آشنایی با اهداف تشکیل موسسه حقوقی

شماره تلفن موسسه حقوقی بر حسب استان محل اقامت در ادامه ارایه می گردد. پیش از آن اما بهتر است اندکی درباره اهداف تشکیل یک موسسه حقوقی و کاردکرد آن بدانید.

موسسه حقوقی در اصفهان مانند همه شهر های ایران طبق یک اساسنامه تاسیس می گردد. اساسنامه موسسه حقوقی نشان می دهد که هدف از شکل گیری این نهاد ارائه خدمات حقوقی است.

از چند سال پیش به این طرف وجود یک نفر وکیل دادگستری به عنوان شریک در موسسه حقوقی الزامی شد. طبیعی هم هست چون تنها وکلاء دادگستری هستند که طبق قانون حق دخالت در امور حقوقی را دارند.

سوالی که اینجا پیش می آید این است که اگر با مراجعه به وکیل می توان مشکل حقوقی خود را حل کرد پس کارکرد موسسه حقوقی در این میان چیست .

به عقیده من یک موسسه حقوقی هدف و رسالتی بسیار بالاتر از یک وکیل می تواند داشته باشد. اهدافی که بنده به عنوان مدیر عامل یک موسسه حقوقی در اصفهان تعریف نمودم این بوده :

  • اول از همه اینکه وکلاء دادگستری هر یک بر حسب علائق و شرایط کاری پیشین خود در برخی از موضاعات متبحرتر هستند و موسسات حقوقی می توانند با بهره گیری از توان های مختلف نیروی مضاعفی در این زمینه به وجود آورند.
  • دوم اینکه هر وکیل دادگستری برحسب محل صدور پروانه خود در محل خاصی مثلاً اصفهان یا جای دیگر می تواند فعالیت نماید و اگر قرار باشد موسسه به عنوان یک نهاد حقوقی در سراسر ایران فعالیت نماید لاجرم به بکارگیری وکیل دادگستری در شهرهای مختلف خواهد بود.
  • آخرین و مهمترین نکته اینکه برخی از امور همانند امور ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت اختراع و رتبه بندی شرکت ها اموری با متقاضیان بسیار است که وکلاء دادگستری کمتر به آنها ورود می کنند. مرجع پاسخگو به خلاء به راحتی می تواند یک موسسه حقوقی باشد.

موسسه حقوقی سایه آسای یاسان هستی علاوه بر اینها مبدع ثبت شرکت ارزان می باشد. ما با شعار اینکه هر ایرانی یک کارآفرین و از آنجا که ثبت شرکت خیلی وقت ها مقدمۀ کارآفرینی می باشد سعی کردیم شرایط ثبت شرکت را آسان نماییم.

شماره تلفن موسسه حقوقی در استان ها

موسسه حقوقی سایه آسای یاسان هستی یک موسسه حقوقی معتبر با سابقه هفت ساله می باشد. جهت تماس با موسسه حقوقی سایه می توانید مستقیما با یکی از شماره تماس های زیر تماس حاصل بفرمائید.

امروزه خصوصاً در شهرهای بزرگ رفت و آمد یک مقوله وقت بر می باشد. در کنار این موضوع طی تجربه متوجه شدیم برای بسیاری موضوعات جلسات حضوری کمک خاصی نمی کند.

پس از همگیری کرونا بسیاری از جلسات را به تماس های تلفنی و واتساپی تقلیل دایم. نتایج ارزشمندی در سیو کردن زمان و بالابری بهره وری به دست آمد.

اگر شماره تلفن موسسه حقوقی نیاز دارید از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید. به شما اطمینان خاطر می دهیم که در اسرع زمان پاسخگو خواهیم بود.

به عنوان مدیر یک موسسه حقوقی شخصاً با سیاست دورکاری موافق هستم. تشکیل جلسات حضوری را تنها به موارد خاص موکول می کنم.

خوشبختانه فرهنگ و اعتماد سازی امروز در جامعه به این نحوه کار فراهم شده است. با برگزاری جلسات حضوری هم در صورت نیاز و پس از مشخص شدن رئوس دقیق جلسه موافقم می باشم.

در بسیاری از اوقات تشکیل جلسه حضوری در محل دفتر موسسه حقوقی به دلیل ابهام بیفایده و تنها مستوجب تلف شدن وقت می باشد.

در نظر بگیرید که قرار است جلسه ای در خصوص عقد یک قرارداد کاری که موکل قرار است به ما بسپارد برگزار شود. این جلسه کاری قاعدتا از طریق تماس موکل با  شماره تلفن موسسه حقوقی ست می شود.

در بسیاری از موارد بنده و یا همکارانم از طریق همان تماس تلفنی می توانم به موکل بگویم که آیا کار وی شدنی است یا نه. پیداست که تشکیل جلسه در مورد کاری که از موسسه حقوقی ما در مورد آن کاری بر نمی آید واهی است.

به همین موال حتی اگر کار شدنی باشد بهتر است در مورد هزینه و مدت زمان انجام کار با موکل به صراحت از همان ابتدا به صورت تلفنی صحبت شود.

شماره تلفن موسسه حقوقی در اصفهان

03132611514

09133133941

نشانی: اصفهان، خیابان مشتاق، کوچه خدا رحمی، کوچه لاله، موسسه حقوقی سایه آسای یاسان هستی

لطفاً روز پیش از حضور در موسسه هماهنگی تلفنی بفرمایید.

ساعات تماس صبح ها از 9:30 الی 1:30 بعدظهر ها از 5 الی 8 شب

شماره تلفن موسسه حقوقی در تهران

09120133941

error: Content is protected !!