منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

مشاوره مالیاتی در اصفهان

آشنایی با مقوله مالیات و انواع آن

مالیات به زبان ساده هزینه اجتماعی است که مردم بنا به استفاده از امکانات و منابع یک کشور موظف به پرداخت آن هستند. این هزینه صرف بازسای و نوسازی این منابع و امکانات می شود.

الف- مالیات مسقیم

مالیاتی است که از درآمد شخص حقیقی و یا شخص حقوقی مستقیما ستانده می شود. این مالیات از مالیاتی که بر مصرف کالاها و خدمات ستانده می شود متمایز می بالشد.

ب- مالیات غیر مسقیم

نوعی مالیات است که توسط دولت بر اشخاص حقیقی و حقوقی اعمال می شود. این نوع مالیات معمولا درصدی از درآمد اشخاص می باشد.

سازمان امور مالیاتی کشور (Iranian National Tax Administration) زیر مجموعه ی وازارت امور اقتصاد و داریی می باشد.

مشاوره مالیاتی در اصفهان کیست و چه منافعی برای شما در پی دارد ؟

مشاوره مالیاتی امروز یکی از ضروری ترین بخش های هر کسب و کار است. بسیاری فکر می کنند که اگر امور دارایی را به حال خود رها کنند، اظهار نکنند، دفاتر قانونی نداشته باشند و اظهار نامه رد نکنند مالیات خود به خود حل می شود.

برخی هم فکر می کنند که امور مالیاتی نیاز به مشاوره ندارد و یک حسابدار معمولی هم از عهده آن بر می آید؛ تهش تهیه یک گزارش حسابرسی برای ارائه به سازمان امور مالیاتی  و پر کردن دفاتر است دیگر !

حقیقت این است که  حسابداری و حسابرسی شرکت ها با اینکه بخشی از امور مالیاتی  می باشد ولی امور مالیاتی بر پایه قوانین و مقرراتی است که دانستگی آنها  و همچنین دفاع مالیاتی و نحوه اعتراض و لایحه نویسی مجموعاً می تواند بار مالیاتی شرکت ها را کم کند و در بسیاری از موارد منجر به معافیت مالیاتی بشود.

پس امور مالیاتی خود را امر ساده ای فرض نکنید و آن را به وکیل مالیالتی با تجربه واگذار کنید تا با ارائه مستندات کافی، منجمله گزارش حسابرسی و دفاتر تکمیل شده و اظهار نامه مالیاتی تکمیل شده ی به وقت وارد عمل شده و نهایتاً مالیاتی منصافانه طبق کارکرد به شما تعلق گیرد.

سازمان امور مالیاتی کشور

سازمان امور مالیاتی کشور (Iranian National Tax Administration) زیر مجموعه ی وازارت امور اقتصاد و داریی می باشد.  وظایفه ی این سازمان اصلاح و دگرگونی نظام مالیاتی و مکانیزه نمودن سیستم مالیاتی کشور و اجرای مالیات بر ارزش افزوده می‌باشد. 

 

خدمات مشاوره مالیاتی در اصفهان چه مواردی را در می گیرد ؟

پیگیری اعتراض های مالیاتی و کم کردن مالیات متعلق به شرکت ها

ارائه لایحه مالیاتی  به شعبه مالیاتی و هیات حل اختلاف مالیاتی

حضور وکیل مالیاتی در هیات های تشخیص مالیاتی

بکار گیری قوانین و مقررات مالیاتی  به نفع کارفرمایان مشمول

مشاوره در جهت برخورداری از معافیت مالیاتی

حضور وکیل مالیاتی در هیات های تشخیص مالیاتی

مشاوره مالیاتی در اصفهان ما تنها به مشاوره ختم نمی شود. در مواردی لازم است که وکیل پایه یک دادگستری به منظور دفاع از حقوق و حقوق شما با اخذ وکالت در هیات های تشخیص حضور یابند.

اشراف وکیل دادگستری به قوانین مالیاتی کشور و تنظیم لایحه دفاعیه متناسب بهترین راه برای دفاع از حقوق شما می باشد. در این زمینه وکیل پایه یک لازم است با حسابدار و حسابرش شرکتی که دفاع از آن را عهده دار شده مرتبط باشد.

 

ارائه کلیه خدمات مشاوره مالیاتی در اصفهان یکجا برای مودیان محترم:

مودی محترم اگر کسب و کار خود در اصفهان را شروع کرده ای به فکر مالیات هم باش. بهتر است برنامه ریزی مالی و مالیاتی شما به تدریج و سر جایش باشد . تنظیم به موقع دفاتر مالیاتی و ارائه گزارشات فصلی گوشه ای از تکلیف قانونی شما می باشد.

 

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!