ثبت شرکت در ایران از دیدگاه قانون تجارت

ثبت شرکت در ایران با نگاهی به قانون تجارت به طبق قانون تجارت شرکت به اقسام گوناگونی تقسیم شده اند که شامل : شرکت سهامی ( عام و خاص) ، شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت تضامنی ، شرکت تعاونی ، شرکت نسبی ، شرکت مختلط سهامی و غیر سهامی و موسسات غیرتجاری می باشند.

با اینحال دو نوع، ثبت شرکت سهامی خاص و ثبت شرکت با مسئولیت محدود  متداول ترین آن می باشد. ما معتقدیم که هر ایرانی می تواند صاحب کسب و کار خودش باشد. اگر از کارمندی خسته شده اید باید به فکر راه اندازی کسب و کار خویش باشید.

 

  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران
  • ثبت شرکت سهامی خاص در تهران
  • ثبت شرکت تضامنی در تهران
  • ثبت شرکت نسبی در تهران
  • ثبت شرکت مختلط سهامی و غیرسهامی
  • ثبت شرکت سهامی عام در تهران
  • ثبت شرکت تعاونی در تهران

 

ثبت شرکت سهامی خاص

ثبت شرکت سهامی خاص را شاید بتوان یکی از متداول ترین شیوه های ثبت شرکت ارزان دانست. ثبت شرکت سهامی خاص  اندکی پیچیده تر از ثبت شرکت با مسئولیت محدود بوده و شما به غیر سه نفر موسس، حداقل به یک یا دو نفر  بازرس نیاز دارید.

ثبت شرکت سهامی خاص در تهران برای خیلی ها شروع راه اندازی کسب و کار در تهران بوده است. خیلی های دیگر از کارمندی خسته شده و به فکر راه اندازی کسب و کار می باشند.

ثبت شرکت سهامی خاص-فوری، با کمترین هزینه
ثبت شرکت سهامی خاص را شاید بتوان یکی از متداول ترین شیوه های ثبت شرکت ارزان دانست. ثبت شرکت سهامی خاص  اندکی پیچیده تر از ثبت شرکت با مسئولیت محدود بوده و شما به غیر سه نفر موسس، حداقل به یک یا دو نفر  بازرس نیاز دارید.

موسسه حقوقی سایه آسای یاسان هستی سالهاست که به ثبت شرکت در تهران می پردازد. شعار ما در این زمینه راه اندازی کسب و کار در تهران به سادگی ثبت شرکت در تهران می باشد. از طرفی مشکلات اقتصادی باعث شده که افراد بعضاً حتی در تامین هزینه ثبت شرکت با مشکل روبرو شوند.

روی این اصل فلسفه ثبت شرکت ارزان شکل گرفت. فلسفۀ ثبت شرکت ارزان بر اساس تقاضای شما بر ثبت شرکت در تهران  بنا شده است. این اصل به زبان ساده این است که هر شخص با کمترین هزینه ثبت شرکت را بپردازد.

ثبت شرکت سهامی خاص با رویکرد ثبت شرکت ارزان به عنوان موتور محرک کسب و کار در تهران عمل می نماید. از طرفی از آنجا که با کاهش هزینه ثبت شرکت، آن را برای همه مقدور ساختیم از این طریق به رونق کسب و کار  کمک می نماییم.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

اگر قصد ثبت شرکت ارزان را دارید ممکن است این پرسش پیش روی شما باشد که کدام قسم از شرکت اعم از مسئولیت محدود و یا سهامی خاص مورد نیاز شما است.

باید دانست که ثبت شرکت مسئولیت محدود شیوه جمع و جور تر و راحت تری برای ثبت شرکت بوده و با حداقل دو نفر قابل انجام می باشد.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در عین حال دومین شکل پر طرفدار ثبت شرکت در تهران می باشد. ما معتقدیم که هر ایرانی می تواند صاحب شرکت خودش در تهران باشد.

موسسه حقوقی سایه آسای یاسان هستی سالهاست که به مشاوره کسب و کار در تهران می پردازد. شعار ما در این زمینه راه اندازی کسب و کار در تهران به سادگی تاسیس شرکت در تهران می باشد. از طرفی مشکلات اقتصادی باعث شده که افراد بعضاً حتی در تامین هزینه ثبت شرکت در تهران با مشکل روبرو شوند.

روی این اصل فلسفه ثبت شرکت ارزان شکل گرفت. فلسفۀ ثبت شرکت ارزان بر اساس تقاضای  ثبت شرکت در تهران بنا شده است. این اصل به زبان ساده این است که هر شخص با کمترین هزینه ثبت شرکت در تهران را بپردازد.

بنابراین ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران خیلی اوقات به عنوان نقطۀ شروع کسب و کار در تهران عمل می نماید. از طرفی از آنجا که با کاهش هزینه ثبت شرکت در تهران، آن را برای همه مقدور ساختیم از این طریق به رونق کسب و کار  کمک می نماییم.

 

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص چقدر است ؟!

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص هزینه ای است که باید به موسسه حقوقی می پردازید. برای عمل به شعار ثبت شرکت ارزان در فرایند قیمت گذاری ثبت شرکت میانگین هزینه ثبت شرکت سهامی خاص را در نظر گرفتیم.

در این جستجو به سراغ بسیاری موسسه های حقوقی رفتیم. فعالیت این موسسه ها ثبت شرکت بود. نرخ ثبت شرکت در را از همه آنها پرسیدیم. پرسیدیم که آیا تعرفه ثبت شرکت هم وجود دارد. پاسخ منفی بود. اکنون به شیوۀ آماری می دانیم که نرخ ثبت شرکت در چه محدوده ای قرار دارد.

بر این اساس کمترین هزینه ثبت شرکت سهامی خاص را از مشتری خود دریافت می نماییم. بر خلاف عموم که هزینه واریزی به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری  را به عهده خود متقاضی ثبت شرکت گذاشتیم.

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در تهران

متقاضی ثبت شرکت ارزان می خواهد هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در تهران را بداند. هزینه ثبت شرکت در تهران معمولاً  به صورت توافقی بین موسسه حقوقی و متقاضی ثبت شرکت اعمال می گردد.

هیچ تعرفۀ رسمی برای ثبت شرکت در تهران وجود ندارد. نکتۀ دیگر اینکه از نظر ما هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در تهران با هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران هیچ فرقی ندارد. هزینه ثبت شرکت در تهران در موسسه های حقوقی مختلف  به احتمال زیاد متفاوت می باشد. این موضوع کاملاً عادی بوده و از اصل توفقی بودن آن ناشی می شود.

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان

ثبت شرکت ارزان در اصفهان طرفدران بسیاری پیدا کرده است. البته طبق معمول متقاضی ما بیشتر متقاضی ثبت شرکت سهامی خاص می باشد.

در این میان هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان اولین سوالی است که معمولاً توسط متقاضی ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان از ما پرسیده می شود. هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان معمولاً به صورت توافقی میان موسسه حقوقی و متقاضی ثبت شرکت تعیین می گردد.

اگر حتی خودتان ثبت شرکت در اصفهان را انجام بدهید اینکار برایتان هزینه خواهد داشت. بنابراین اگر می خواهید ثبت شرکت در اصفهان را یکبار و درست انجام دهید از یک موسسه حقوقی کار بلد کمک بگیرید.

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در شیراز نیز همانند دیگر شهرهای ایران می باشد. در شیراز نیز هزینه ثبت شرکت دارای دو رکن هزینه های واریزی و هزینه دفتر ثبت شرکت در شیراز می باشد.

هزینه های واریزی به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری شیراز عددی ثابت بوده و متقاضی باید آن را پس تکمیل مراحل ثبت شرکت واریز نماید.

هزینه ثبت شرکت در یزد

هزینه ثبت شرکت در کرمان نیز همانند دیگر شهرهای ایران می باشد. در شیراز نیز هزینه ثبت شرکت شامل دو نوع هزینه منجمله هزینۀ واریزی و هزینه دفتر ثبت شرکت در کرمان می گردد.

هزینه های واریزی به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری کرمان عددی تقریباً ثابت بوده و متقاضی باید آن را پس تکمیل مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری کرمان از طریق دستگاه پوز پرداخت نماید.

هزینه ثبت شرکت در کرج

هزینه ثبت شرکت در کرج نیز همانند دیگر شهرهای ایران می باشد. متقاضیان ثبت شرکت در کرج و دفاتر ثبت شرکت در کرج بسیارند و این امر موجب رقابتی شدن قیمت ها می گردد. در کرج نیز هزینه ثبت شرکت شامل دو نوع هزینه منجمله هزینۀ واریزی و هزینه دفتر ثبت شرکت در کرج می گردد.

هزینه های واریزی به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری کرج عددی تقریباً ثابت بوده و متقاضی باید آن را پس تکمیل مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری کرج از طریق دستگاه پوز پرداخت نماید.

هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود چقدر است ؟!

هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود هزینه ای است که باید به موسسه حقوقی می پردازید. برای عمل به شعار ثبت شرکت ارزان میانگین هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران را در نظر گرفتیم.

اکنون کمترین هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود را از مشتری خود دریافت می کنیم. بر خلاف عموم که هزینه واریزی به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری  را به عهده متقاضی ثبت شرکت گذاشتیم.

هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران

متقاضی ثبت شرکت ارزان از ما دربارۀ هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران می پرسد. هزینه ثبت شرکت در تهران معمولاً  به صورت توافقی بین موسسه حقوقی و متقاضی ثبت شرکت اعمال می گردد.

هیچ تعرفۀ رسمی برای ثبت شرکت در تهران وجود ندارد. نکتۀ دیگر اینکه از نظر ما هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در تهران با هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران هیچ فرقی ندارد. هزینه ثبت شرکت در تهران در موسسه های حقوقی مختلف  به احتمال زیاد متفاوت می باشد. این موضوع کاملاً عادی بوده و از اصل توفقی بودن آن ناشی می شود.

هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان

ثبت شرکت ارزان در اصفهان طرفدران بسیاری پیدا کرده است. البته طبق معمول بیشترین عده، متقاضی ثبت شرکت با مسئولیت محدود بعد از متقاضیان ثبت شرکت سهامی خاص هستند.

در این میان هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان اولین سوالی است که معمولاً توسط متقاضی ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان از ما پرسیده می شود. هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان معمولاً به صورت توافقی میان موسسه حقوقی و متقاضی ثبت شرکت تعیین می گردد.

اگر حتی خودتان ثبت شرکت در اصفهان را انجام بدهید اینکار برایتان هزینه خواهد داشت. بنابراین اگر می خواهید ثبت شرکت در اصفهان را یکبار و درست انجام دهید از یک موسسه حقوقی کار بلد کمک بگیرید.

ثبت شرکت سهامی خاص در شهرستان ها

ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان

ثبت شرکت سهامی خاص را از بدو ایجاد در شهر های مختلف ایران آزموده ایم. اصفهان به واقع شاید اولین شهری بود که در آن دفتر خود را تاسیس نمودیم.

شهر اصفهان اقتصاد بنیان است. به احترام مردم این شهر ثبت شرکت در اصفهان را از این شهر شروع نمودیم.حیف بود که در چنین شهری مرکزی برای ثبت شرکت ارزان وجود نداشته باشد. بنابراین همت بر آن نهادیم و اکنون دفتری فعال در شهر زیبای اصفهان داریم . مراجعه به نوشتۀ ( ارزان ترین مرجع 0 تا 100 ثبت شرکت در اصفهان کجاست ) مراجعه بنماید.

موضوع فعالیت ثبت شرکت در تهران

در تعیین موضوع شرکت باید دقت کرد که ثبت شرکت با برخی از موضوعات منوط به اخذ مجوز می باشد که اخذ این مجوزات هم بعضاً کار ساده ای نبوده و برای کوتاه کردن مدت زمان ثبت شرکت بهتر است از فرایند اخذ مجوز اجتناب شود.

  • ثبت شرکت بازرگانی
  • ثبت شرکت تولیدی
  • ثبت شرکت صنعتی
  • ثبت شرکت خدماتی
  • ثبت شرکت حمل و نقل
  • ثبت شرکت نگهبانی
  • ثبت شرکت گردشگری
  • ثبت شرکت ساختمانی
  • ثبت شرکت عمرانی
  • ثبت شرکت معماری

ثبت شرکت های تولیدی در تهران :

اگر در نظر داشته باشید به اتفاق یک یا دو شریک خود یک تولیدی در تهران راه اندازی کنید ابتدا نیاز به یک ثبت شرکت در تهران دارید، چون سازمان صنعت، معدن و تجارت جواز تاسیس و پروانه تولید را یا به نام شخص صادر می کند و یا به نام شرکت و در واقع بدون ثبت شرکت جواز یا پروانه مشارکتی صادر نمی گردد.

برای اخذ و صدور جواز تاسیس در تهران به نام شرکت، در موقع ثبت شرکت تولیدی در نظر داشته باشید که موضوع اساسنامه شما حتما باید کلمه تولید و آن تولید در زمینه خاص که قرار است جواز تاسیس و پروانه شما در آن زمینه صادر گردد قید شده باشد.

ثبت شرکت دانش بنیان در تهران

شرکت ها و موسسات دانش بنیان شرکت یا موسسه خصوصی یا تعاونی است که به منظور هم افزایی علم و ثروت ، توسعه اقتصاد دانش محور ، تحقق اهداف علمی و اقتصادی که شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری هستند و همین طور تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه شامل طراحی و تولید کالا و خدمات در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط تشکیل می شود. ثبت شرکت دانش بنیان باعث مزایای بسیاری منجمله برخورداری کمک و تسهیلات دولتی می شود .

ثبت شرکت پیمانکاری در تهران

ثبت شرکت های تولیدی در تهران بیشتر یک ضرورت است تا یک انتخاب و پروانه بهره برداری طبق قانون جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت تنها برای شرکت ها صادر می شود. پس از ثبت شرکت پیمانکاری در تهران می توانید جهت اخذ رتبه و گرید پیمانکاری در تهران اقدام نمایید.

آدرس و شماره تلفن ادارات ثبت شرکت ها در شهرها

۱- اداره ثبت شرکت ها تهران

  • آدرس: تهران، تقاطع بلوار میرداماد و بزرگراه مدرس پلاک ۶۷۹
  • شماره تلفن: ۱۹ – ۲۲۲۶۸۹۱۷ – ۰۲۱

۲-اداره ثبت شرکت ها کرج

  • آدرس: شهر کرج، میدان آزادگان، ابتدای خیابان مطهری، جنب پل آزادگان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز
  • شماره تلفن: ۳۲۵۵۰۶۲۰ – ۰۲۶

۳-اداره ثبت شرکت ها ارومیه

  • آدرس: ارومیه،فلکه خیرین ،اداره ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی
  • شماره تلفن: ۳۳۴۷۰۶۶۷ – ۰۴۴

۴-اداره ثبت شرکت ها اردبیل

  • آدرس: اردبیل ، بزرگراه شهداء ، مابین میدان قدس و جنب تالار میلاد
  • شماره تلفن: ۳۳۲۵۸۶۸۳ – ۰۴۵

۵-اداره ثبت شرکت‌ ها اصفهان

  • آدرس: شهر اصفهان ، خیابان کاوه ، اول خیابان جابرانصاری
  • شماره تلفن: ۳۴۴۱۶۰۱۹ – ۳۴۱۰۲۴۷ – ۰۳۱

۶-اداره ثبت شرکت ‌ها ایلام

  • آدرس: شهر ایلام، بلوار مدرس. اداره ثبت اسناد و املاک
  • شماره تلفن: ۳۳۳۰۳۰۴۳ – ۳۳۳۶۶۸۸۸ – ۰۸۴

۷-اداره ثبت شرکت ‌ها اهواز

  • آدرس: اهواز پردیس- بلوار گلدیس – بلوار – اداره ثبت شرکتهای و موسسات غیر تجاری
  • شماره تماس: ۳۲۲۳۸۰۳۳ – ۰۶۱

۸-اداره ثبت شرکت ‌ها اراک

  • آدرس: اراک، شهرک قدس، بلوار قدس، کوچه اخوت ۵
  • شماره تلفن: ۳۳۶۶۱۸۰۷ – ۰۸۶

۹-اداره ثبت شرکت‌ ها بوشهر

  • آدرس: شهر بوشهر، چهارراه دادگستری، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر
  • شماره تلفن: ۴ – ۳۳۳۲۸۰۰۳ – ۰۷۷

۱۰-اداره ثبت شرکت ‌ها بیرجند

  • آدرس: شهر بیرجند، خیابان شهدا، نبش شهدا ۹ ، اداره ثبت اسناد و املاک بیرجند
  • شماره تلفن: ۳۲۲۳۳۴۴۷ -۳۳۳۳۱۰۶۸ – ۰۵۶

۱۱-اداره ثبت شرکت‌ ها بجنورد

  • آدرس: شهر بجنورد، خ شریعتی شمالی ساختمان قدیم ثبت شرکتها روبروی پست
  • شماره تلفن: ۳۲۲۲۲۱۶۹۰ – ۳۲۲۲۲۳۱۷ – ۰۵۸

۱۲-اداره ثبت شرکت‌ها بندرعباس

  • آدرس: بندرعباس، بلوار امام خمینی ، چهارراه پگاه
  • شماره تلفن: ۳۳۶۲۱۹۶۰ – ۰۷۶

۱۳-اداره ثبت شرکت ها تبریز

  • آدرس: تبریز ،میدان راه آهن روبروی اداره کل گمرک تبریز کوی اتحاد جنب کارخانه آرد سازی اتحاد
  • شماره تلفن:  ۲۶ – ۳۴۴۸۴۱۲۴ – ۰۴۱

۱۴-اداره ثبت شرکت ‌ها خرم‌آباد

  • آدرس: خرم آباد، خیابان ۱۳ متری، بلوار شهید فرشاد شفیع پور، خیابان ۶۷ متری شهید چمران، خیابان شهید جهان آرا
  • شماره تلفن: ۳۳۲۴۴۴۸۳ – ۰۶۶

۱۵-اداره ثبت شرکت ‌ها رشت

  • آدرس: رشت، بلوار امام خمینی، نرسیده به میدان مصلی، جنب بانک رفاه، بن بست لاله
  • شماره تلفن: ۳۳۶۰۲۷۷۷ – ۰۱۲

۱۶-اداره ثبت شرکت‌ ها زنجان

  • آدرس: زنجان، خ صفا کوچه کنج خانلو اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری
  • شماره تلفن: ۳۳۴۴۸۴۰۰ – ۰۲۴

۱۷-اداره ثبت شرکت ‌ها زاهدان

  • آدرس: زاهدان، خیابان دانشگاه، نرسیده به پل هوایی شهدای وحدت
  • شماره تلفن: ۳ – ۳۳۴۴۷۴۷۱ – ۰۵۴

۱۸-اداره ثبت شرکت ‌ها ساری

  • آدرس: ساری ،خیابان ملامجدالدین، ساختمان اداره پست ، شهید قندی ، طبقه سوم
  • شماره تلفن: ۳۳۲۶۶۴۷۳ – ۰۱۱

۱۹-اداره ثبت شرکت ‌ها سمنان

  • آدرس: سمنان ، میدان مطهری ، بلوار مدرس ،شهرک تعاون اداره ثبت اسناد واملاک شهرستان سمنان
  • شماره تلفن: ۳۳۴۴۴۶۸۲-۰۲۳

۲۰-اداره ثبت شرکت ‌ها سنندج

  • آدرس: سنندج، انتهای بلوار جانبازان، سایت اداری، اداره کل ثبت اسناد و املاک کردستان ، واحدثبت شرکتها
  • شماره تلفن: ۹۱۰۰۳۴۳۶۱ – ۰۸۷

۲۱-اداره ثبت شرکت‌ ها شهر کرد

  • آدرس: شهرکرد – بلوار آیت ا… کاشانی – جنب دادگستری – اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شهرکرد – واحد ثبت شرکتها
  • شماره تلفن: ۳۳۳۳۲۰۳۴ – ۳۳۳۳۲۰۶۸ – ۰۳۸

۲۲-اداره ثبت شرکت ‌ها شیراز

  • آدرس: شیراز، خ همت جنوبی اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس
  • شماره تلفن: ۳۶۳۲۰۹۱۷ – ۰۷۱

۲۳-اداره ثبت شرکت ‌ها قزوین

  • آدرس: قزوین، چهارراه پادگان، جنب بیمارستان شهید رجایی
  • شماره تلفن: ۳۳۳۳۳۹۱۵ – ۰۲۸

۲۴-اداره ثبت شرکت ‌ها قم

  • آدرس: قم، خیابان ساحلی ، اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری منطقه دو قم
  • شماره تلفن: ۳۷۷۲۷۱۶۶ – ۰۲۵

۲۵-اداره ثبت شرکت ‌ها کرمان

  • آدرس: کرمان ، ضلع شمالی پارک نشاط ، ابتدای بلوار فردوسی
  • شماره تلفن: ۳۲۲۲۹۹۱۴ – ۰۳۴

۲۶-اداره ثبت شرکت ‌ها کرمانشاه

  • آدرس: کرمانشاه، بلوار بنت الهدی، مقابل فرمانداری
  • شماره تلفن: ۳۸۲۳۸۵۰۳ – ۳۸۲۳۸۵۰۱ – ۰۸۳

۲۷-اداره ثبت شرکت ‌ها گرگان

  • آدرس: گرگان، خیابان شهید رجایی، نبش گلشن هفتم، ساختمان پست شهید رجایی
  • شماره تلفن: ۳۲۴۳۷۰۷۳ – ۰۱۷

۲۸-اداره ثبت شرکت ‌ها مشهد

  • آدرس: شهر مشهد .بلوار خیام روبروی شرکت گاز اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری
  • شماره تلفن: ۳۷۶۵۴۳۱۴ – ۰۵۱

۲۹-اداره ثبت شرکت ‌ها همدان

  • آدرس: همدان، سعیدیه بالا، نبش خیابان بلوار غنی زادیان
  • شماره تلفن: ۳۸۲۶۱۷۹۲

۳۰-اداره ثبت شرکت ‌ها یاسوج

  • آدرس: یاسوج ،خیابان مصلی ،اداره ثبت اسناد و املاک یاسوج
  • شماره تلفن: ۳۳۲۳۲۶۳۸ – ۰۷۴

۳۱- اداره ثبت شرکت ‌ها یزد

  • آدرس: یزد، خیابان فرخی یزدی، کوچه دادگستری
  • شماره تماس: ۸ – ۲۳۳۶۰۰۸۱ – ۰۳۵

جهت مطالعه بیشتر :

ثبت شرکت در تهران فوری و با کمترین هزینه

ثبت شرکت در کرج فوری و با کمترین هزینه

ثبت شرکت در اصفهان فوری و با کمترین هزینه

ثبت شرکت در رشت فوری  و با کمترین هزینه

ثبت شرکت در شهرکرد فوری و با کمترین هزینه

ثبت شرکت در زنجان فوری و با کمترین هزینه

ثبت شرکت در قزوین فوری و با کمترین هزینه

 

error: Content is protected !!