منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

ثبت شرکت در تهران

 با سابقه ترین مرجع ثبت شرکت درتهران

ثبت شرکت در تهران را به شکل کاملاً فوری و با کمترین هزینه به ثبت ایرانیان بسپارید. ثبت ایرانیان با سابقه ترین مرجع ثبت شرکت در ایران و برای همه ایرانیان است. به جهت تسریع در امور همکاران ما با یک تلفن جهت عقد قرارداد ثبت شرکت در تهران به محل کار شما مراجعه خواهند نمود. شما همچنین می توانید به دفتر ثبت ایرانیان در تهران مراجعه نمائید.

0 تا 100 ثبت شرکت در تهران را در کوتاهترین زمان به پایان می بریم. همچنین یک راهنمای ثبت شرکت در تهران به درخواست بسیاری از متقاضیان ثبت شرکت در تهران  تهیه شد که در زیر می توانید آن را مطالعه نمائید . هدف از این راهنما البته وسیع نمودن دایره اطلاعات شما درباره ثبت شرکت در تهران است.

راهنمای ثبت شرکت در تهران را با یک سوال اساسی شروع می نماییم. ثبت شرکت در تهران چه فایده ای دارد؟! چرا باید ثبت شرکت در تهران نمود ؟! شرکت ثبت شده در تهران مزایای زیر را در پی دارد؛

برای ثبت شرکت در تهران با ارزان ترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن با ما تماس بگیرید. نماینده ما در شهر تهران بلافاصله جهت عقد قرارداد ثبت شرکت در تهران با شما هماهنگ خواهد شد. شماره های ما  09133133941 و 09120133941 می باشند.

ثبت شرکت در تهران فوری با کمترین هزینه

مشاوره رایگان ثبت شرکت در تهران

سالها پیش تصمیم به تدوین یک راهنمای ثبت شرکت در تهران گرفتیم. هدف این بود که سالها تجربه در زمینه مشاوره رایگان ثبت شرکت در تهران را تدوین نمائیم. ثبت شرکت در تهران یک موضوع حقوقی و به تبع مسئولیت به همراه دارد. ضرورت دارد که پیش متقاضی ثبت شرکت در تهران خیلی از چیزها را قبل از امضاء چند برگه بداند. از میزان سرمایه ثبتی شرکت تا نوع شرکت (مسئولیت محدود یا سهامی ) ، انتخاب مدیران و صاحبان امضای شرکت می بایست بدانید کدام تصمیم موقع ثبت شرکت در تهران درست می باشد.

این کار ممکن نبود به غیر از تهیه یک راهنمای ثبت شرکت در تهران که امروز به لطف اینترنت آن را در دسترس همگان قرار می دهیم. دیده ام که  نیاز سنجی افراد در ابتدای کار درست انجام نمی شود. متقاضی حتی در میان انتخاب ثبت شرکت سهامی در تهران، ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران و ثبت موسسه در تهران حیران مانده !

راهنمای ثبت شرکت در تهران

راهنمای ثبت شرکت در تهران ابداع موسسه حقوقی ما بود برای اجتناب متقاضی ثبت شرکت در تهران از اشتباهات غیر قابل جبران ثبتی که بسیار پیش می آمد. پیش تر معمول بود که افراد با مراجعه اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران تقاضای ثبت شرکت می نمودند و بعد از یکی دو روز رفت آمد بالاخره شرکت خود را ثبت می کردند.

به تدریج وقت و زمان ارزش بسیاری یافت.  رفت آمد در کلان شهری مانند تهران ساده نیست که برای یک کار ثبت شرکت بخواهی چند روز کارت را تعطیل و و ادارات هم بعضاً  گنجایش تمام آدمهایی که قرار است به آن مراجعه کنند را ندارد. در پی این چاره اندیشی سازمان ثبت اسناد و املاک تهران سامانه ثبت شرکت را ایجاد نمود که متقاضیان با مراجعه به آن بتوانند ثبت شرکت خود را به صورت اینترنتی به انجام برسانند.

تا اینجای کار یک مشکل ظاهراً حل شد. کار ثبت شرکت هم اینترنتی شد اما مشکل دیگری به وجود آمد.  به دلیل عدم ارتباط کارشناسان اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران با متقاضیان امکان بروز اشتباهات متعدد در هنگام فرایند الکترونیکی ثبت شرکت پیش آمد.

خصوصاً اینکه کار ثبت شرکت در تهران یک کار حقوقی با ریزه کارهای فراوان فنی می باشد. اصلاح این خطا ها همیشه ممکن نیست و اگر هم باشد زمان ثبت شرکت را بالا خواهد برد. مشکل اصلی  به همین جا ختم نمی شد. اشکال اصلی بخش خطا های پنهانی است که کتقاضی هیچگاه تذکری از بابت آنها دریافت نمی کرد. خطاهایی که به دانستگی های حقوقی نحوه اداره و روابط سهامداران/ شرکاء بستگی پیدا می کند.

موسسه حقوقی سایه آسای یاسان هستی تیمی منسجم متشکل از وکیل پایه دادگستری ، کارشناسان حقوق و … می باشد. به شما مژده می دهیم که از 0 تا 100 ثبت شرکت در تهران را برای شما انجام می دهیم.

فرایند ثبت شرکت شما با ما در مدت زمان کوتاهی کلید خورده و در صورتی همکاری لازم با ما در زمان کوتاهی به پایان می رسد.

بهترین ثبت شرکت در تهران

بهترین ثبت شرکت در تهران شاید یک موسسه حقوقی خاص نباشد. شاید به نوعی هر یک از ثبتی های تهران مزیتی داشته باشد. متقاضی ثبت شرکت در تهران در درجه اول به دنبال خدمات فوری و ارزان قیمت می گردد. سالها پیش مبدع ثبت شرکت در تهران فوری، با کمترین هزینه بودیم.

به غیر از اینها ارزش های دیگری هم وجود دارد که بهترین ثبت شرکت در تهران را مشخص می کند. بنا به تجربه مشاوره ثبت شرکت در تهران بسیار مهم می باشد. متقاضی ثبت شرکت در تهران باید یک سوگیری صحیح داشته باشد. بنا بر همین اصل بر آن شدیم که راهنمای ثبت شرکت در تهران را تدوین نمائیم. این راهنما مکمل مراحل ثبت شرکت در تهران می گردد.

راهنمای ثبت شرکت pdf

راهنمای ثبت شرکت در تهران را به شکل pdf  در آوردیم. نسخه pdf  همیشه شکل قابل قبول تر کتب الکترونیک می باشد. این نسخه را علاوه بر اینترنت از طریق اپلیکیشن ها در اختیار متقاضیان قرار می دهیم. در مسیر ثبت شرکت در تهران برای ما همواره آموزش حرف اول و آخر را می زند.

این آموزش ها برای ما به این معنی نیست که متقاضی خودش ثبت شرکت در تهران را انجام دهد. ما هرگز بر این باور نبوده و نیستیم . مشتری های ما اغلب هریک خود مدیران کسب و کارهای بزرگ و کوچک هستند. ارزش وقت و زمان برای این دسته افراد بی نهایت می باشد. گمان نمی کنم مدیر کسب و کار و یا حتی کارمندان وی بخواهند ساعتها آموزش ببیند که تنها یک بار ثبت شرکت در تهران نمایند!

آموزش ثبت شرکت در تهران که در قالب راهنمای ثبت شرکت در تهران ارائه می گردد؛ تنها باز نمودن ذهن متقاضیان ثبت شرکت در تهران می باشد. ما می خواهیم متقاضی مثلاً بداند که دقیقاً به چه نوع شرکتی نیاز دارد و یا نقش سرمایه ثبتی در تاسیس شرکت در تهران چیست. اگر او اینها را ندادند چون ما این داده ها را از او می گیریم قطعا کار در جایی خواهد لنگید.

 

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در تهران مشاوره تلفنی رایگان با رزرو وقت
مدارک لازم جهت ثبت شرکت در تهران مشاوره تلفنی رایگان با رزرو وقت

تعین نام شرکت در تهران

ثبت شرکت در تهران را با راهنمای تعیین نام شرکت ادامه می دهیم. راهنمای تعیین نام شرکت مهم ترین بخش از راهنمای ثبت شرکت در تهران می باشد  . یک نام خوب سه بخشی خیلی زود شما را معروف می کند.

باید دانست که این روزها اسامی قابل ثبت برای شرکت خود یک معظل است. از طرفی اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری تهران در زمینه تعین نام شرکت بسیار سخت گیری می کند و از طرفی هر نامی مناسب کار شما نیست.

پیشنهاد ما استفاده از نام های اصیل ایرانی است که برخی از آنها امروز کمتر استفاده می شوند لیکن هم زیبا و هم امروزی هستند. پس از تعیین یک نام خوب برای شرکت خود باید نام مذکور به صورت ثبت برند در تهران نیز ثبت گردد ( ثبت برند در تهران فوری با کمترین هزینه )

نام شرکت باید ساده و خوب به خاطر سپرده شود. چکیده ای از موضوع کار شما در آن نهفته باشد. بد نیست بدانید که برای تعیین نام در ثبت شرکت در تهران معمول است که برای بخش سوم  کلماتی مانند شرق، آریا، تهران، … که دال بر ایرانی و یا تهرانی بودن می باشد را بر می گزینند.

وجود حداقل یک اسم خاص در نام شرکت در تهران

اولین اصل نامگذاری شرکت در ایران استفاده از حداقل یک اسم خاص در ترکیب نام می باشد. این اسم، اسمی است که بر فرد یا افراد مخصوص و معینی اطلاق می‌شود. به عبارتی فقط بر یک فرد معین از افراد یک جنس دلالت می‌کند، مانند:

قرآن، رخشا، گیلان که هرکدام نامی مشخص است.

ویژگی‌های اسم خاص

۱- جمع بسته نمی‌شود

مثلا نمی‌گوییم اصفهان ها

۲- نشانه نکره نمی‌پذیرد

نمی‌گوییم سمنانی (در معنای نکره)

اقسام اسم خاص

۱- اسم انسان‌ها

باران، ایمان،امید، آیدا

۲- اسم مخصوص حیوان‌ها

شبدیز، ذوالجناح، گاو، رخش

۳- اسم‌ جای‌ها و مکان‌ها، روستاها، شهرها، کشورها، رودها، کوه‌ها، جزیر‌ه‌ها، دریاها، قاره‌ها، کرات آسمانی و …

آباده، اصفهان، دجله، جراحی، دماوند، تفت، عطارد، هرمز، افغانستان، افریقا و …

۴- اسم کتاب‌ها و اشیایی که بیش از یکی نیستند

 اوستا، کوه نور، تخت طاووس، ذوالفقار

هزینه ثبت شرکت در تهران

ثبت شرکت در تهران در نظر اول شاید مستقیماً به هزینه ثبت شرکت در تهران ارتباطی نداشته باشد. در واقع ولی این مهمترین سوال متقاضی ثبت شرکت در تهران از ما می باشد. به همین جهت مصلحت دانستیم که موضوع هزینه ثبت شرکت در تهران را یکبار برای همیشه مورد بحث قرار دهیم. هزینه ثبت شرکت در تهران معمولا مبلغی است که موسسه حقوقی در مقابل خدمات ثبت شرکت از شما دریافت می نماید.

برخی از موسسه های حقوقی این رقم را شامل دو بخش می دانند. بخش اول هزینه های واریزی به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری تهران می باشد.  بخش دیگر هزینه ثبت نام در سامانه ثبت شرکت ها و  وکیل ثبت شرکت در تهران بیان می کنند.

ثبت ایرانیان مبتکر ثبت شرکت ارزان می باشد. در این راستا ثبت شرکت در تهران توسط موسسه حقوقی سایه آسای یاسان هستی کمترین هزینه و به شکل فوری انجام می شود.

اشکال قانونی ثبت شرکت در تهران

طبق قانون تجارت شرکت به اقسام گوناگونی تقسیم شده اند. شرکت سهامی ( عام و خاص)، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت تعاونی، شرکت نسبی، شرکت مختلط سهامی و غیر سهامی و موسسات غیرتجاری می باشند.

ثبت شرکت سهامی خاص در تهران و ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران از همه متداول تر می باشد.  این پرسش پیش روی شما می باشد که کدام  از ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران و یا ثبت شرکت سهامی خاص در تهران مورد نیاز شما است.

  •          ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران
  •         ثبت شرکت سهامی خاص در تهران
  •         ثبت شرکت تضامنی در تهران
  •         ثبت شرکت نسبی در تهران
  •         ثبت شرکت مختلط سهامی و غیرسهامی در تهران
  •         ثبت شرکت سهامی عام در تهران
  •         ثبت شرکت تعاونی در تهران

ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران:

ثبت شرکت با مسئولیت محدود را شاید بتوان یکی از متداول ترین شیوه های ثبت شرکت در تهران دانست. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران شما به 2 نفر نیاز دارید.

باید دانست که ثبت شرکت مسئولیت محدود شیوه جمع و جور تر و راحت تری برای ثبت شرکت در تهران بوده و با حداقل دو نفر قابل انجام می باشد.

ثبت شرکت سهامی خاص در تهران :

ثبت شرکت سهامی خاص را شاید بتوان یکی از متداول ترین شیوه های ثبت شرکت در تهران دانست. برای ثبت شرکت سهامی خاص در تهران شما به 5 نفر نیاز دارید.

مراحل ثبت شرکت در تهران

ابتدا پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی و در صفحه ای  رو به روی شما باز شده  اطلاعات خواسته شده را کامل کنید.

گام به گام رو به جلو حرکت کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. در چیدمان سهامداران/ شرکاء و هیات مدیره شرکت خود دقت کافی بفرمایید.

در ثبت نام در سامانه شما می بایست درباره همه ارکان شرکت در حال تاسیس خود اطلاعات داشته باشید. این ارکان حقوق، اختیارات و مسئولیت های آینده شما را مشخص می کنند.

توصیه می شود کلیه اوراق شرکت منجمله اساسنامه را قبل از امضاء به روئیت وکیل خود برسانید. هیچ امضایی در هیچ زمان بدون مشورت وکیل دادگستری در تهران انجام ندهید.

چارتی ساده از اطلاعاتی که بایست وارد شود:

اطلاعات متقاضی —>نام و اطلاعات شخص حقوقی—> موضوع فعالیت—> اطلاعات مرکز اصلی—>

سرمایه شخص حقوقی—> اشخاص—> اشخاص—> سهام/ سرمایه اشخاص—> سمت اشخاص—>

ارتباط بین اشخاص—> شعب—> سمت ها در شعب—> روزنامه—> اظهارنامه/ تقاضانامه—> اساسنامه—>

شرکتنامه—> مدارک

مزیت اقتصادی استقرار کسب و کار در تهران

ثبت شرکت در تهران گاه یک انتخاب است و گاه یک اجبار می باشد. اگر تهرانی هستی و محل سکونت  زندگی ات تهران است که خوب به تبع موقع ثبت شرکت هم باید ثبت شرکت در تهران انتخابت باشد.

 

روی سخن من با کسانی هستند که  به دلیل انتخاب خود تهران را به عنوان  شهر کسب و کار گزینش کرده اند. امروزه کمتر کسی است که با بازار بزرگ کار در تهران و تنوع نیاز مشتری در آن آشنا نباشد.

انتخاب کلان شهر تهران به عنوان مرکز اصلی شرکت البته لزوماً به معنای کار با خود تهران نمی باشد بلکه به منزله سکوی ارتباط تجاری با سراسر ایران است. روی این حساب بسیاری از شرکت های بزرگ دفتر مرکزی و یا شعبه مرکزی خود را به تهران منتقل می کنند.

 

امتناع از ثبت شرکت در تهران چه عواقبی دارد ؟!

بر طبق ماده ۲۲۰ قانون تجارت :

هر شرکت ایرانی که فعلاً وجود داشته یا در آتیه تشکیل شود و با اشتغال به امور تجارتی خود را به صورت یکی از شرکتهای مذکور در‌این قانون در نیاورده و مطابق مقررات مربوطه به آن شرکت عمل ننماید شرکت تضامنی محسوب شده و احکام راجع به شرکتهای تضامنی در مورد آن اجرا می‌گردد.

آیا می دانید که سخت ترین قوانین موجود در خصوص دیون شرکت ها نسبت به اشخاص ثالث  در مورد شرکت های تضامنی وجود دارد و در صورت کشیده شدن موضوع به دادگاه منجر به شدیدترین احکام خواهد شد ؟!

ثبت برند در تهران

راستش شاید آنقدر ها که ثبت شرکت در کلان شهری مانند تهران دارای اهمیت می باشد در شهرهای کوچک اهمیت نداشته باشد.

شهرهای بزرگی مانند تهران جای جولانگاه بقای شرکت ها و برند هاست.  گذشت آن زمانی که کسب و کار تنها به واسطه یک اسم و یا فامیل برپا می شد و اداره می گردید.  پس اگر در فکر توسعه کسب و کار در تهران هستید ثبت شرکت در تهران و ثبت برند در تهران باید اولویت اول شما باشد.

دفاتر ثبت شرکت در تهران

لطفاً قبل از سپردن ثبت شرکت در تهران  از آنکه قرار است این کار را برای شما انجام دهد، احراز هویت کرده و خاطر جمع شوید که وی قانوناً مجاز به انجام این کار است.

ثبت شرکت در تهران یک کار اساساً حقوقی است و باید توسط کسی انجام شود که متخصص علم حقوق است. قانون نیز تنها وکیل پایه یک دادگستری را متخصص این امر می داند.

طبق قانون ایران تنها موسسه های حقوقی مجاز به ارائه خدماتی همچون ثبت شرکت هستند . ما در قانون شرکت ثبت شرکت در تهران نداریم!

خیلی از مدعیان دروغین ثبت شرکت در تهران، خود را مجتمع ثبتی،  هلدینگ و یا شرکتی آنهم تک سیلابی معرفی می کنند!

وکیل ثبت شرکت در تهران

طبق قانون فقط وکیل دادگستری در تهران و موسسه در تهران مجاز به انجام حقوقی هستند.  ثبت شرکت در تهران از جمله امور حقوقی می باشد. اگر به دنبال وکیل دادگستری در تهران جهت ثبت شرکت در تهران هستید ما به شما کمک می کنیم.

موسسه حقوقی در تهران به واسطه وکیل پایه یک دادگستری در تهران خدمات مشابه ارائه می دهند. هیچ شخص دیگری مجاز به ثبت شرکت در تهران نمی باشد.

 انواع ثبت شرکت در تهران

تنوع موضوع فعالیت هنگام ثبت شرکت در تهران با توجه به مرکزیت این شهر در ایران بیشتر است. در تعیین موضوع شرکت باید دقت کرد که ثبت شرکت با برخی از موضوعات منوط به اخذ مجوز می باشد.  اخذ مجوز فعالیت هم بعضاً کار ساده ای نبوده و برای کوتاه کردن مدت زمان ثبت شرکت بهتر است از فرایند اخذ مجوز اجتناب گردد.

  • ثبت شرکت بازرگانی در تهران
  • ثبت شرکت تولیدی در تهران
  • ثبت شرکت صنعتی در تهران
  • ثبت شرکت خدماتی در تهران
  • ثبت شرکت حمل و نقل در تهران
  • ثبت شرکت نگهبانی در تهران
  • ثبت شرکت گردشگری در تهران
  • ثبت شرکت ساختمانی در تهران
  • ثبت شرکت پیمانکاری در تهران

ثبت شرکت های تولیدی در تهران

ثبت شرکت تولیدی در تهران نیازی به مجوز ندارد.  مرجع صدور جواز تولید در ایران، سازمان صنعت، معدن و تجارت می باشد. مجوزهای این بخش در اشکال جوازتاسیس در تهران و پروانه بهره برداری در تهران صادر می گردد. طرح توجیهی در تهران اولین قدم در راه راه اندازی کسب و کار تولیدی در تهران است.

در موقع ثبت شرکت تولیدی در تهران در نظر داشته باشید که در موضوع اساسنامه شما حتماً باید کلمه تولید و حتی زمینه خاص آن قید گردد.

ثبت شرکت دانش بنیان در تهران

ثبت شرکت دانش بنیان در تهران طرفدار خاص خودش را دارد. خیلی ها به دلیل امکانات دانش بنیان شدن به دنبال آن می گردند. امکاناتی که به واسطه معافیت مالیاتی، گمرکی و … داده می شود.

به شما در زمینه ثبت شرکت دانش بنیان در تهران کمک خواهیم کرد. ثبت شرکت دانش بنیان با ثبت شرکت در تهران شروع می شود. در واقع شما در ابتدای کار یک شرکت معمولی ثبت می نمایید.

ثبت شرکت پیمانکاری در تهران

 پس از ثبت شرکت پیمانکاری در تهران می توانید جهت اخذ گواهی صلاحیت پیمانکاری در تهران اقدام نمایند. اخذ رتبه در تهران نیازمند کادر فنی و مهندسی خاصی می باشد.

به این مهندسین در اصطلاح امتیاز آوران شرکت گفته می شود. مهندس امتیاز آور طبق قانون باید مدیر عامل شرکت باشد.

مطالعه مربوط

پیوند ها

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

1 دیدگاه

  1. عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!