منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

جواز تاسیس برای ثبت برند

جواز تاسیس چیست و چه مزیتی دارد.

جواز تاسیس سندی است که در آن سازمان صنعت، معدن و تجارت به شما اجازه تاسیس کارخانه می دهد. جواز تاسیس شروع قانونی هرگونه فعالیت تولیدی است.

پیش از صحبت درباره جواز تاسیس باید دانست؛ شما نمی توانید در هر محلی کارخانه خود را تاسیس کنید. احداث کارخانه فقط در محل های مجاز اینکار ممکن می باشد. زمین های صنعتی مناسب تاسیس کارخانه بوسیله شرکت شهرک های صنعتی ارائه می شوند.

موضوع مهم دیگر این است که سازمان صنعت، معدن و تجارت پیش از صدور جواز تاسیس از شرکت شهرک های صنعتی استعلام می کند. شرکت شهرک های صنعتی نیز به نوبه ی خود پاسخ را منوط به سازمان های دیگری می کند.

منجمله سازمان هایی که مورد استعلام قرار می گیرند؛ اداره کل حفاظت از محیط زیست، معاونت غذا و دارو … می باشند.

تخصصی ترین مرکز انجام امور جواز تاسیس برای ثبت برند همین جاست. با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه اخذ جواز تاسیس خود را به ما بسپارید.
تخصصی ترین مرکز انجام امور جواز تاسیس برای ثبت برند همین جاست. با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه اخذ جواز تاسیس خود را به ما بسپارید.

چگونه جواز تاسیس بگیرم ؟

گرفتن جواز تاسیس مراحل مختلفی دارد. موضوع مهم این است که اشتباهات محاسباتی در مورد جواز تاسیس عواقب زیادی دارد. شما از محل احداث کارخانه تا ظرفیت تولید و میزان آب و برق و گاز را باید در جواز تاسیس خود پیش بینی کنید.

متاسفانه برخی از اشتباهات در زمینه اخذ جواز تاسیس برگشت به عقب ندارد.  شما نمی توانید شهرک صنعتی مورد انتخاب خود در جواز تاسیس را عوض بکنید.

این تغییرات گاهی راهکاری جز تقاضای مجدد جواز تاسیس ندارد. با اینکار شما سرمایه  و زمان خود را تلف می کنید.

هزینه جواز تاسیس چقدر است :

هزینه اخذ جواز تاسیس چقدر است.  در نظر داشته باشید که هزینه اخذ جواز تاسیس شامل هزینه های واریزی و هزینه وکیل می باشد.

جواز تاسیس برای ثبت برند

ثبت برند معمولاً دربرگیرنده مدرکی به عنوان مجوز شغلی می باشد. بسیاری اخذ جواز تاسیس را برای این موضوع مناسب می دانند.  

به خصوص در تولید بدون کارخانه گزینه جواز تاسیس برای برند مناسب به نظر می آید.  درباره این شیوه قبلا صحبت کرده ایم.

اگر می خواهید برند خود را ثبت نمایید و مجوز شغلی ندارید، با ما تماس بگیرید. گفتنی است که صدور جواز تاسیس معمولا توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می پذیرد.

1-جواز تاسیس برای ثبت برند تحت چه شرایطی صادر می گردد.

اصولاً جواز تاسیس برای ثبت برند صادر نمی گردد. جواز تاسیس در حالت کلی برای تاسیس کارخانه و متناسب با آن تولید صادر می گردد.

سازمان صنعت، معدن و تجارت با فرض اینکه جواز تاسیس شما قرار نیست؛ به فرجام تاسیس کارخانه ای برسد؛ احتمالاً با آن موافقت نخواهند کرد. مع الوصف بسیاری از جواز تاسیس برای ثبت برند استفاده می گردد نیز موضوع دیگری است.

در هر حال شما برای ثبت علامت تجاری خود به مجوزی نیاز دارید و این مجوز لزوماً جواز تاسیس نمی باشد.

در هر حال یکی از سهل الوصول ترین مجوزات شغلی جواز تاسیس است. نکته مهم دیگر این است که موضوع جوازتاسیس شما باید با طبقه ثبت برند یکی باشد.  

 

2- جواز تاسیس برای ثبت برند بگیرم یا پروانه صنفی

خیلی ها بین جواز تاسیس و مجوز صنفی سرگردان هستند. واقعیت اینست که با هر دو مدرک می توان ثبت برند انجام داد. تفاوت این میان سهل الوصول بودن اخذ جواز تاسیس می باشد. مجوز صنفی معمولاً منوط به اجاره و یا مالکیت مکان می باشد.   

ارتباط با بیرون

مرکز مالکیت معنوی

 

 

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!