منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

ثبت شرکت در رشت

مشاوره رایگان ثبت شرکت در رشت

ثبت شرکت در رشت را توسط موسسه حقوقی رسمی و قانونی تجربه کنید.  موسسه حقوقی سایه آسای یاسان هستی(سایه) یکی از با سابقه ترین های ایران در این زمینه می باشد. استان گیلان دارای موقعیتی ممتاز در سراسر ایران می باشد.

با بیش از 20 سال تجربه در زمینه ثبت شرکت در رشت در خدمت شمائیم. ما نه فقط در زمینه ثبت شرکت بلکه در زمینه انواع تغییرات شرکت  در رشت نیز متخصصیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت شرکت در رشت در رشت همین حالا با شماره 09120133941 تماس بگیرید.

موقعیت ممتاز استان گیلان به واسطه جایگاه جغرافیای آن در ایران به دست آمده است. وجود دریای خزر و جنگل های انبوه آن را از بسیاری از نقاط کشور ممتاز می سازد.

وجود منابع طبیعی غنی این استان را به قطب گردشگری کشور مبدل نموده است. منطقه آزاد تجاری-صنعتی انزلی یکی از مناطق آزاد هفتگانه در استان گیلان است که اهمیت اقتصادی این استان را نشان می دهد. 

موارد بالا به رونق صنعت توریسم و صنایع وابسته به کشاورزی و دامپروری کمک شایانی می کند. اقتصاد پویای گیلان کسب و کار در رشت را قوت می بخشد.

برای مشاوره ثبت شرکت در رشت با ما تماس بگیرید. در استان گیلان آماده ارائه خدمات به شما می باشیم. پیشنهاد می کنم  .

به خاطر داشته باشید که تنها مراکز مجاز ثبت شرکت در رشت، یک موسسه حقوقی در رشت و یا وکیل دادگستری در رشت می باشد. به جز اینها هیچ مرکز دیگری در این زمینه وجاهت قانونی ندارد.

ثبت شرکت در رشت فوری، با کمترین هزینه
با بیش از 20 سال تجربه در زمینه ثبت شرکت در رشت در خدمت شمائیم. ما نه فقط در زمینه ثبت شرکت بلکه در زمینه انواع تغییرات شرکت  در رشت نیز متخصصیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت شرکت در رشت در رشت همین حالا با شماره 09120133941 تماس بگیرید.

ضرورت ثبت شرکت در رشت چیست ؟!

ثبت شرکت در رشت یک نسخه واحد برای همه نیست. آیا من به ثبت شرکت در رشت نیاز دارم. برای پاسخ  به این سوال نکات زیر را بخوانید:

  • آیا در کار خود واقعاً به شریک نیاز دارید.
  • آیا طرف های کاری من با شخص حقیقی قرارداد می بندند ( یا تنها یک شخصیت حقوقی را به رسمیت می شناسند.)

حمایت قانونی از شرکاء

قانون از شرکاء/سهامداران شرکت حمایت می کند. منافع ناشی از شراکت شما به وسیله ثبت شرکت در رشت قانونی می شود. شراکت هایی که ثبت نمی گردد مشکلات قانونی خود را دارد.

بهتر است اگر نمی خواهید برای منافع خود مستلزم راهکارهای پیچیده گردید شراکت خود را قانونی کنید. قانون می گوید شراکت قانونی از نظر من ثبت شرکت می باشد.

حمایت از سرمایه های شخصی

ثبت شرکت در شرکت حافظ منافع شخصی شما می گردد. طبق مفاد قانون سهامدران شرکت تنها تا میزان سرمایه شرکت در مقابل اشخاص ثالث متعهد هستند.

این به آن معنی است که شما نمی توانید در مقابل دیون شرکت تقاضای استرداد اموال شخصی آنها را بنمایید. بنابراین ثبت شرکت در رشت از سرمایه شخصی شما صیانت می کند.

از انقراض کسب و کار جلوگیری می کند.

ثبت شرکت در رشت از انقراض کسب و کارها می گردد. کسب و کارهای شخصی به دلیل اتکای به یک شخص آسیب پذیرند. اینها به زودی  از رده خارج می گردند.

دلیل این موضوع روشن است. اشخاص حقیقی به تدریج شغل خود را تغییر می دهند. برخی بازنشسته می شوند. برخی دیگر به قاعده همه انسان ها می میرند.

شرکت ها اما متکی به هریک از افراد نیستند. سهام شرکت ها پس از مرگ به وراث آنها می رسد. حتی اگر یکی از سهامداران شرکت بخواهد می تواند از شرکت خارج و دیگری جایگزین وی می گردد.

اعتبار شرکت ها بیشتر است

بنابر یک قانون نانوشته اعتبار شرکت ها بیشتر است. بسیاری از مجموعه صرفاً با شرکت ها قرارداد منعقد می کنند. بسیاری از دستگاه های دولتی تنها برای شرکت ها مجوز فعالیت صادر می نمایند.

ماهیت برخی از کارها شرکتی می باشد. خیلی ها تنها روی شرکت ها حساب باز می کنند. خیلی از ارگانها موقع اعطای مجوز شما را مکلف به تاسیس شرکت می کنند.

رشد  دادن کسب کار در رشت

ثبت شرکت در رشت خیلی وقت ها موجب شروع یک کسب و کار جدی در رشت می گردد. ثبت شرکت در رشت خودش به خودی خود موتور رشد کسب و کار در رشت می باشد.

حقیقت این است که تعیین اجزای شرکت به سرنوشت آتی سرمایه گذاری شما گره می خورد. هر یک از ارکان میزان سهام یا سهم الشرکه، تعیین مدیران ( مدیر عامل، رئیس هیات مدیره،  … )  اهمیت ویژه ای در آینده شرکت بازی می کنند.

تشکیل یک شرکت نادرست خیلی ها را بر زمین زده است. در یک جمله عاقلانه نیست سرنوشت خود را فدای نپرداختن هزینه جزئی ثبت شرکت بکنید.

مردی که از گوشی هوشمند روی صندلی استفاده می کند
با بیش از 20 سال تجربه در زمینه جواز تاسیس در رشت در خدمت شمائیم. ما نه فقط در زمینه جواز تاسیس بلکه در زمینه احداث کارخانه در رشت نیز متخصصیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه جواز تاسیس در رشت و پروانه بهره برداری در رشت همین حالا با شماره 09120133941 تماس بگیرید.

نگاهی به مراحل ثبت شرکت در رشت

نگاه به موضوع راه اندازی کسب و کار در رشت بسیار جدی است. آمارها حکایت از نیاز به راه اندازی کسب و کارهای نوپا در استان گیلان به شدت وجود دارد. فرصت های بیشماری برای راه اندازی کسب و کار در این شهر می افتند. خیلی ها در شروع سرمایه گذاری مصمم به تاسیس شرکتی می باشند ولی راه آن را بلد نیستند.

من نحوه ثبت شرکت در رشت  را به شما آموزش می دهم ولی توصیه به آن نمی کنم.  (ثبت شرکت را نگفتم ! انجام آن توسط خود شما منظورم بود.) ثبت شرکت با مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و تکمیل فرم های داخل سایت و ثبت نام انجام می شود. در واقع شما باید در آنجا برای ثبت تاسیس ثبت نام کنید. به همین راحتی !

به نظر می رسید که با اینترنتی شدن کار خیلی راحت شده باشد.  البته برای کسی که از بیرون به ماجرا نگاه می کند. در عمل دنگ و فنگ کار دو چندان شده !

مراحل ثبت شرکت در رشت مانند همه استانها و شهرهای دیگر می باشد. کافی است دو نفر ایرانی که به سن قانونی رسیده اند تصمیم به ثبت شرکت بگیرند.

ثبت نام در سایت ثبت شرکت ها توسط همکاران ما انجام می پذیرد.  پست کردن مدارک به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری رشت و … ثبت  شرکت توسط شما انجام خواهد شد.

تاسیس شرکت در رشت بر اساس قانون تجارت

ثبت شرکت سهامی خاص در رشت

شرکت سهامی خاص یکی از متداول ترین نوع شرکت ها در شهر رشت می باشد. ثبت شرکت سهامی خاص در رشت با 5 نفر امکان پذیر می شود.  2  نفر از این 5 نفر بازرسین شرکت می باشند.

بسیاری این نوع شرکت را مقبول ترین آنها می دانند. عقیده بر این است که بانک ها به شرکت های سهامی خاص خدمات می دهند. بنابراین اگر در آینده قصد گرفتن ضمانتنامه بانکی و یا وام بانکی دارید؛ ثبت شرکت سهامی خاص در رشت را به شما پیشنهاد می نمایم.

ثبت شرکت با مسئولیت در رشت

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در رشت نیز همانند ثبت شرکت سهامی خاص عمومیت بسیار دارد. خوبی شرکت مسئولیت محدود این است که با دونفر قابل ثبت می باشد.

شرکت با مسئولیت محدود شکل جمع و جورتری از ثبت شرکت در رشت می باشد. اداره شرکت با مسئولیت محدود آن تر از شرکت های سهامی خاص می باشد.

ثبت موسسه در رشت

ثبت موسسه در رشت نیز بسیار متداول می باشد. موسسات ماهیتی غیر تجاری دارند. ثبت موسسه آموزشی، ثبت موسسه حقوقی، … از جمله موسسات قابل ثبت می باشند.

خیلی ها از جود گزینه ای با عنوان ثبت موسسه در رشت بی خبر هستند. اگر فعالیت های شما صرفاً خدماتی است بهتر است به جای ثبت شرکت در رشت ثبت، موسسه در رشت را جایگزین نمایید.

ثبت شرکت در رشت بر اساس موضوع فعالیت

می خواهم بدانم که اقسام ثبت شرکت در رشت بر حسب موضوع فعالیت شرکت کدامند. متقاضیان ثبت شرکت با پلان های مختلفی دست به ثبت شرکت می زنند. شما باید بتوانید که شرح فعالیت شرکت خود را در چند سطر بیان نمایید.

پیمانکاری، نرم افزار، امور فرهنگی، پژوهشی، آموزشی، صنعتی، تولیدی، گردشگری، دامپروری، آبزیان و … می توانند دستمایه موضوع شرکت شما باشند.

توجه بفرمایید که  هرگاه  موضوع کاری مواردی خاص باشد برای ثبت شرکت در رشت نیازمند به اخذ مجوز هستید. اخذ مجوز از دستگاه خاص خود صورت می پذیرد. بااینحال ثبت شرکت در رشت در بسیاری موارد بدون مجوز هم امکان پذیر است.

 ثبت شرکت پیمانکاری در رشت

همانطور که از عنوانش پیداست با هدف انجام فعالیت پیمانکاری در رشت ثبت می گردد. پیمانکاران را مردم بیشتر به عنوان پیمانکار ساختمانی می شناسند. در عین حال پیمانکاری تنها به رشته راه و ساختمان ختم نمی شود. 

برای ثبت شرکت پیمانکاری در رشت شما نیاز به مجوز ندارید. در عین حال گواهی صلاحیت پیمانکاری توسط سازمان برنامه و بودجه صادر می گردد. رتبه پیمانکاری در رشت همان معادل گواهی صلاحیت پیمانکاری در رشت می باشد.

ثبت شرکت تولیدی در رشت

ثبت شرکت تولیدی با هدف تولید محصول / کالا انجام می شود. تولید کنندگان اگر بخواهند راهکار قانونی طی نمایند باید در شهرک های صنعتی مستقر شوند.

اخذ جواز تاسیس در رشت شروع احداث کارخانه در رشت به شمار می آید. جوازتاسیس در رشت اجازه تاسیس کارخانه گفته می شود. سازمان صنعت، معدن و تجارت رشت شرایط جوازتاسیس در شهرک های صنعتی گیلان را مشخص می نماید.

شرکت شهرک های صنعتی رشت اسامی زمین های قابل واگذاری در هر زمان را اعلام می نماید. ثبت شرکت تولیدی احتمالاً در آینده نه چندان دور منجر به احداث کارخانه ای می شود.

 ثبت شرکت بازرگانی در رشت

معمول ترین نوع فعالیت شرکت ها فعالیت بازرگانی می باشد. بازرگانان معمولا به کار خرید و فروش، عمده فروشی، خرده فروشی و توزیع کالا می پردازند. در سطحی جهانی امور صادرات و ورادات بخشی از فعالیت اینگونه شرکت ها می باشد.

ثبت شرکت بازرگانی در رشت نیازی به مجوز ندارد. در عین حال کارت بازرگانی در رشت مجوز صادرات و واردات می باشد.  برای شرکت بازرگانی می توان تقاضای صدور کارت بازرگانی نمایید.

ثبت شرکت های خدماتی در رشت

طیف وسیعی از فعالیت ها زیر مجموعه این نوع شرکت ها می باشد. حوزه های نظافتی، اعزام نیروی خدماتی، اعزام نیروهای تاسیساتی، نگهداری فضای سبز منجمله فعالیت هایی اینگونه شرکت می باشد.

ثبت شرکت های خدماتی در رشت نیاز به مجوز ندارد. در عین حال می توانید گواهی صلاحیت خدمات را از اداره کار دریافت نمایید. در نظر داشته باشید که خدمات طیف گسترده ای را در بر می گیرد.

ثبت شرکت نفت و گاز در رشت

منابع بی پایانی از نفت در کشور ما وجود دارد. طبیعی است که فعالیت های اقتصادی نفت و گاز و پتروشیمی در کشور ما رونق داشته باشد.  ثبت شرکت نفت و گاز و پتروشیمی به دو صورت سهامی و مسئولیت محدود قابل انجام می باشد.

 ثبت شرکت تاسیساتی در رشت

موضوع اصلی فعالیت اینگونه شرکت را طراحی، ساخت، نصب و نظارت فنی و اجرای کلیه سیستم های تاسیساتی  تشکیل می دهد. این تاسیسات می تواند تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمانها، کارخانجات صنعتی، نیروگاهها، تعمیر و نگه داری و فنی خطوط انتقال آب و فاضلاب، نفت و گاز و پتروشیمی را در بر بگیرد. 

 ثبت شرکت تجهیزات پزشکی در رشت

تجهیزات پزشکی همواره جزء لاینفک بخش درمان و ضرورت اجتناب ناپذیر جامعه است. از این رو تشکیل شرکت های با هدف ساخت و بازرگانی اینگونه تجهیزات بدیهی به نظر می رسد.

با توجه به اهمیت اینگونه اقلام طبیعی است که همواره بسیاری در این بخش مشغول باشند. ثبت شرکت تجهیزات پزشکی پاسخی به این نیاز و یکی از متداوال ترین انواع ثبت شرکت می باشد.

مدارک ثبت شرکت در رشت چیست ؟

امروزه مدارک ابرازی برای ثبت شرکت وجود ندارد. در واقع فقط به اطلاعات هویتی شما نیاز می باشد. بنابراین نیازی به ارائه کارت ملی و یا شناسنامه ندارید.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در رشت، مشاوره تلفنی رایگان بارزرو وقت
مدارک ثبت شرکت در رشت چیست ؟! مشاوره تلفنی رایگان با رزرو وقت

هزینه ثبت شرکت در رشت چقدر است ؟

هزینه ثبت شرکت در رشت شامل هزینه قابل پرداخت به موسسه حقوقی معتبر در این زمینه و هزینه های دولتی منجمله پست مدارک به اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری رشت  می شود.

اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری رشت

بیشتر بخوانید :

سایت های مفید :

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!