مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان چیست. این اولین سوالی است که معمولا متقاضی ثبت شرکت در اصفهان از ما می پرسد. اگر شما هم قصد ثبت شرکت دارید و این سوال برایتان پیش آمده که مدارک ثبت شرکت چیست؛ این نوشته را تا ته بخوانید تا برایتان از کم و کیف مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان و البته نکات ریزی که در اثنای این موضوع دارد بگویم که به طور قطع به دردتان خواهد خورد.

اطلاع از کم و کیف مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان ضروری انکار ناپذیر است. ما قبل از ثبت شرکت  به متقاضی در این زمینه مشاوره ی کافی می دهیم. در واقع اولین موضوعی که همیشه در موضوع ثبت شرکت در اصفهان از ما پرسیده می شود و متقاضی ثبت شرکت در اصفهان در خصوص آن از ما مشاوره می خواهد؛ همین مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان می باشد.

به همین منظور ما لیستی از مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان آماده کرده ایم و برای متقاضیان ثبت شرکت در اصفهان می فرستیم مع الوصف این لیست هیچگاه کفایت نکرده و متقاضی ثبت شرکت در اصفهان سوالات گوناگونی درباره مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان دارد که انتظار دارد ما به آنها پاسخ بگوییم و البته ما نیز تا حد امکان پاسخگوی ایشان هستیم.

به جای طرح سوال دم دست که مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان چیست از خود بپرسید آرایش بهینه سهامداران/دارندگان سهم الشرکه هنگام ثبت شرکت در اصفهان چیست
به جای طرح سوال دم دست که مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان چیست از خود بپرسید آرایش بهینه سهامداران/دارندگان سهم الشرکه هنگام ثبت شرکت در اصفهان چیست

مطلب مهم دیگری که در راستای مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان باید برایتان بگویم این است که بیش از آنکه برای ثبت شرکت در اصفهان به مدرک خاصی نیاز باشد؛ به آرایش خاصی از نفرات که ما به آنها سهامداران می گوییم نیاز است.

در واقع اهمیت بسیار دارد که شما به چیدمان خاص سهامداران در هنگام ثبت شرکت در اصفهان دقت کنید و هر یک از المان های شرکت منجمله میزان سهام هر یک از سهامداران، موقعیت ایشان در هیات مدیره، صاحبان مجاز امضای شرکت و … بر آینده شما در شرکت در شرف تاسیس تاثیر می گذارد.

این شما هستید که نقشه راه آینده شرکت خود را با ترسیم این آرایش و در واقع چیدمان نفرات خود رقم می زنید و در واقع به عنوان یکی از – و مهمترین مدارک لازم جهت ثبت شرکت -لازم است که وضعیت مهره ها در صفحه شرنج ثبت شرکت در اصفهان را به دقت تصور کرده و آن را به ما نیز اعلام کنید.

بنابراین به جای طرح این پرسش که مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان چیست؛ بهتر و سنجیده تر است که سوال بسیار مهمتری از خود بپرسید که نحوه مهره چینی سهامداران/دارندگان سهم الشرکه شرکت من چگونه خواهد بود و نقش هر یک از اعضاء در این نقشه راه آینده ثبت شرکت چیست.

معماری یک ثبت شرکت سنجیده از بروز مشکلات آتی شما به شدت می کاهد و شما لازم نخواهد بود که در طی سالهای آتی به جای صصرف ذهن و وقت در راستای فعالیت اقتصادی سرمایه توان کاری خود را مصروف بحث های بیهوده و یا مرافعات و درگیری های قضایی نماید.

مدارک لازم در این راستا را می توان جزئی از شرایط ثبت شرکت در اصفهان به حساب آورد. خیلی ها بر این تصور هستند که مدارک شناسایی و یا گواهی سوء پیشینه مدارک لازم جهت ثبت شرکت می باشد.

خبر خوب برای اصفهانی های عزیز این است که ارائه هیچ مدرکی جهت ثبت شرکت لازم نیست. درست شنیدید و علت آن اتصال سامانه ثبت شرکت به سامانه ثبت احوال و قوه قضاییه می باشد.

شرایط ثبت شرکت در اصفهان چیست ؟

 قبل از ثبت شرکت در اصفهان سوالی که به ذهن اکثر افراد می رسد این است که شرایط ثبت شرکت چیست . خیلی ها می خواهند بدانند که آیا واجد این شرایط هستند . از ما به کرات پرسیده می شود آیا ثبت شرکت نیاز به مدرک تحصیلی خاصی دارد.

مسلما ثبت شرکت با توجه به اهمیت قانونی و لزوم امضای پای اوراق نیاز به رسیدن به سن قانونی دارد. جهت  ثبت شرکت های با مسئولیت محدود به دو نفر و برای ثبت شرکت های سهامی خاص به سه نفر سهامدار و دو نفر بازرس نیاز دارید.

بازرسین نمی بایست با سهامداران رابطه خویشاوندی داشته باشند. سهامداران و دارندگان سهم الشرکه نباید سوء پیشینه قضایی داشته باشند.

 

آیا  برای ثبت شرکت باید مدرک تحصیلی خاصی داشته باشم ؟

پاسخ به این پرسش این است که خیر نیاز به مدرک خاصی نمی باشد. البته چنانچه بعداً جهت اخذ رتبه در اصفهان اقدام نمایید هر یک از مدیر عامل و هیئت مدیره باید مدرک تحصیلی و سوابق خاصی داشته باشند. بنابراین مدرک تحصیلی سهامداران / دارندگان سهم الشرکه شرکت منجمله مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان نمی باشد.

با وجود اینکه مدرک تحصیلی اعضای شرکت و اعضای هیات مدیره منجمله مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان نمی باشد؛ به شما توصیه می کنیم که در صورتی که قصد شما از ثبت شرکت در اصفهان در نهایت اخذ رتبه در اصفهان می باشد از همان ابتدا و پیش از تاسیس شرکت در اصفهان در چیدمان اعضای شرکت خود و خصوصصاً در آرایش اعضای هیات مدیره شرکت از افراد با مدرک مهندسی و ضوابط خاص سازمان برنامه بودجه در جهت اخذ گواهی صلاحیت پیمانکاری استفاده نمایید والا بعدا مجبور به ثبت صورتجلسه تغییرات در اصفهان و تغییر اعضای هیات مدیره خواهید شد که کاری هزینه بر است.

آیا مجوز منجمله ی مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان می باشد ؟!

جهت ثبت شرکت در حالت کلی نیاز به ارائه مجوز نمی باشد. درج موضوعات خاصی در اساسنامه منوط به ارائه مجوز می باشد.

در این زمینه ثبت موسسات آموزشی، شرکت های بیمه، حمل و نقل برون شهری، آژانس های هواپیمایی و … را می توان ذکر کرد.

برای تهیه  اوراق قانونی ثبت شرکت در اصفهان چه باید کرد ؟!

 

اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!