منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان

وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان را ممکن است، برای طرح دعوا و یا دفاع از خود بر مبنای یک شکایت مطرح شده در دادگاه نیاز داشته باشید.

وکیل و وکالت کلمات آشنایی هستند که هر چند ممکن است، گاهی تداعی کننده سختی های پیچ خم های راه پله های دادگستری و دادسرا و شکایت و شاکی متشکی عنه و یا خوانده و خواهان باشند لیکن به همان نسبت گاهی یاد آور خاطرات خوش و شیرین یک احقاق حق، وصول یک طلب و یا استخلاص از از یک گرفتاری با عواقب جدی و قانونی منجمله جریمه های سنگین مالی و یا حتی زندان می باشد.

در اصل ۳۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده ‌است که:

در همه دادگاه‌ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن‌ها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد.

 البته در ایران و عموم کشورها تصدی شغل وکالت دادگستری علاوه بر لزوم دارا بودن تحصیلات مرتبط دانشگاهی، مستلزم اخذ مجوزهای لازم و گذراندن دوره‌های کارآموزی در کانون‌های وکلا می‌باشد وکالت یک نوع عقد از عقود است که بین موکل و وکیل، بسته می‌شود و به جای موکل کار مورد وکالت را انجام می‌دهد.

روی این حساب خدمات وکالت ما در اصفهان شامل قبول وکالت موکلین خود توسط برترین و با سواد ترین فارغ تحصیلان و اعضای برتر و ممتاز کانون وکلای اصفهان می باشد.

وکیل دعوی حقوقی و یا وصول مطالبات

وکیل پایه یک دادگستری ما در این حالت انجام خدمات تخصصی وکالت وصول مطالبات شما منجمله چک برگشتی و یا سفته را به عهده می گیرد.

وکیل دعاوی کیفری

وکیل دعاوی کیفری ما انجام خدمات تخصصی وکالت در طرح شکایت و یا دفاع در پرونده های کیفری اعم از کلاهبرداری، خیانت در امانت و … را در در دادگاه صالح محل اقامت متشکی عنه  به عهده می گیرد.

وکیل متخصص در جرایم پزشکی

جرائمی وجود دارد که ارتکاب آن‌ها  از سوی پزشک متصور است مثل: جرم صدور گواهی خلاف واقع، جرم افشای اسرار بیماران، جرم سقط‌جنین، جرم خودداری از کمک به فرد در حالت اورژانسی و نیازمند کمک پزشکی فوری یا مرگ و نقص عضو نوزاد توسط ماما.

وکیل پایه یک دادگستری در این حالت خدمات تخصصی طرح شکایت توسط بیمار و یا دفاع از پزشک را بنا به مسئولیت خود عهده دار می شود.

وکیل متخصص در امور شهرداری و کمیسیون های ان

با توجه به امور تخصصی دعاوی شهرداری و کمیسیون های مربوط به آن و استفاده از وکلای متخصص و مجرب در زمینه دعاوی مربوط به شهرداری ،  شما عزیزان می توانید با وکلا و مشاورین زبده موسسه حقوقی مشورت نمایید واطلاعات لازمه را از ما دریافت نمایید.

درخواست وکیل پایه یک دادگستری اصفهان

چناچه بنا بر اقتضائات حقوقی خود نیاز به وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان دارید با همکاران ما در موسسه تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت از خدمات وکیل مناسب جهت دفاع و یا طرح دعوای بهره مند شوید.

معرفی وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان 

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!