منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

وکیل بیمه تامین اجتماعی در اصفهان

سخنی چند درباره تامین اجتماعی

تأمین اجتماعی یک حق است. این سازمان برای اجرای یک حق بشری تاسیس شده است. حقی بشری که در منشور بین‌المللی حقوق بشر و در میثاق حقوق مدنی و اجتماعی هم آمده است.

این حق در قانون اساسی ما هم به رسمیت شناخته شده و اصل 29 این قانون می‌گوید برخورداری از تأمین اجتماعی از نظر بازنشستگی، بیکاری، پیری، ازکارافتادگی، بی‌سرپرستی و نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی و مراقبت‌های پزشکی به صورت بیمه و غیره حقی است همگانی و دولت مکلف است تا این خدمات و حمایت‌های مالی را برای یکایک افراد کشور تأمین کند.

مسائلی مانند تعهدات سازمان تأمین اجتماعی، تعهد کارفرمایان و حقوق بیمه‌شدگان. این موضوعات حقوقی موجب شده‌اند تا بخش حقوقی سازمان تأمین اجتماعی بیش از هر دستگاهی کار و فعالیت داشته باشد.

وکیل بیمه تامین اجتماعی در اصفهان کیست ؟

در صفحه وکیل دادگستری و وکیل پایه یک دادگستری این عناوین را برای شما تعریف کردم. وکیل بیمه تامین اجتماعی در اصفهان همان تعاریف را به علاوه تسلط کافی به قانون تامین اجتماعی دارد.

شما چه کارگر، چه کارمند و یا کارفرما و صاحب کارگاه باشید، می توانید به  وکیل متخصص در این زمینه مراجعه نمایید. در این هنگام  بر حسب مورد باید ایراد شکایت و یا طرح دفاع نمایید.

طرح شکایت حق و حقوق ناشی از پرداخت نشدن حق بیمه و یا ارائه لایحه دفاع از کارما در مقابل شکایت کارگر از وظایف وکیل بیمه تامین اجتماعی می باشد.

مشاوره بیمه تامین اجتماعی در اصفهان

ممکن است بگویید من تنها به مشاوره بیمه تامین اجتماعی در اصفهان دارم. فعلا قصد شکایت ندارم. پرونده مفتوحی هم در سازمان تامین اجتماعی ندارم که لزوم به دفاع داشته باشد. باید دانست که موضوع بیمه تامین اجتماعی و هرگونه مشاوره در خصوص آن تنها در صلاحیت وکیل دادگستری می باشد.

وکیل بیمه تامین اجتماعی در اصفهان چه ارتباطی با وکیل اداره کار در اصفهان دارد ؟

در خصوص وکیل اداره کار در اصفهان قبلا در صفحه جداگانه ای به انداره کافی توضیح دادم. چیزی که هست پرونده های اداره کار خیلی وقت ها سر از تامین اجتماعی در می آورد.

وکیل شما در این مواقع می بایست  از حق و حقوق شما دفاع بکند. وکیل خوب در اصفهان  را با موسسه حقوقی سایه تجربه کنید.

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

2 دیدگاه

  1. حسین روحانی می گوید:

    سلام ۲۶ سال ۱۷ ماه سابقه بیمه دارم جوشکار ساختمان هستم نمی دونم سختی کار بهم میخوره یا نه امروز صبح هم رادیو درباره بیمه صحبت می‌کرد و می‌گفت دو سال به بازنشستگی بیمه میخواد اضافه بشه یعنی اگر به من سختی کار نخوره ۶ سال دیگه باید پول بیمه بدم و بازنشستگی هم عقب می‌افتد آیا میشه کاری کرد یا نه ممنون

  2. محمد جواد ناجی می گوید:

    سلام 48ساله هستم و20سال سابقه بیمه دارم و14سال آخر هم بیمه رانندگان تاکسی درون شهری پرداخت میکنم ،من بیماری صرع دارم و روزانه چهار عدد قرص مصرف میکنم ،در حقیقت اگر از کار افتادگی حق کسی باشد به من می‌رسد این امر را میخواهم از مبادی قانونی پیگیری کنم،لطقا راهنمایی بغرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!