منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

پروانه تولید بهره برداری در اصفهان

اخذ پروانه تولید / بهره برداری در اصفهان تخصص و تبحری ماحصل یک دهه فعالیت ما می باشد.  اول بگویم که پروانه تولید و یا بهره برداری آخرین مدرکی است که سازمان صنعت، معدن و تجارت هر استان مانند استان اصفهان برای تولید کننده صادر می کند و در واقع در طی آن جواز تاسیس کارخانه یا تولیدی به پروانه تولید و یا بهره برداری تبدیل می شود.

داستان تولید از  اخذ جواز تاسیس برای تولیدی که مد نظر دارید شروع شده و با  و عقد قرارداد واگذاری زمین در یکی از شهرک های صنعتی مجاز استان و تحویل زمین مربوطه و ساخت ساز سوله ها  ادامه می یابد.

اخذ پروانه تولید / بهره برداری در اصفهان مستلزم پیش شرط هایی است که برخی از آنها عبارت از ساخت و ساز کامل کارخانه بر طبق نقشه ها و ضوابط نظام مهندسی استانی که واحد صنعتی در آن واقع شده است؛ مثلاً در استان اصفهان شما پس از تهیه زمین از شرکت شهرک های استان اصفهان به سازمان نظام مهندسی استان اصفهان معرفی می شوید و توسط آن سازمان یک نفر مهندس محاسب و  ناظر برایتان تعیین می کنند  .

ساخت و ساز کارخانه در واقع همان ایجاد بخش اداری و سالن و سوله های مربوطه است که پس از اخذ مجوزات ساخت و هم زمان با تهیه نقشه های مورد تایید نظام مهندسی آغاز می شود و با اخذ پایان ساخت به اتمام می رسد.

پس از اتمام ساخت و ساز ابنیه ای کارخانه نوبت نصب ماشین آلات و خطوط تولید آن است که با اتمام آن کار احداث کارخانه تمام است و همزمان با بازدید کارشناسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان شما مثلاً استان اصفهان از کارخانه شما پروانه تولید و بهره برداری صادر می شود.

همچنین جهت انجام امور فنی و مهندسی کارخانه خود اعم از ساخت سوله ها، سالن ها و اداری از مرحله نقشه های مورد تایید نظام مهندسی استان اصفهان تا ساخت و تکمیل، به دیگر مجموعه مدیریت موسسه با عنوان شرکت جهان پیوند آریا مراجعه کنید.

 

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!