جواز تاسیس در سمنان

دو دهه فعالیت کاملاً تخصصی ثبت ایرانیان در زمینه جواز تاسیس در سمنان

جواز تاسیس در سمنان به اجازه تاسیس کارخانه در سمنان گفته می شود. اگر می خواهید نسبت به احداث کارخانه در سمنان اقدام نمایید باید بدانید که راهکار شما از جواز تاسیس در سمنان می گذرد.

ثبت ایرانیان دو دهه است که به عنوان یک مرکز کاملاً تخصصی در زمینه اخذ جواز تاسیس در کل کشور و منمله استان سمنان فعالیت می نماید. اخذ جواز تاسیس در سمنان به عنوان گام نخست در زمینه احداث کارخانه در سمنان از اهمیت فوق العاده برخوردار است و همچون باقی امور تاسیس کارخانه در سمان کار هر مجموعه نمی باشد و از حساسیت بالایی برخوردار می باشد.

سالها است که در کل کشور مشاور این تولید کنندگان بوده و در استان سمنان کلیه امور احداث کارخانه در سمنان از جواز تاسیس در سمنان تا پروانه بهره برداری در سمنان را راهبری می نماییم.

اشتباهات متداول در زمینه جواز تاسیس در سمنان

جواز تاسیس در سمنان گاهی موضوعی گمراه کننده برای متقاضی ما می شود. خیلی ها دقیقا نمی دانند جواز تاسیس در سمنان چیست و چه تفاوتی با پروانه بهره برداری در سمنان دارد و کدامیک باید اول اخذ گردد.

عده دیگری گمان می برند که قبل از اخذ جواز تاسیس در سمنان باید نسبت به اخذ زمین صنعتی در سمنان اقدام نمود که البته این گمان به کلی اشتباه است. صدور جواز تاسیس در سمنان نیازی به خرید زمین ندارد و شما تنها پس صدور جواز تاسیس در سمنان می توانید به شرکت شهرک های صنعتی سمنان مراجعه نموده و نسبت به عقد قرارداد واگذاری زمین در شهرک های صنعتی سمنان اقدام نمایید.

موضوع دیگر تفاوت جوازتاسیس در سمنان با پروانه بهره برداری در سمنان می باشد که اولی در شروع احداث کارخانه در سمنان انجام می گردد و دومی آخرین گام از تاسیس کارخانه در سمنان می باشد.

پیوندهای مرتبط

جواز تاسیس در تهران

جواز تاسیس در رشت

جواز تاسیس در یزد

جواز تاسیس در شهرکرد

پیوند به بیرون

وزارت صنعت، معدن و تجارت

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!