منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

جواز تاسیس جهت اخذ برند

یکی از مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند، مجوز فعالیت می باشد؛ در واقع مجوز و جواز فعالیت و یا شغلی یکی از چالش های ثبت برند شما می باشد .

اخذ مجوز شغلی مثلاً مجوز صنفی معمولاً کار آسانی نمی باشد و دارای مراحل مختلف منجمله تهیه مکان تجاری و استعلام از ارگان های مختلف می باشد، البته به غیر از مشکلاتی که بر سر راه اخذ مجوز از این طریق وجود دارد، مشکل وقت و زمان هم هست که معمولاً مزید بر علت می شود.

در کنار موارد فوق، کسانی که به دنبال ثبت برند هستند، معمولاً در آغاز فعالیت کسب و کار خود هستند و معمولا سرعت عمل در این پروسه ثبت برای آنها یک جور اولویت می باشد، همچنین بسیاری از صاحبان کسب و کار ها در این مرحله فاقد یک ملک تجاری چه به صورت مالکیت و چه استیجاری می باشند که از شروط بسیاری از اخذ مجوزات شغلی می باشد .

با اینحال زیاد هم جای نگرانی وجود ندارد موسسه حقوقی سایه از آنجایی که متولی 0 تا 100 انجام ثبت برند اشخاص، شرکت ها و انواع کسب و کارها می باشد در تهیه مدارک مورد نیاز ثبت برند و حتی تعیین نام مناسب برند جهت ثبت ، هم مشاور شما می باشد.

اگر در مرحله ثبت برند و یا پیش از آن در اصفهان، تهران و هر شهر دیگر نیاز به مجوز شغلی دارید ما با اخذ یک فقره جواز تاسیس در سه روز کاری مشکل شما را حل می کنیم .

جهت اخذ جواز تاسیس برای ثبت برند با کارشناسان موسسه تماس بگیرید.

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!