منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

جواز تاسیس در رشت

کلیاتی دربارۀ جواز تاسیس در رشت

جواز تاسیس در رشت شروع احداث کارخانه در رشت می باشد. هر گاه که قصد تاسیس کارخانه در استان گیلان شما به اجازه سازمان صنعت، معدن و تجارت رشت خواهید داشت. این اجازه در قالب جواز تاسیس در رشت به شما اعطاء می گردد.

با بیش از 20 سال تجربه در زمینه جواز تاسیس در رشت در خدمت شمائیم. ما نه فقط در زمینه جواز تاسیس بلکه در زمینه احداث کارخانه در رشت نیز متخصصیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه جواز تاسیس در رشت و پروانه بهره برداری در رشت همین حالا با شماره 09120133941 تماس بگیرید.

تا جایی که من اطلاع دارم چند موسسه حقوقی در زمینه جواز تاسیس در رشت فعالیت می نمایند. بر روی کاغذ احتمالاً هم برای شما جواز تاسیس هم دریافت می نمایند . این جواز تاسیس های کاغذی اما بیشتر جنبه رفع تکلیف دارد تا سندی که رو به کارخانه دار شدن شما باشد.

دریافت جواز تاسیس که به درد تاسیس کارخانه در رشت بخورد عملاً کار یک مرکز حرفه ای است. چنین مرکزی نه یک موسسه حقوقی  که باید تیمی با کارشناسان مجرب در زمینه تاسیس کارخانه متشکل شده باشد.

موسسه حقوقی سایه آسای یاسان هستی(سایه) یک چنین جایی می باشد. با دو دهه تجربه مفید در زمینه 0 تا 100 تاسیس کارخانجات آماده ارائه خدمات منجمله اخذ جواز تاسیس در رشت به شما می باشیم.

مزرعه که شامل گیاه ذرت سبز است.
جواز تاسیس در رشت اجازه احداث کارخانه گفته می شود.

مراحل اخذ جواز تاسیس در رشت

جواز تاسیس در رشت مستلزم طی نمودن مراحلی به شرح زیر است. این مراحل از زمان تا زمان تا امروز که با شما هستیم تغییرات بسیاری داشته. به نظرم این تغییرات باز هم ادامه خواهد داشت .

منجمله دلایل این تغییرات کم شدن زمین در شهرک های صنعتی می باشد. در بسیاری از شهرک های صنعتی مرغوب امروزه زمین قابل واگذاری وجود ندارد.

الف- نشان کردن زمین در شهرک های صنعتی

نشان کردن زمین در یکی از شهرک های صنعتی گیلان است. شما باید بر اساس مسافت و موقعیت شهرک صنعتی یکی را انتخاب نمایید. جواز تاسیس در گیلان بر روی زمین مورد نظر شما صادر می گردد.

لطفاً دقت بفغرمایید که پس از صدور جواز تاسیس امکان تغییر جانمایی وجود ندارد. شما حتی گاهی تغییر بلوک زمین خود نیز نمی باشد. بهتر است در همان ابتدا نقشه جمایی را با دقت بررسی و بلوک خود را تایید نمایید.

ب- مراجعه به خانه صنعت، معدن و تجارت

خانه صنعت معدن و تجارت رشت مسئول ببرسی پرونده جوازتاسیس شما در رشت می باشد.  کروکی ثبت نامی خود را به همراه به آنجا برده و پیگیر باقی کار خود می شوید.

در خانه صنعت، معدن و تجارت سوالت مختلفی از شما پیرامون تولید پرسیده می شود. منجمله این سوالات لیست دقیق ماشین آلات جهت تولید محصول/کالاهای مورد نظر است.

توجه بفرمایید که جوازتاسیس شما بر اساس همین اطلاعات صادر می گردد. این اطلاعات باید دقیق باشد که تغییر آنها بعد از صدور جوازتاسیس نا ممکن و یا بسیار مشکل خواهد بود.

ج-استعلام از سازمان محیط زیست

خانه صنعت، معدن و تجارت رشت در اولین  گام از سازمان محیط زیست رشت استعلام می گیرد. سازمان متبوع موضوع را به سازمان های زیر مجموعه در شهرستان ها بنا به شهرک صنعتی شما ارجاع می دهد.

صدور جواز تاسیس در رشت برای شما منوط به پاسخ مثبت سازمان محیط زیست می باشد. بهتر است خودتان از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان این سازمان راه را برای دریافت زودتر پاسخ هموار سازید.

خرید زمین صنعتی در گیلان

بسیاری برای خرید زمین صنعتی در رشت با ما تماس می گیرند. در واقع این دسته می خواهند زمین صنعتی در رشت تهیه نمایند و حالا بعداً احداث کارخانه در رشت نمایند. پاسخ من همیشه به این دسته این است که ابتدا باید جهت جواز تاسیس در رشت اقدام کنند.

فکر می کنم آنچه می خواهم بگویم روشن است. اگر هدف شما تهیه زمین در یکی از شهرک های صنعتی گیلان باشد باید سندی به نام جواز تاسیس در رشت در دستان شما باشد.

در واقع آنچه شما از تهیه زمین در شهرک صنعتی گیلان انتظار دارید به شیوه معکوس در جریان است. شرک شهرک های صنعتی گیلان رمین های صنعتی در گیلان را تنها به دارنده جواز تاسیس در گیلان می سپارد.

بنابراین برای دریافت جواز تاسیس در رشت نیازی نیست که همان اول زمین تهیه نمایید. این خبری خوش برای خیلی ها می باشد چون نقدینگی خرید زمین را در ابتدا ندارند.

مدارک لازم برای جواز تاسیس در رشت

مدارک لازم برای جواز تاسیس در رشت صرف نظر از تولید شما بر حسب اینکه شخص حقیقی و یا حقوقی باشید موارد زیر می باشد.

مدارک لازم برای جواز تاسیس اشخاص حقیقی

  • مدارک هویتی ( شامل عکس کارت ملی )
  • وکالتنامه در دفترخانه اسناد رسمی در خصوص تفویض امور اداری
  • فیش های واریزی به حساب دستگاه های ذی ربط جهت استعلام و غیره

 مدارک لازم برای جواز تاسیس اشخاص حقوقی

  • آگهی تاسیس و تغییرات شرکت
  • مدارک هویتی مدیرعامل ( شامل عکس کارت ملی )
  • وکالتنامه در دفترخانه اسناد رسمی در خصوص تفویض امور اداری
  • فیش های واریزی به حساب دستگاه های ذی ربط جهت استعلام و غیره

به یاد داشته باشید که در مورد اشخاص حقوقی حتما باید نوع فعالیت شرکت با کالا و محصولاتی که در جواز تاسیس قید می شود همخوان باشد.

اگر این موضوع در هنگام ثبت شرکت در رشت انجام نشده باشد؛ می توان با صورتجلسه الحاق آن را به موضوع اساسنامه شرکت افزود.

مدت زمان صدور جواز تاسیس در رشت

جواز تاسیس در رشت به واسطه تجربه همکاران ما معمولاً  30 روز کاری آماده صدور می گردد. در مورد محصولات با آلایندگی بالا به واسطه طولانی شدن مدت زمان استعلام از سازمان حفاظت از محیط زیست مدت زمان طولانی تر می باشد.

همچنین در مورد محصولات غذایی نیز لزوم استعلام از معاونت غذا و دارو طبیعتاً به مدت زمان صدور جواز تاسیس می افزاید. به هر حال واقعیت این است که زمان صدور جواز تاسیس در رشت همواره یکسان نیست.

هزینه دریافت جواز تاسیس در رشت

با بیش از 20 سال تجربه در زمینه جواز تاسیس در رشت در خدمت شمائیم. ما نه فقط در زمینه جواز تاسیس بلکه در زمینه احداث کارخانه در رشت نیز متخصصیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه جواز تاسیس در رشت و پروانه بهره برداری در رشت همین حالا با شماره 09120133941 تماس بگیرید.

هزینه دریافت جواز تاسیس در واقع هزینه ای است که هر یک از موسسه حقوقی از شما به عنوان حق الوکاله دریافت می نمایند. این هزینه معمولاً به صورت توافقی بوده و لزوماً در موسسه های حقوقی یکسان نمی باشند. یکسان نبوده هزینه جوازتاسیس از یک موسسه حقوقی تا موسسه حقوقی دیگر یک امر طبیعی است. معنی توافق در ارزیابی هزینه ها در امور خدماتی نیز همین می باشد.

به عقیده من جواز تاسیس در رشت با هر هزینه نمی ارزد. از موسسه حقوقی متبوع خود بخواهید که برای شما از تجارب خود در زمینه کارهای مشابه بگوید. در واقع می خواهم بگویم این امر به سادگی اموری مانند ثبت شرکت در رشت نیست.

برخی از مجموعه ها هزینه دریافت جواز تاسیس در رشت را شامل هزینه های سازمان محیط زیست، هزینه خانه صنعت، معدن و تجارت و حق التمبر می باشد.

هزینه موسسه حقوقی در رشت بر اساس توافق و طبق قرارداد شفاهی و یا کتبی دریافت می شود. این هزینه بر اساس سوابق و تجارب دفاتر گوناگون می تواند متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید :

سایت های مفید :

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!