منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

فروش زمین صنعتی در اصفهان

مراحل فروش زمین صنعتی در اصفهان

فروش زمین صنعتی در اصفهان با ثبت نام در سامانه متخص اینکار انجام می گردد. اگر به دنبال شرایط فروش زمین صنعتی در اصفهان می باشید، ما می توانیم اطلاعات مورد نظر را به شما بدهیم.

با بیش از 20 سال تجربه در زمینه احداث کارخانه در اصفهان در خدمت شمائیم. برای اطلاع از مراحل فروش زمین صنعتی در اصفهان همین الان با ما 09133133941 و 09120133941 تماس حاصل بفرمایید. کارشناسان ما در زمینه مشاوره رایگان فروش زمین صنعتی در اصفهان در خدمت شما هستند.

در خرید زمین صنعتی در اصفهان باید بسیار محتاط باشید. هر زمین صنعتی واقعاً صنعتی نیست حتی اگر مالک آن بگوید. به دیگر سخن شما در اینگونه زمین ها نخواهید؛ توانست کارخانه ای تاسیس نمایید.

حتی شهرک های صنعتی وجود دارد که همه واحدهای آن کارخانه شده اند لیکن مورد تایید نمی باشند. نمونه هایی از این نوع شهرک ها شهرک صنعتی کاوه و شهرک صنعتی منتظریه در شهرستان نجف آباد می باشد.

شما حتی اگر کارخانه ای در اینگونه شهرک ها راه اندازی کنید هرگز نخواهید توانست مجوزی برای آن دریافت نمایید. بنابراین منطق حکم می کند که از اینکار بپرهیزید.

مرجع واگذاری زمین های صنعتی در هر استان شرکت شهرک های صنعتی همان استان مثلاً در اصفهان، شرکت شهرک های صنعتی اصفهان می باشد.
در واقع باید بدانید که اگر زمین صنعتی خود را از جایی در خارج محدوده شهرک صنعتی و حیطه شرکت شهرک های صنعتی استان بخرید برای ادامه کار خود در آن زمین اعم از اخذ مجوز ساخت، اخذ پایان ساخت و نهایتا پروانه بهره برداری دچار مشکل می شوید.

طبق قانون، وزارت صنعت، معدن و تجارت تنها در زمین های مربوط به شرکت شهرک های صنعتی می تواند جواز تاسیس و به تبع آن پروانه بهره برداری صادر کند.

فروش اقساطی زمین شهرک صنعتی اصفهان

فروش زمین صنعتی در اصفهان ممکن است توسط مالک زمین انجام شود.  در این حالت خریدار زمین صنعتی ثمن معامله را به فروشنده می پردازد. بعید است که در حالت اخیر معامله به صورت اقساطی انجام گردد. به طور معمول ثمن قرارداد فروش زمین صنعتی به صورت توافقی طی یک یا چند فقره چک کوتاه مدت به فروشنده تقدیم می گردد. 

در کنار این موضوع بحث واگذاری زمین از شرکت شهرک های صنعتی اصفهان وجود دارد. شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان زمین های قابل واگذاری خود را به صورت اقساطی واگذار می نماید.

بنابراین خرید زمین صنعتی در اصفهان می تواند به صورت اقساطی انجام شود. در حالت دوم نقدینگی شخص کمتر درگیر شده و می تواند در مسیر احداث کارخانه در اصفهان کارساز شود.

ثبت نام زمین شهرک صنعتی اصفهان

فروش زمین صنعتی در اصفهان به صورت مستقیم امکان پذیر گردیده است. به دلیل جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی فروش این زمین ها از طریق ثبت نام زمین شهرک صنعتی اصفهان انجام شدنی است.

حسن ثبت نام زمین شهرک صنعتی اصفهان که امکان برای همه به شکل یکسان فراهم گردیده است. بنابراین اگر قصد خرید زمین صنعتی در اصفهان را دارید بهتر است آن را مستقیم به انجام رسانید.

با بیش از 20 سال تجربه در زمینه احداث کارخانه در اصفهان در خدمت شمائیم. برای اطلاع از مراحل فروش زمین صنعتی در اصفهان همین الان با ما 09133133941 و 09120133941 تماس حاصل بفرمایید. کارشناسان ما در زمینه مشاوره رایگان فروش زمین صنعتی در اصفهان در خدمت شما هستند.

 

خرید زمین از شرکت شهرک های صنعتی و یا واگذاری حق بهره برداری

شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در موقع مراجعه و با ارائه مدارک تخصیص زمین در مناطق صنعتی، منجمله جواز تاسیس طی یک دفترچه قرارداد، حقوق مربوط به پلاک زمینی واقع در شهرک صنعتی را به شما واگذاری می کند. 

شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان زمین های صنعتی شهرکی خود را واگذاری می نماید. دقت نمایید که شرکت شهرک ها زمین صنعتی را نمی فروشد و تنها واگذار می نماید.

به لحاظ حقوقی میان خرید آن زمین و واگذاری زمین تفاوت هایی وجود دارد. هر چند که شما قانوناً مالک آن زمین صنعتی شده اید.   پس از ساخت و ساز های قانونی در زمین مزبور و اخذ پایان ساخت در واقع مالکیت زمین و ساختمانهای واقع در آن مربوط به شما اعطاء می گردد.

الف-مزایای استقرار در شهرک های صنعتی

باید دانست که تهیه زمین از شرکت شهرک های صنعتی علاوه بر قانونی بودن و بلا مانع بودن در هنگام احداث واحد تولیدی,صنعتی و یا کارخانه در آن دارای مزایایی منجمله تسهیلات ویژه دولتی جهت خرید این زمین های صنعتی به صورت 30 درصد نقد و الباقی قسط و … می باشد.

ب-مراحل واگذاری زمین در شرکت شهرک های صنعتی

1-رجوع به شرکت شهرکهای صنعتی استان مثلا اصفهان و دریافت اطلاعات مربوط به شهرکهای صنعتی استان

2- ارائه جواز تاسیس که قبلا از وزارت صنایع و معادن و یا یکی از سازمانهای ذیربط اخذ کرده اید و همچنین ارائه کپی شناسنامه و کپی کارت پایان خدمت برای اشخاص حقیقی و برای اشخاص حقوقی، کپی اساسنامه شرکت، آگهی تاسیس شرکت، آگهی ثبت شرکت و کپی شناسنامه اعضای هئیت مدیره شرکت
3-تکمیل فرم درخواست زمین توسط وکیل
4-بررسی استقرار و مسائل زیست محیطی (توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان )
5- انتخاب شهرک صنعتی و بلوک
6-عقد قرارداد حق انتفاع از تاسیسات شهرک صنعتی
7- ارائه زمین توسط شرکت شهرک ها به مجری طرح یا نماینده ایشان

لیست قیمت شرکت شهرکهای صنعتی اصفهان

لیست قیمت شرکت شهرکهای صنعتی اصفهان به صورت سه ماه یکبار منتشر می شود. در واقع 4 بار در یک سال شرکت شهرک های صنعتی اصفهان لیست خود را به روز می نماید.

به مرور زمان احتمالاً برخی از شهرک های صنعتی زمین های خالی خود را از دست می دهد. قیمت زمین صنعتی در اصفهان نیز به همین شکل مرتباً افزایش می یابد.

 

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

4 دیدگاه

  1. سلام نیازمندزمین به صورت واگذاری یااجاره ای برای احداث نیروگاه خورشیدی هستم لطفا راهنمایی کنید

    1. امید صادقی می گوید:

      سلام لطفا با شماره تلفن ۰۹۱۳۳۲۳۹۷۹۲ تماس بگیرید

  2. سلام
    لطفا متراژ وقیمت واگذاری زمین کارخانه در قطب صنعتی دهق را بنویسید ممنون

  3. زمین برای کارگاه حدود۳۰۰متردرشهرک صنعتی دولت آبادخریدارم از دم قسط وارزان۰۹۱۳۳۲۷۴۱۶۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!