذاری هستند.

یکی از این عرصه های مهم صنعت گردشگری است؛ وقتی کشوری مانند ترکیه چند برابر کل در آمد ایران در یک سال از راه گردشگری کسب درآمد می کند؛ حساب کار این صنعت پررونق مشخص می شود؛ آنهم در کشور ایران که جاذبه های توریستی آن یکی دو تا نیستند.

یکی از این عرصه های مهم صنعت گردشگری است

نمونه هایی از طرح توجیهی گردشگری

نمونه های طرح توجیهی گردشگری کم نیستند؛ با اینحال در زیر به برخی از عناوینی که نوشتن طرح توجیهی شما می تواند در آن زمینه انجام شود را ارائه می کنیم.

طرح توجیهی هتل

طرح توجیهی احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی

طرح توجیهی مجتمع خدمات رفاهی

طرح توجیهی بوم گردی

طرح توجیهی پمپ بنزین

طرح توجیهی شهربازی

طرح توجیهی مجتمع ورزشی

طرح توجیهی استخر

طرح توجیهی مجتمع تفریحی

طرح توجیهی درمانگاه

طرح توجیهی بیمارستان

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!