منشی زن که در محل کار مشغول به انتخاب یکی از زونکن های بر روی هم چیده شده در بایگانی می باشد.

ثبت شرکت در کرج

اهمیت دفتر ثبت شرکت در کرج

همه کار کردن برای خود را دوست دارند. دوران کارمندی چندی است، سپری شده و عمر آن به پایان رسیده است. در کرج و تهران اما اوضاع کمی با باقی کشور متفاوت است. وقتی متقاضی ثبت شرکت در کرج هستی ؛ بازاری به وسعت تهران را در کنار خود می بینی.

وسوسه نزدیکی به بازار پایخت چیز کوچکی نیست که انگیزه کافی به ثبت شرکت در کرج را به تو ندهد!

ثبت شرکت در کرج و شروع کسب و کار :

ثبت شرکت خیلی وقت ها شروع مالکیت بر کسب و کار شخصی است.  چه قصد خرید فروش هر قسم کالای مجاز بازرگانی را داشته باشی و چه نیت تولید در سر داشته باشی؛ ثبت شرکت برای هر کدام از اینها یک نقطه شروع است.

البته شرکت ها بر اساس موضوع خود تقسیم بندی می شود و اساساً شرکت ممکن است تولیدی، بازرگانی، تجاری، پیمانکاری و … باشد.

برای ثبت هر یک از انواع شرکت  کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. در زمان کوتاهی ترتیب همه کارها برای شما داده می شود.

نحوه ثبت شرکت در کرج

چگونگی ثبت شرکت در کرج مانند همه  شهرستان های دیگر می باشد.

مرحله اول-انتخاب 5  نام برای شرکت مورد نظر جهت تاسیس.

مرحله دوم- تعیین نوع شرکت اعم از شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص می باشد.

مرحله سوم – تعیین موضوع فعالیت شرکت می باشد .

مرحله چهارم – معرفی افراد مرتبط با شرکت اعم از سهامداران ، شرکاء، بازرسان و غیره می باشد؛ به هر یک از افراد داخل شرکت درصدی سهام یا سهم الشرکه تعلق می گیرد.

مرحله پنجم – تعیین مدیران شرکت اعم از مدیر عامل، رئیس هئیت مدیره و … می باشد.

مرحله ششم- تعیین صاحبان امضاء شرکت می باشد .

مرحله هفتم- تدوین اوراق شرکت اعم از صورتجلسات، اساسنامه و غیره می باشد.

ثبت شرکت و امور ادارایی

آیا با ثبت شرکت در کرج ملزم به پرداخت مالیات می شوم ؟ این سوالی است که در بسیاری از موارد متقاضیان ثبت شرکت از ما می پرسند.

در پاسخ باید دانست شما حتی بدون ثبت شرکت هم در صورت داشتن فعالیت اقتصادی می بایست مالیات بر در آمد خود را پرداخت نموده و از این بابت تفاوتی بین شرکت ها و کسب و کار های حقیقی و انفرادی در کرج وجود ندارد.

ثبت شرکت در کرج چه مزایایی دارد؟

در حالت کلی در شرکت ها به دلیل وجود خاصیت جمعی و برایند نیروی حاصله امکان توفیق بیشتری وجود دارد.

اصلاً مزیت شرکت بر کسب و کار های شخصی و کوچک همین کار جمعی و گروهی است؛ در جمع هر کس نقطه قوتی دارد که چنانچه به کار گرفته شود نهایتا مزید بر علت توفیق می شود.

البته ذکر نکته ای هم در اینجا لازم است ، باید دانست که به همان نسبتی که افراد می توانند عملکرد یکدیگر را در شرکت تقویت کنند، در صورت عملکرد منفی در هنگام کار گروهی می توانند در تقابل با  یکدیگر مخرب باشند.

مزیت مهم دیگری که می توان برای شرکت ها نام برد حمایت از سرمایه شخصی افراد می باشد. می دانیم که در شرف تاسیس شرکت، هریک از افراد سرمایه ای به میان می آورد که این سرمایه ها، نهایتاً رقمی به نام سرمایه ثبتی شرکت می شود.

قانون می گوید که اشخاص ثالثی که از شرکت ها طلب دارند تا سقف سرمایه شرکت و بنا به درصد سهام خود مدیونند و این به منزله حمایت از سرمایه های شخصی افراد است که درگیر این شرکت نمی باشد.

ثبت شرکت در کرج و اخذ وام و تسهیلات

یکی از مزایای ثبت شرکت در کرج و در هر کجای دیگر ایران، امکان استفاده از وام و تسهیلات به منزله نیل به اهداف شرکت می باشد.

خصوصاً شرکت های بازرگانی و تولیدی می توانند با ارئه مداک مثبته به بانکهای عامل از چنین مزایایی استفاده کنند. البته در این هنگام، ارائه مدارک دیگری منجمله صورت وضعیت مالی ، جواز تاسیس و غیره لازم می باشد.

صد البته پیش از آن، لازم است که سرمایه ثبتی شرکت خود در کرج را افزایش داد و طبیعتاً با صد هزار تومان سرمایه ثبتی شرکت نمی توان، درخواست یک میلیارد تومان وام داد !

چگونه بفهمم شرکتی با نام مورد نظر من قبلاً در کرج ثبت شده یا نه ؟

ممکن است نام زیبایی در نظر داشته باشید. اما شک داشته باشید که شرکتی تحت این عنوان در کرج ثبت شده باشد. در این صورت با مراجعه با سامانه اطلاعات اشخاص حقوقی کشور می توانید از ثبت شدن یا نشدن شرکتی تحت این نام مطلع شوید.

شرکتی هستیم که می خواهیم ثبت برند در کرج انجام دهیم؛ راهکار چیست ؟!

ثبت برند برای اشخاص حقیقی و حقوقی هر دو به صورت یکسان انجام می شود. شما می توانید بخشی از نام شرکت ثبت شده خود در کرج یا مخفف آن را به ثبت برند در کرج  نمایید.

فروش شرکت در کرج چگونه است؟

خرید و فروش شرکت در اصل به معنی واگذاری سهام یک شرکت به عده ای جدیدی از سهام داران است. هر چند این کار منع قانونی ندارد ولی ریسک زیادی دارد؛ چون ممکن است شرکت دارای بدهی باشد که شما از آن بی اطلاع هستید و شما بعداً مدیون شوید.

پس عاقلانه این است که به جای خرید را پیش گرفته و با هزینه کمتر صاحب شرکتی موافق میل خود بشوید.

 

ورود به لینک های مفید :

 

مطالب مشابه...

مطالب محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!