مدارک لازم ثبت علامت، نام تجاری و برند

مدارک لازم ثبت علامت، نام تجاری و برند جهت اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی به شرح زیر می باشد لطفاً پس از تهیه مدارک ذیل آنها را جهت ثبت علامت، نام تجاری و برند به موسسه تحویل دهید.

***همچنین شما پیش از ثبت علامت، نام تجاری و برند باید از این موضوع که آیا برند مورد نظر شما قبلا توسط شخص دیگری اعم از حقیقی و یا حقوقی ثبت شده است یا نه مطلع شوید.***

مدارک لازم ثبت علامت، نام تجاری و برند

برای جستجوی علامت خود در میان علامات ، نام های تجاری و برند های ثبت شده می توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق این صفحه  ثبت علامت، نام تجاری و برند خود را پیگیری کنید.

 ۱-  تسلیم اظهارنامه علامت تنها از طریق فایل الکترونیکی امکان پذیر بوده و متقاضیان ثبت علامت می توانند از طریق این آدرس  اظهار نامه خود را تسلیم اداره علامت نمایند.

۲-    مدارک هویت متقاضیان؛

الف) اشخاص حقیقی:

کپی شناسنامه و کپی کارت ملی

ب) اشخاص حقوقی:

 آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء

۳-  مدارک نماینده قانونی: درصورتی که ثبت قرار است توسط نماینده قانونی (وکیل، دارنده یا دارندگان حق امضا برای اشخاص حقوقی و …) به عمل آید باید مدارک آن ضمیمه گردد.

۴-    ۱۰نمونه گرافیکی یا کپی یا تصویر از علامت درخواستی حداکثر درابعاد ۱۰×۱۰ سانتی متر

۵-  درصورت سه بعدی بودن بودن علامت ارائه علامت به صورت نمونه گرافیکی یا تصویر دوبعدی به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و درمجموع یک نمونه واحد را تشکیل دهند.

۶-  ارائه مدارک دال بر فعالیت در رشته مربوط به عنوان مثال جواز تأسیس از صنایع یا پروانه بهره برداری صنایع یا پروانه ساخت وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی یا پروانه کسب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *