هزینه ثبت شرکت در گرجستان

مشاوره رایگان جهت هزینه ثبت شرکت در گرجستان

هزینه ثبت شرکت در گرجستان چقدر است. این سوالی است که بارها متقاضیان ثبت شرکت در گرجستان از ما می پرسند. گرجستان شرایط بسیار مطلوبی به لحاظ زندگی در خود فراهم کرده است.

شرایط مطلوب زندگی در گرجستان منتج از جغرافیا، آب و هوای مساعد، مردم خونگرم و … است. به صورت طبیعی محیط مناسب زندگی شرایط مطلوب کسب و کار را به دنبال خود می کشد.

امروز تفلیس پایتخت کشور گرجستان یکی از ایده آل ترین مکان های راه اندازی کسب و کار است. کسب و کار در شکل قانونی خود در گرجستان به شکل ثبت شرکت تعریف می شود.

مشاوره رایگان هزینه ثبت شرکت در گرجستان

کلیاتی درباره هزینه ثبت شرکت در گرجستان

هزینه ثبت شرکت در گرجستان سوالی است که بسیاری از همشهریان اصفهانی در اولین تماس تلفنی از ما می پرسند.  در واقع متقاضی ثبت شرکت در گرجستان می خواهد بداند هزینه های ثبت شرکت در گرجستان چقدر است.

پیش از ورود به مقوله ثبت شرکت در گرجستان بهتر است کمی درباره فلسفه ثبت شرکت در گرجستان بدانیم. طی ده سالی که در زمینه راه اندازی کسب و کار در گرجستان کار می کنم به این نتیجه رسیدم که متقاضیان اقامت در گرجستان متاسفانه آگاهی کافی اقدام می نمایند.

کلیه اقداماتی که در کشوری همانند گرجستان با ناآگاهی صورت بگیرد نهایتاً منتج به شکست و اتلاف هزینه می شود. ناگفته پیداست هر گونه شکست در این زمینه موجب سرخوردگی و عدم انگیزه در جهت اقدامات بعدی مهاجرت به گرجستان می گردد.

بدین جهت و به تمامی دلایلی که به اندازه کافی روشن است پیش از ورود به بحث هزینه ثبت شرکت در گرجستان شما باید از قوانین گرجستان در این زمینه آگاه باشید.

 

هزینه ثبت شرکت در گرجستان چه مواردی را در بر می گیرد ؟!

به جای پرداختن به هزینه ثبت شرکت در گرجستان تیتر هزینه های ثبت شرکت در گرجستان را مناسب تر دانستیم. به نظر خیلی صادقانه تر این است که متقاضی ثبت شرکت در گرجستان بداند هر هزینه ای در این خصوص دقیقاً بابت چه کاری صورت می پذیرد.

هزینه های واریزی به حساب دولت گرجستان

در حال حاضر دولت گرجستان هزینه ای بابت ثبت شرکت دریافت نمی کند. این موضوع به منظور حمایت از سرمایه گذاری در گرجستان می باشد.

این تشویق به احتمال قوی باید باعث رونق کسب و کار در گرجستان گردد. به عبارت دیگر کارآفرینی در گرجستان توسط کارآفرینان رونق پذیرد.

در اینجا ممکن است عده ای تصور نمایند که با این حساب ثبت شرکت در گرجستان رایگان است ! مطالعه ادامه مطلب نشان خواهد داد که هزینه ثبت شرکت در گرجستان منوط به موارد فوق نبوده و در نتیجه رایگان نخواهد بود.

هزینه خرید آدرس قانونی جهت ثبت شرکت در گرجستان

ثبت شرکت در گرجستان مستلزم ارائه یک آدرس در گرجستان به اداره ثبت می باشد. مشکل اینجاست که یک عده در آغاز راه نمی خواهند برای اجاره دفتر کار در گرجستان هزینه ای پرداخت نمایند.

برای این دسته از افراد چارۀ راه خرید یک آدرس پستی در گرجستان می باشد. این آدرس حقیقی بوده و با مبلغی در حدود 100 دلار فروخته می شود.

هزینه وکیل ثبت شرکت در گرجستان

هزینه ثبت شرکت در گرجستان شامل یک بخش دیگر می باشد که وکیل ثبت شرکت در گرجستان به عنوان حق الوکاله خود دریافت می کند.

در نظر داشته باشید که همۀ موارد بالا هزینه ثبت شرکت در گرجستان می باشد. ثبت شرکت در گرجستان با آغاز به کار آن در گرجستان تفاوت زیادی دارد.

در واقع هزینه های متعددی هنگام فعال سازی یک شرکت در گرجستان باید پرداخت شود. این اقدامات نهایتاً سبب می شود، شرکت از روی اوراق کاغذی در آمده و صورت واقعی به خود بگیرد.

طبیعی است که صاحبان شرکت توقع داشته باشند که هزینه هایی که انجام می دهند نهایتاً و در کوتاه مدت از محل درآمد شرکت تسویه گردد.

هزینه وکالتنامه و ترجمه اوراق

هزینه ثبت شرکت در گرجستان اگر کشور گرجستان حضور نداشته باشید، شامل هزینه دادن وکالتنامه به وکیل می باشد. این وکالتنامه می بایست که در یکی از دفاتر اسناد رسمی ایران به وکیل مزبور داده شده و پس از ترجمه و تایید در وزارت امور خارجه و کنسول ایران در گرجستان قابل استفاده می باشد.

هزینه زندگی در گرجستان چقدر است ؟!

هزینه زندگی در گرجستان ارتباطی مسقیم و تناتنگ با هزینه ثبت شرکت در گرجستان دارد. اگر یک خارجی هستید و می خواهید ثبت شرکت در گرجستان نمایید احتمالاً بیش از هزینه ثبت شرکت در گرجستان با هزینه زندگی در گرجستان درگیر خواهید بود.

هزینه ثبت شرکت در گرجستان اگر تنها خود ثبت شرکت در گرجستان ملاک باشد یک هزینه مقطعی است.  با اینحال به هزینه ثبت شرکت در گرجستان اگر با نگاه تاسیس شرکت در گرجستان به شکل واقعی نگاه شود، شامل هزینه های بیشماری می باشد.

این هزینه ها شامل هزینه اجاره دفتر کار در گرجستان، هزینه استخدام کارمند در گرجستان، هزینه مالیات در گرجستان، هزینه قبوض آب و برق و گاز و هزینه بازاریابی در گرجستان می باشد.

علاوه بر همۀ اینها و حتی مهم تر از همۀ اینها هزینه زندگی در گرجستان می باشد. بعد از ثبت شرکت در گرجستان شما در این کشور زندگی خواخید کرد پس باید هزینه زندگی خود را بپردازید.

برای آگاهی از هزینه زندگی در گرجستان می توانید به یک سایت معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. لینک زیر هزینه زندگی در تفلیس شما را تا حد زیادی با این موضوع آشنا می سازد.

خرید شرکت آماده در گرجستان چقدر باید هزینه کرد ؟!

خیلی وقت ها به جای ثبت شرکت در گرجستان می توان به سراغ گزینۀ خرید شرکت در گرجستان رفت. خرید شرکت آماده در گرجستان محاسنی هم در پی خواهد داشت.

از جمله مزایای شرکت آماده در گرجستان صرفه جویی در وقت و زمان است. از محاسن دیگه خرید شرکت آماده در گرجستان استفاده از سابقه شرکت می باشد.

اگر نیاز به شرکت آماده در گرجستان دارید با همکاران ما در آسا تماس بگیرید. مقدمات کار خیلی زود برای شما فراهم می شود.

پس از ثبت شرکت در گرجستان چه هزینه هایی پیش روی من می باشد ؟!

هزینه ثبت شرکت در گرجستان به واقع موضوع مهمی نیست. در حقیقت بهتر است در فکر هزینه هایی باشید که پس از ثبت شرکت در گرجستان باید انجام شود.

اگر از آعاز به فکر مزایای ثبت شرکت در گرجستان بوده باشید شرکت ثبت شدۀ شما در گرجستان باید صورت حقیقی به خود بگیرید. یک شرکت صوری یا کاغذی هرگز شما را به آن چیزهایی که در سر دارید نخواهد رساند.

در ادامه راه و پس از ثبت شرکت در گرجستان شما با هزینه های گوناگونی درگیر خواهید شد. بهتر است طرح کسب و کار شما در گرجستان شامل همۀ این هزینه ها باشد.

خبر خوش اینکه در صورت موفقیت شرکت شما همۀ این هزینه ها به سادگی از محل در آمد شرکت پرداخت می گردد. بنابراین بدون نگرانی از هزینه ها آنها را مدیریت و شرکت خود در گرجستان را فعال نمایید.

هزینه اجاره دفتر کار در گرجستان چقدر است.

به قطع یقین هزینه اجاره دفتر در گرجستان مهم ترین هزینه ای است که پس از ثبت شرکت در گرجستان با آن روبرو هستید. این هزینه در سبد هزینه های جاری شرکت شما درصد بالایی را به خود اختصاص می دهد.

تفاوت هزینه اجاره دفتر کار در گرجستان با سایر هزینه های پیش رو منجمله استخدام کارمند در گرجستان و یا هزینه مالیات در گرجستان این است که همیشه وجود دارد .

در واقع هزینه مالیات در گرجستان تنها به شرط شناسایی درآمد در گرجستان برای شما اعمال می شود ولی هزینه دفترکار همیشه وجود دارد.

برای آگاهی درباره هزینه دفتر کار در گرجستان سایت های بیشماری وجود دارد که اقدام به اجاره اینگونه مکان ها می نمایند. شما به راحتی می توانید دفتر مورد نظر را در این سایت ها شناسایی و اجاره نمایید.

هزینه استخدام کارمندان

هزینه استخدام کارمندان جزء ثابت ترین بخش های هزینه های شرکت شما می باشد. شرکت شما در گرجستان به هر حال تعدادی کارمند نیاز دارد.

شما بایدپس از استخدام کارمند در گرجستان به آنها حقوق پرداخت کنید. این حقوق بخشی از هزینه ثبت شرکت در گرجستان شاید نباشد لیکن جزء  هزینه های فعال سازی آن می باشد.

هزینه مالیات شرکت ها در گرجستان

مالیات یک هزینۀ مهم قابل پرداخت شرکت های گرجستان می باشد. در گرجستان فرار مالیاتی عواقب سنگینی به همراه دارد. حتی فکرش را هم نکنید که از زیر بار این هزینه شانه خالی کنید.

هزینه حسابداری و انجام امور مالیاتی

یک حسابدار خبره باید کارهای مالیاتی شما را انجام دهد. خبر خوش اینکه تنها در صورت فعال بودن شرکت این هزینه ها شامل حال شما می شود.  اگر توانایی استخدام حسابدار در گرجستان را ندارید باید به فکر استفاده از یک شرکت حسابداری معتبر در گرجستان باشید.

به هر حال و چه حسابدار استخدام نمایید و چه از خدمات شرکت حسابداری استفاده کنید باید مخارج آن را پرداخت نمایید. در اینجا نیز اگر چه که با یک هزینه ثبت شرکت مواجه نیستید لیکن این هزینه بالتبع ثبت شرکت در گرجستان با شما خواهد بود.

هزینه دریافت مجوز در گرجستان

در اینجا دیگر سخن از هزینه ای است که واقعا ممکن است بخشی از هزینه ثبت شرکت در گرجستان باشد. ثبت شرکت در گرجستان در موضوعات خاصی مستلزم دریافت مجوز می باشد.

در اینجا شما برای دریافت مجوز شغل مورد نظر خود می بایست هم وقت و هم زمان لازم را تخصیص دهید. حالا بماند که دستگاه دولتی مرجع صدور این مجوز در گرجستان احتمالاً شرایط به خصوصی داشته باشید.

هزینه خرید زمین صنعتی در گرجستان

اگر قصد احداث کارخانه در گرجستان را دارید باید زمین صنعتی در گرجستان تهیه نمایید. خرید اینگونه زمین ها با پرداخت هزینه های مربوط به آن اعم از زمین و یا ساخت ساز های داخل آن ممکن می شود.

هزینه استقرار در مناطق آزاد

در گرجستان مانند بسیاری از مناطق دنیا مناطق آزادی جهت استقرار شرکت ها پیش بینی شده است. شرکت ها می توانند با استقرار در این مناطق آزاد از مزایای آنها بهره مند گردند. منطقه آزاد تفلیس منجمله این مناطق می باشد.

 

هزینه اخذ اقامت در گرجستان

ثبت شرکت در گرجستان بدون داشتن اقامت در گرجستان می باشد. در واقع ثبت شرکت در گرجستان یکی از راه های اخذ اقامت در گرجستان است.

گرفتن اقامت در گرجستان مع الوصف راه های دیگری هم دارد. کسانی که ثبت شرکت در گرجستان بالتبع به دنبال اقامت در گرجستان هم می باشند. حداقل موضوع این است که شما باید اول بتوانید در گرجستان به شکل قانونی بمانید تا بعداً بتوانید شرکت خود را فعال نمایید.

از آنجا که راه های گرفتن اقامت در گرجستان متفاوت می باشد هزینه گرفتن اقامت در گرجستان نیز متفاوت می باشد. یکی از بهترین راه های اقامت در گرجستان اقامت از طریق سرمایه گذاری در گرجستان می باشد. مزیت مهم این شیوه اخذ اقامت دایم گرجستان آنهم به شیوه یکجا می باشد.

بنا به شیوه ای که انتخاب می کنید؛ هزینه گرفتن اقامت در گرجستان نیز متفاوت می باشد. وکیل مهاجرت به گرجستان بودجه مورد نیاز را بنا به شیوه درخواست به شما اعلام می کند.

ثبت شرکت در گرجستان مع الوصف همچنان یکی از شیوه های خوب اخذ اقامت گرجستان می باشد. خوبی این روش این است که شروع راه اندازی کسب و کار در کشور گرجستان می شود.

فرض کنید همین فردا اقامت در گرجستان را به دست آوردید. هزینه زندگی در گرجستان از کجا قرار است از کجا تامین شود؟! در اینجاست که مزیت گرفتن اقامت گرجستان به وسیلۀ ثبت شرکت در گرجستان معلوم می شود. در واقع ثبت شرکت در گرجستان در اینجا یک تیر و دو نشان است.

هزینه گرفتن اقامت در گرجستان به غیر از هزینه ثبت شرکت در گرجستان شامل یکسری هزینه های دولتی می باشد که می بایست به حساب اداره مهاجرت گرجستان واریز گردد.

 

نوشته های مربوط

ثبت شرکت در گرجستان

آنچه باید دربارۀ زندگی در گرجستان بدانید

پیوندها

سفارت جمهوری اسلامی ایران-تفلیس

Ministry of Education and Science
Office of the State Minister on European and Euro-Atlantic Integration
Ministry of Economy and Sustainable Development
Ministry of Justice
 Ministry of Internally Displaced Persons from the occupied territories, accommodation and refugees
Ministry of Infrastructure and Regional Development
Ministry of Foreign Affairs
National Statistics Office
Ministry of Finance
Ministry of Internal Affairs
State Security Service
 Ministry of Labour, Health and Social Affairs

 

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!