منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

فروش شرکت در اصفهان فوری با کمترین هزینه

فروش شرکت در اصفهان چه مزایا و معایبی دارد.

فروش شرکت در اصفهان همانند ثبت شرکت در اصفهان متقاضیان بسیاری دارد. داستان از این قرار است که خیلی ها حوصله بروکراسی اداری ثبت شرکت را ندارند.

مدت زمان ثبت شرکت گاه هفته ها به طول می انجامد. درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار خودش به تنهایی ده روز زمان می برد. پلمپ دفاتر تجاری نیز چند هفته ای زمان می برد. رویهمرفته ثبت شرکت و انجام اموری همانند اخذ کد اقتصادی، پلمپ دفاتر، … گاهی به ماه ها زمان نیاز دارد.

گاهی افراد وقت کافی برای این موارد ندارند. خیلی ها می خواهند کسب و کار خود را هر چه سریع تر آغاز نمایند. در چنین مواردی شاید بهتر است که یک شرکت آماده بخرید . این نسخه برای کسانی است که زمان کافی برای ثبت شرکت خود  ندارند.

فروش شرکت آماده چطور انجام می شود ؟!

فروش شرکت به منزله ورود سهامداران و یا دارندگان سهم الشرکه جدید به شرکت و خروج افراد قدیمی است. این امر بعد از خرید شرکت توسط متقاضی و بوسیله تنظیم صورتجلسه نقل و انتقال سهام انجام می شود.

همگی این موارد تحت نظر یک موسسه حقوقی با تجربه انجام می گردد.   خرید و فروش شرکت آماده باید در کوتاهترین زمان ممکن و بدون حاشیه انجام پذیرد.

مزیت گروه آسا در این زمینه چیست ؟!

موکداً سفارش می کنم خرید شرکت را از هر شخص و هر جایی انجام ندهند. شرکت ها بدهی هایی دارند که بعضاً مخفی می باشد و دین آن با خرید بر گردن سهامداران و مدیران جدید می افتد.

در مقابل شرکت هایی که توسط موسسه حقوقی سایه آسای یاسان هستی ثبت می گردد؛ چون از ابتدا با هدف فروش ثبت می گردد؛ فاقد هرگونه فعالیت و بدیهی می باشد.

فروش شرکت با مسئولیت محدود ، فروش شرکت سهامی خاص ، فروش شرکت رتبه دار بخشی از رزومه ی ما در این زمینه می باشد.

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!