منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

ثبت علامت تجاری در اصفهان

ثبت علامت تجاری و برند در اصفهان لازمه شروع کسب و کار موفق می باشد. دلیل این موضوع  کاملاً واضح می باشد. بدون داشتن علامت تجاری و برند که متعلق به شما باشد، شما تقریباً مالک هیچ چیز در حرفه خود نیستید.

برند (Brand  )چیست ؟

یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا فروشنده محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است

branding

علامت تجاری چیست ؟

طبق تعریف علامت تجاری نشانی است که قادر است کالاهای تولیدی یا خدمات ارائه شده توسط یک شخص/بنگاه را از کالاها یا خدمات سایر بنگاه‌ها با اشخاص متمایز نماید.

نام تجاری چیست ؟

نام تجارتي يعني اسم يا عنواني كه معرف و مشخص‌كننده شخص حقيقي ياحقوقي باشد.

اگر برند خود را به موقع ثبت نکنید، ممکن است؛ شرکت دیگری از همان علامت و یا علامت مشابه برای محصول مشابه شما استفاده کرده و منافع حاصل از زحمات و بازاریابی های شما را برای محصول، علامت تجاری و برند را به نفع خود بهره برداری کند.

مراحل ثبت علامت تجاری و برند در اصفهان

برای ثبت علامت تجاری و برند در اصفهان نخست باید یک برند مناسب که صفات برجسته یک برند خوب همانند ۱. تناسب ۲. جایگاه مناسب ۳. تحمل پذیری ۴. اعتبار ۵. الهام بخش ۶. بی همتایی ۷. جذابیت داشته باشید و اگر برند خوبی ندارید ما برای شما برند سازی می کنیم.

مدارک مورد نیاز ثبت برند

• مدارک شناسايي شخص
• جواز کسب يا جواز صنايع
• کارت بازرگاني (در صورت لاتين بودن نام تجاري)
• نمونه ي برند در ابعاد (۱۲*۱۲)سانتي متر
مدارک مورد نیاز ثبت برند حقوقی (شرکتی)
• کپي مدارک ثبتي شرکت
• مدارک شناسايي کسانيکه در شرکت حق امضا دارند.
• داشتن جواز صنايع يا جواز تاسيس
• داشتن کارت بازگاني (در صورت لاتين بودن نام تجاري)
• نمونه ي برند در ابعاد (۱۲*۱۲)سانتي متر

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

2 دیدگاه

  1. درود و عرض ادب
    پس از ثبت اظهارنامه در وب سایت ssaa.ir جهت ثبت علائم تجاری با توجه به اینکه حوزه فعالیت فقط در بستر وب می باشد و مجوز الکترونیکی یا همان نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و مرکز توسعه تجارت الکترونیک دریافت شده ابلاغیه ای منوط به عدم ارائه مجوز لازم برای من صادر شده. متن ابلاغیه به شرح زیر می باشد:
    ((عدم ارائه مجوز فعاليت موضوع بند 5 ماده 111 ، مقتضي است وفق ماده 119 آئين نامه اجرايي قانون ثبت اختراعات، طرح هاي صنعتي و علائم تجاري ظرف مدت 19 روز از تاريخ ابلاغ نسبت به رفع آن اقدام نمائيد. بديهي است درصورت انقضاء مدت مذكور و عدم تكميل مورد فوق الذكر، اظهارنامه مذكور كان لم يكن تلقي مي گردد.))
    بنده نسبت به درخواست نوع مجوز اطلاعی ندارم. ممنون می شوم راهنمایی فرمایید چه نوع مجوزی لازم است و از طریق چه سازمان و یا ارگانی باید اقدام کرد؟
    با تشکر

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز
      یکی از مهمترین مدارک جهت ثبت علامت تجاری و یا در حقیقت اون چیزی که در تداول عام به ثبت برند مشهور شده است، جواز شغلی در حرفه ی خاصی است که قرار است ثبت علامت در آن انجام شود، اخذ جواز و یا اخذ مجوز به طرق مختلف امکان پذیر است که یکی از آنها مراجعه به نظام صنفی و مبادرت به اخذ جواز کسب می باشد. اخذ جواز کسب و یا پروانه کسب معمولا کار پر هزینه و طولانی است، راهکارهای ساده تری نیز موجود است که در زمان کوتاه تر قابل انجام است و یکی از آنها اخذ پروانه فنی و مهندسی است که جهت مبادرت به آن می توانید با دفتر تماس حاصل فرمایید همچنین به این صفحه از سایت نیز مراجعه کنید : اخذ جواز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!