جواز تاسیس در مشهد

 

چرا اخذ جواز تاسیس در مشهد حتماً باید توسط یک موسسه معتبر انجام گردد؟!

جواز تاسیس در مشهد در میان استان های کشور بنا به گزارش رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت آمار بالایی دارد.  در واقع این امر نشان می دهد که کسان بسیاری برای اخذ جواز تاسیس در خراسان رضوی اقدام می نمایند. مشاهدات میدانی هم حکایت از احداث کارخانه در مشهد به نسبت باقی استان های کشور دارد.

ثبت ایرانیان برای اولین بار به عنوان یک بستر امن و یکسان امور ثبتی در سراسر ایران و هم اینک با دو دهه تجربه در زمینه اخذ جواز تاسیس در مشهد در خدمت شماست.

اخذ جواز تاسیس در مشهد یک امر بسیار تخصصی است. علاوه بر اینکه اخذ جواز تاسیس کار متقاضی جواز تاسیس نمی باشد حتی موسسه های زیادی در کشور نمی شناسیم که واقعاً خبره اینکار باشند.  دلیل امر هم ماهیت حقوقی / فنی جواز تاسیس است.

در واقع جواز تاسیس سندی حقوقی فنی است که اجازه تاسیس کارخانه در مشهد می باشد. آنکه برای شما در خصوص صدور جواز تاسیس در مشهد اقدام می کند؛ باید از زیر و بم احداث کارخانه در مشهد مطلع باشد. امر تولید هم به مثابه سایر امور ریزه کاری های خودش را دارد که اطلاع از آنها تجربه بلند مدتی در این زمینه می طلبد.

جواز تاسیس در مشهد

جواز تاسیس در مشهد اصلاً برای چه اخذ می گردد ؟!

شاید از خود بپرسید اصلاً من چه نیازی به اخذ جواز تاسیس در مشهد دارم. برخی اعتقاد دارند که می توان یک سوله صنعتی خرید و یا حتی اجاره کرد و به تولید در مشهد پرداخت. مشکل البته وقتی بیشتر می شود که چپ و راست به آگهی های اجاره سوله در مشهد و یا فروش سوله در مشهد بر می خوریم که این سوله ها خارج از شهرک های مصوب هستند.

دوستان دقت کنند که محل اجرای طرح صنعتی شما در مشهد حتما باید در یکی از شهرک های صنعتی مشهد باشد که شرکت شهرک های مشهد آنها را قبول دارد. در غیر اینصورت جواز تاسیس در مشهد برای شما صادر نمی گردد و همچنین واگذاری زمین صنعتی در مشهد صرفاً از طریق قرارداد واگذاری و توسط شرکت شهرک های صنعتی مشهد انجام می گردد.

برای خرید زمین از شرکت شهرک های مشهد باید حتماً جواز تاسیس در مشهد دریافت نموده باشد و درواقع خلاف آنچه خیلی ها فکر می کنند اول تملک بر زمین اتفاق نمی افتد و بر عکس اول جواز تاسیس در مشهد بروی زمین رزرو شده انجام می گردد.

توجه بفرمایید که شما با جواز تاسیس در مشهد صرفا می توانید در خصوص عقد قرارداد واگذاری زمین در مشهد آن هم برای یک پلاک خاص رزروی که در جواز تاسیس ماخوذه قید شده اقدام نمایید.  بنابراین در هنگام نشان کردن زمین در هر یک از شهرک صنعتی مشهد این امر مهم را در خاطر داشته باشید.

نکته2-اخذ جواز تاسیس بر روی سوله اجاره ای به هیچ عنوان ممکن نیست. در واقع ما چیزی به نام جواز تاسیس بر روی کارخانه اجاره نداریم. بنابراین اگر با این نیت نسبت به اجاره کارخانه در مشهد اقدام می نمایید بدانید که راه را به بیراه رفته اید. در قانون تنها بندی به نام پروانه بهره برداری استیجاری در مشهد وجود دارد که با شرایط خیلی خاص صادر می گردد.

نکته 3- اگر نسبت به خرید کارخانه در مشهد اقئدام می کنید توجه بفرمایید که طبق قانون کارخانه تنها در شهرک های صنعتی مجاز معنی می دهد! اینکه در همسایگی من همه کارخانه اند و یا به هر حال شهرک صنعتی هستیم؛ کفایت نمی کند. شهرک صنعتی شما لزوماً باید در تایید شرکت شهرک های صنعتی مشهد باشد. در کنار این موضوع حتی در شهرک های صنعتی هم اخذ جواز تاسیس در مشهد مستلزم همخوانی زون خاص شهرک با تولید مورد نظر شما و پاسخ مثبت استعلام سازمان محیط زیست مشهد و در مورد محصولات غذایی معاونت غذا و داروی مشهد می باشد.

پیوندهای مرتبط

جواز تاسیس در تهران

جواز تاسیس در رشت

جواز تاسیس در یزد

جواز تاسیس در شهرکرد

پیوند به بیرون

وزارت صنعت، معدن و تجارت

 

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!