منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

وکیل کیفری در اصفهان

وکیل کیفری کیست ؟

وکیل کیفری در اصفهان همان وکیل دادگستری است که متخصص در امور کیفری است. جرایم کیفری و مجازات آنها در قانون مجازات اسلامی تصریح شده است.

اثبات جرم کیفری ساده نیست. خیلی ها به صرف اینکه وقوع جرم را محرز می دانند؛ طرح شکایت کیفری می کنند.

در اکثر مواقع شکایت کیفری یک نوشته مکتوب است که به آن شکواییه می گوید. شکایت کیفری بایست در اصل بایستی به دادسرا ایراد شود.

وکیل کیفری چه کمکی به من می کند.

خدای نکرده اگر گرفتار  امور کیفری شده باشید؛ ضرورت وکیل کیفری  را  می دانید. انتظار پشت در اتاق بازپرس، بازجو،  دادیار و نهایتاً شعب کیفری دادگاه دل توی دل آدم نمی گذارد.

چه شبها که که کابوس زندان رفتن قلب آدم را از جا در می آورد  و در روز هم دل و دماغ کار کردن برای متهم نمی گذارد.

گاهی ورود به پرونده های کیفری ناخواسته است. هر قدر هم محتاط باشی به هر حال امکان دارد؛ گرفتار یک شکایت کیفری بشوی. در این هنگام کسی را می خواهی که استوار از تو دفاع کند و او همان وکیل متخصص در این زمینه است.

البته سمت دیگر ماجرا هم وجود دارد . گاهی ظلمی به شما شده که تنها راه تظلم خواهی آن دادگاه و دادسرا می باشد.

1-مشاوره با وکیل کیفری اولین قدم است.

اولین قدم در زمینه امور کیفری مشاوره است. گاهی تصورتان این بوده که طرف مقابلتان جرمی مرتکب شده که در واقع اینگونه نبوده.

جرم انتسابی شما ممکن است دقیقا با عنوان مجرمانه ی قانونی آن یکسان نباشد. ایراد شکایت های واهی هم زمان بر است و چه بسا نتیجه معکوس داشته باشد.

2- تنظیم شکواییه

ممکن است برای تنظیم شکوایه به سراغ وکیل بروید. در شکایت های کیفری به شکایت کننده شاکی گفته می شود. در این هنگام به طرف مقابل متشاکی، متشاکی عنه و یا متهم گفته می شود.

انواع جرایم کیفری

سرقت، ترک نفقه، مزاحمت بانوان، جرایم سیاسی ، جعل، ارتشاء، اخاذی، صدور چک بلا محل، کلاهبرداری، خیانت در امانت، قتل، رابطه نا مشروع و اعمال منافی عفت، توهین و افتراء، آدم ربائی، جاسوسی، فروش مال غیر، تجاوز به عنف از انواع جرایم کیفری هستند.

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!