منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

نمونه اسم شرکت

نمونه اسم شرکت برای تعیین نام و اسم شرکت در حال تاسیس خود می خواهم.

انتخاب یک برند زیبا از جمله عواملی است که بی شک بخش عمده ای از دلیل موفقیت شرکت و یا افراد در کسب و کار  را تشکیل می دهد.

بسیاری از علامات تجاری و مارک هایی که امروز در دهان ما به صورت عادی گفته و شنیده می شود مانند ریکا، پاک، مینو … زمانی تنها یک کلمه معمولی بوده که توسط صاحب برند شناسایی شده، ثبت شده و البته با تلاش و کوشش، تبلیغات و عملکرد مثبت محصول معروف شده است؛ تا جایی که امروز حتی خود مالکیت بر چنین برند هایی یک سرقفلی میلیاردی به حساب می آید که این سوای از سود خود کسب و کار است.

نام باید مناسب و در خور فعالیت و کارکرد برند و موضوع کسب و کار شما باشد. نامی که به عنوان برند ثبت می کنید باید منحصر به فرد باشد و به آسانی به خاطر سپرده شود.

عکس تزئینی است
عکس تزئینی است

یک نام و یا اسم خوب و زیبا که قرار است به عنوان برند ثبت کنید بهتر است دارای ریشه فارسی باشد و موقع تلفظ خوش آهنگ و سهولت در بیان باشد.

در اسامی قدیمی فارسی و نامهای دختران و پسران اسامی و نام های خوبی می توانید جهت ثبت برند پیدا کنید. همچنین می توانید این نام ها را با هم ترکیب کنید تا نامی بدیع و خوب و زیبا بعضا خلق کنید؛ نامی که منحصر به شما و فعالیت شما می باشد و تا سالهای سال قرار است کسب و کار شما را زنده نگه دارد.

نام و اسم خوب و زیبا جهت برند باید ترجیحاً کوتاه باشد، کلیشه ای نباشد و خلاقانه باشد . قبل از ثبت کلمه و لغتی به عنوان برند، لیستی از برندهای رقبا حتی برندهای خارجی آماده کنید و سعی کنید واژه مناسب برند خود را مانند آنها بسازید.

اگر موفق نباشید مایوس نشوید مشاورین موسسه ما جهت ثبت برند در اصفهان و همه جای ایران در مرحله تعیین نام و ثبت همراه شما هستند کافی است با ما تماس بگیرید.

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!