منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

ثبت مسئولیت محدود بهتر است یا سهامی خاص

کسانی که می خواهند شرکتی ثبت کنند معمولاً سوالی مطرح می کنند به این منوال که شرکت با مسئولیت محدود ثبت کنم و یا شرکت سهامی خاص؟! برخی دیگر هم می پرسند که ثبت شرکت مسئولیت محدود بهتر است یا ثبت شرکت سهامی خاص ؟!

البته من سوال ایشان را قدری اصلاح می کنم که اصولاً ثبت شرکت با مسئولیت محدود با ثبت شرکت سهامی خاص چه فرقی دارد و یا اصولاً این دو گونه شرکت چه فرق و شباهت هایی دارند و در چه مواردی باید سراغ ثبت هریک از آنها بروم ؟!

از آنجایی که قبلاً توضیح تفاوت شرکت های با مسئولیت محدود و سهامی خاص را داده ام؛ در اینجا نیازی به تکرار آن نمی بینم، فقط لازم است یادآوری کنم که معمولاً شرکت های با مسئولیت محدود شرکت ها جمع و جورتری بوده و نحوه ثبت و اداره آنها ساده تر است و تعداد شرکای مورد نیاز برای ثبت کمتری لازم دارد .

معمولاً اگر قرار نیست شرکت شما زیاد شلوغ باشد و نفرات هم را می شناسید و خصوصاً افراد یک خانواده هستید، شرکت با مسئولیت محدود ثبت کنید و در غیر اینصورت شرکت سهامی خاص به ثبت برسانید.

در پایان باید دانست که موارد بسیار مهم تری منجمله سمت افراد و حق امضاء وجود دارد که توجه به آنها بسی مهم تر نوع شرکت ثبت شده می باشد.

همکاران ما در موسسه حقوقی آماده مشاوره در زمینه تعیین نوع شرکت شما پیش از ثبت هستند . فقط یک تماس…

 

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!