منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

نحوه ثبت نام در سامانه بهین یاب

سامانه بهین یاب چیست ؟

سامانه behinyab.ir  در خود این سایت با عنوان درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت معرفی شده است. این سامانه برای همه سرمایه گذاران شناخته شده است.

خدمات ما در راستای سامانه بهین یاب چیست ؟

دو دهه است که خدمات مختلفی در رابطه با سامانه بهین یاب ارائه می دهیم. خدمات ما تنها به ثبت نام بهین یاب  منوط نمی گردد. ما متخصص ارائه خدمات متنوع به سرمایه گذران هستیم.

مجموعه های ما تنها خدمات حقوقی ارائه نمی کنند. آسا برندی ثبت شده است که در کنار این مجموعه به سرمایه گذاران خدمات ارائه می نماید.

احداث کارخانه از طرح توجیهی تا پروانه بهرداری هدف مجموعه های ما می باشد. بهین یاب حلقه ارتباط دهنده سرمایه گذار با دستگاه های مختلف اعم از سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد.

چرا باید ازمشاورین در راستای سامانه بهین یاب بهره گرفت ؟!

سوال این است که چرا باید در زمینه بهین یاب از مشاورین کمک گرفت. توجه بفرمایید که ورود اطلاعات در بهین یاب بسیار مهم می باشد. سرنوشت سرمایه گذاری شما در گرو ورود اطلاعات دقیق می باشد.

بخشی از این اطلاعات همان هایی هستد که بر روی جواز تاسیس شما درج می شود. بخشی دیگر اطلاعاتی می باشد که به هنگام ثبت نام تامین مالی وارد سامانه می کنید.

بی دقتی در این زمینه  به سادگی باعث تضعیع حقوق شما ممکن می گردد. برآورد مولفه های سرمایه گذاری کار ساده ای نیست. در این زمینه و در کنار تخصص، تجربه ی مشاور هم ضرورت دارد.  

بخش های مختلف سامانه بهین یاب کدامند.

پس از ورود به سامانه بهین یاب در زیر منوی بالایی 9 نوار آبی رنگ مشاهده می کنید. این نوار ها دارای عناوین زیر می باشند.

1-ورود به بخش سرمایه گذاری

ثبت نام الکترونیک مجوز های سرمایه گذاری در این بخش قرار دارد. صدور جواز تاسیس واحد های تولیدی یکی از پر کاربرد ترین بخش های این سامانه می باشد.

در زمینه جواز تاسیس واحد های تولیدی همچنین بخش هائی جهت تمدید، اصلاح، انتقال و تعلیق وجود دارد که متقاضی بر حسب نیاز می تواند از آنها استفاده نماید.

2-محصولات

خرید مواد اولیه بخشی از خدمات این المان می باشد. خرید مواد اولیه پتروشمی و محصولات فلزی از طریق بورس کالا فقط برای تولید کنندگان امکان پذیر می باشد.

3-فناوری

فرایند های الکترونیک مجوزهای پژوهش و فناوری در این بخش قرار گرفته است. صدور جواز تاسیس واحد فنی مهندسی در این بخش انجام می شود.

3-منابع انسانی

این بخش شامل مواردی همچون بازار کار، اطلاعات پایه مشاغل، آموزش، آزمون و طراحی مشاغل سازمان می باشد . برای ورود به بخش منابع انسانی کلیک کنید.

4-تجارت خارجی

این بخش شامال مواردی همچون کارت بازرگانی، مجوز تجارت کالاهای دخانی، مناطق آزاد ویژه اقتصادی و توافقات بین الملل می باشد.

5-تامین مالی

این بخش به منظور تسریع و تسهیل در ارائه تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط قابل بهره برداری است.

تامین مالی بنگاه ها، تسهیلات برنامه تولید اشتغال، تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت و تامین مالی از بازار سرمایه در این بخش از سامانه بهین یاب قرار گرفته اند.

6-بنگاه ها

این بخش شامل شناسه کسب و کار، ثبت اطلاعات و ارسال گزارش، دریافت اطلاعات بنگاه ها، رسیدگی به مسائل بنگاه ها (ستاد تسهیل)، خدمات مشاوره، خدمات مدیریتی، خدمات حقوقی بنگاه می باشد.

7-جریان کالا ها

حمل بار، پخش کالا، پایانه ها و مسیرها، انبارها، فروشگاه ها، تعرفه ها، بیمه، عوارض و مالیات، مجوزها می باشد.

8-انرژی

شامل برق، گاز طبیعی، فرآورده های نفتی می باشد.

طریقه ثبت نام در بهین یاب

خیلی ها برای ثبت نام در سامانه بهین یاب به ما مراجعه می کنند. بسیاری متقاضی اخذ جواز تاسیس هستند . در هر کجای ایران اعم از تهران، اصفهان، تبریز، مشهد که هستید می توانید همین امروز ثبت نام خود در سایت بهین یاب را به ما بسپارید.

آموزش ثبت نام در سامانه بهین یاب ؟

ممکن است بخواهید خودتان با چگونگی  ثبت نام در سایت بهین یاب آشنا شوید . ما قدم به قدم به شما آموزش می دهیم که چگونه اینکار را انجام دهید.  اکثر افراد جهت اخذ جواز تاسیس مبادرت به ثبت نام در بهین یاب می نمایند.

در هنگام ثبت نام در بهین یاب برای صدور جواز تاسیس شما باید ابتدا یک حساب کاربری بسازید. بر حسب حقیقی یا حقوقی بودن شخصیت متقاضی اطلاعات خود را در سامانه وارد نمایید.

پس از ایجاد حساب کاربری با نام کاربری و کلمه عبور ساخته شده  به بهین یاب ورود پیدا کنید. در اینجا لازم است که اطلاعات جواز تاسیس خود را نیز وارد نمایید.

این اطلاعات از شهرک صنعتی مورد تقاضای شما شروع می شود و با اطلاعاتی از اعم از مساحت زمین، ساخت و ساز، تعداد پرسنل، انرژی مورد نیاز ، ماشین آلات و مواد اولیه تکمیل می گردد.

شرایط وام بهین یاب چیست ؟

یکعده بهین یاب را به وام می شناسند.  علت این امر منوط کردن دریافت تسهیلات تولید در سالهای اخیر به ورود به این سامانه و انجام ثبت نام های لازم می باشد.

تسهیلات تولید ممکن است در قالب سرمایه ثابت و یا سرمایه در گردش اعطا گردد. ورود صحیح اطلاعات در داخل سامانه اهمیت حیاتی دارد . پرونده تسهیلات سپس  به یکی از بانک ها ارجاع می گردد.

 

 

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!