ثبت شرکت در شهرکرد

ثبت شرکت در شهرکرد به شکل فوری (کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان)

اگر در هریک از شهرستان های چهار محال و بختیاری ساکن هستید، و یا برای موضوع ثبت شرکت،  متقاضی ثبت شرکت در شهرکرد هستید، وکلای موسسه حقوقی رایا این کار را در کوتاهترین زمان ممکن و با نازل ترین هزینه برای شما به انجام خواهند رسانید.

اگر در هریک از شهرستان های چهار محال و بختیاری ساکن هستید، و یا برای موضوع ثبت شرکت،  متقاضی ثبت شرکت در شهرکرد هستید، وکلای موسسه حقوقی رایا این کار را در کوتاهترین زمان ممکن و با نازل ترین هزینه برای شما به انجام خواهند رسانید.

اگر در هریک از شهرستان های چهار محال و بختیاری ساکن هستید، و یا برای موضوع ثبت شرکت،  متقاضی ثبت شرکت در شهرکرد هستید، وکلای موسسه حقوقی رایا این کار را در کوتاهترین زمان ممکن و با نازل ترین هزینه برای شما به انجام خواهند رسانید.

ثبت شرکت در شهرکرد چگونه انجام می شود ؟

در خصوص نحوه ثبت شرکت در شهرکرد ، شیوه کار مانند شهرهای دیگر اینترنتی است. سامانه و سایت اداره ثبت شرکت ها اطلاعات متقاضیان ثبت شرکت را دریافت و بر اساس آن کار ثبت انجام می شود.

ثبت شرکت اما یک فرایند حقوقی است که بار تعهدی و مسئولیتی خودش را به همراه دارد و لذا پیش از ثبت شرکت مانند هر امر حقوقی دیگر شما می بایست با وظایف و مسئولیت های خود در شرکت آشنا باشید.

درست است که ثبت شرکت امروز یک کار عادی است ولی حتی عادی بودن این موضوع رافع مسئولیتی که برای خود می خرید، نمی شود.

کار در شهرکرد با شرکت آسان تر است یا شخصی ؟

البته این سوال چهارمحال، شهرکرد و غیر شهرکرد بر دار نیست . فلسفه شرکت تاسیس کردن انجام کار مشارکتی و گروهی است که اگر لازم باشد کار درستی است ولی اگر کار شما در ید یک نفر است که شرکت زدن، معنایی جز سنگین کردن بیجای امور ندارد.

مدارک ثبت شرکت در شهرکرد کدامند؟

اصولاً برای ثبت شرکت در شهرکرد، مانند ثبت شرکت در هر استان و شهر دیگر مدرک خاصی لازم نیست. ما تنها به اطلاعات هویتی هر یک از سهامداران و تعیین مدیران شرکت، اختیارات آنها و درصد سهام هریک از آنها نیاز داریم.

در کنار اینها برای ثبت شرکت در شهرکرد شما بایست یک کدپستی معتبر صرفاً در محدوده پستی شهرکرد به ما معرفی کنید که این کدپستی مرکز اصلی شرکت شما خواهد بود.

برای ثبت شرکت در شهرکرد به چند نفر نیاز است ؟

پاسخ این است که اگر ثبت شرکت با مسئولیت محدود در شهرکرد مورد نظر شما باشد؛ تنها ۲ نفر و اگر ثبت شرکت سهامی خاص در شهرکرد مطلوب شما باشد نیاز به ۳ نفر اعضای اصلی و دو نفر بازرس خواهید داشت.

راهنمای ثبت شرکت در شهرکرد :

مراحل ثبت شرکت در شهرکرد گام به گام به شرح زیر می باشد.

مرحله اول-برای ثبت شرکت در شهرکرد شما می بایست پیش از هر کار اعضای شرکت را تعیین و اطاعات هویتی آنها را در اختیار داشته باشید.

در مرحله دوم- موضوع فعالیت شخصیت حقوقی شما یا همان شرکت در شرف تاسیس تعیین می شود.

در مرحله سوم- شما سرمایه اولیه شرکت را تعیین کرده و بنا بر آن میزان سهم الشرکه و سهام ها را مشخص می کنید.

در مرحله چهارم- مدیران شرکت منجمله مدیر عامل رئیس هیئت مدیره  نائب رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره تعیین می شود.

در مرحله آخر مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت منجمله صورت جلسه مجمع عمومی، صورتجلسه هئیت مدیره، اساسنامه، تقاضانامه، شرکتنامه و اظهار نامه با دقت و رعایت همه اصول فنی و حقوقی خصوصاً مفاد قانون تجارت تهیه و تنظیم می گردد.

پس از ثبت نام در سامانه ثبت شرکت چه اتفاقی می افتد؟

پس از ثبت نام در سایت ثبت شرکت ها ، در ابتدا اگر ایرادی به لحاظ حقوقی در ثبت نام شما وجود داشته باشد ، توسط کارشناسان اداره ثبت شرکت ها به شما جهت بر طرف کردن ایراد تذکر داده می شود.

پس از رفع همه ایرادات احتمالی در ثبت نام ، یکی از ۵ نام پیشنهادی شما تایید یا رد می شود که در صورتی که هر ۵ نام پیشنهادی شما جهت ثبت شرکت در شهرکرد رد شوند؛ شما مکلف به پیشنهاد نام های جدید هستید.

هنگامی که یکی از نام های شما تایید شد ، شما می بایست از تمامی مدارک شرکت که در داخل سامانه ثبت شرکت ها با ورود کد رهگیری خود روئیت می کنید پرینت گرفته ، به امضاء کلیه شرکاء رسانده و به آدرس اداره ثبت شرکت ها پست نمایید.

پیش از پست کردن هرگونه مدرکی به یاد داشته باشید که شما تنها از طریق شعب منتخب پستی و در پاکت های مخصوصی که حاوی یک فقره پوشه هستند؛ امکان ارسال مدارک خود را برای اداره ثبت شرکت ها دارید ؛ همچنین اداره ثبت شرکت ها در اینجا اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری شهرکرد است.

پس از این تکمیل این فرایند مدارک شما به اداره مربوط واصل شده و از شما خواسته می شود که برای تحویل مدارک ثبتی خود منجمله آگهی تاسیس و … به اداره ثبت شرکت ها مراجعه کنید.

درج آگهی تاسیس در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار

پس از تحویل مدارک از اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری شهرکرد، هنوز یک مرحله دیگر تا ثبت شرکت در شهرکرد باقیمانده است و آن درج آگهی تاسیس در روزنامه های رسمی و کثیر الانتشار می باشد.

مراحل ثبت نام در سامانه روزنامه رسمی را از اینجا مطالعه کنید و پس از ثبت نام در آن سایت با واریز هزینه درج آگهی خود و پس از گذشت چند روز نسخه الکترونیک آگهی خود را دریافت کنید.

انواع شرکت های قابل ثبت در شهرکرد

ثبت شرکت در شهرکرد بر اساس قانون تجارت در هفت قسم شرکت تجاری امکان پذیر است هر چند که به صورت معمول افراد یا ثبت شرکت با مسئولیت محدود در شهرکرد را انجام می دهند و یا متقاضی ثبت شرکت سهامی خاص در شهرکرد هستند.

در خواست ثبت شرکت در شهرکرد خود را با وکیل ثبت شرکت ما در میان بگذارید تا نماینده موسسه حقوقی ما در استان چهارمحال و بختیاری با شما تماس گرفته و مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در شهرکرد را به شما اعلام کند.

انواع شرکت های قابل ثبت در شهرکرد به لحاظ موضوع

ثبت شرکت تولیدی

ثبت شرکت بازرگانی

ثبت شرکت تجاری در

ثبت شرکت پیمانکاری

ثبت شرکت خدماتی

ثبت شرکت حمل و نقل

ثبت شرکت نگهبانی

ثبت شرکت گردشگری

ثبت شرکت ساختمانی

ثبت شرکت عمرانی

ثبت شرکت معماری

مشاوره ثبت شرکت در شهرکرد توسط وکلای رایا

مشاوره ما در زمینه ثبت ثبت در شهرکرد البته تنها منوط به تنها انتخاب نوع شرکت و مدارک مورد نیاز نمی شود بلکه شامل راهنمایی جامع در خصوص نحوه و چگونگی ثبت شرکت در شهرکرد می شود:

تعیین نام شرکت

تهیه اوراق شرکت منجمله اساسنامه

و …

پس اگر قصد ثبت شرکت در شهرکرد را دارید فرصت را از دست نداده ثبت فوری توسط موسسه حقوقی ما انجام می شود

1 دیدگاه در “ثبت شرکت در شهرکرد

  1. نجفی گفت:

    سلام سال نو مبارک
    من میخوام شرکت کامپیوتری تاسیس کنم ممنون میشم مراحل و هزینه های مربوطه را بگید(در شهرکرد).

    چندتا سوال هم داشتم:
    ۱)این شرکت از چه نوعی است و کدام نوع برای این منظور بهتر است(سهامی خاص یا محدود)؟
    ۲)حداقل اعضا شرکت باید چند نفر باشند؟
    ۳)آیا اعضا میتوانند از خانواده یا فامیل باشند و آیا پدرم که بازنشسته است میتونه عضو بشن؟
    ۴)آیا مدرک تحصیلی اعضا مهم است(خودم ارشد نرم افزار دارم)
    ۵)آیا میشود اعضا شرکت افرادی باشند که فقط اسمشان آورده شده باشد یعنی از اسم شخصی جهت ثبت شرکت استفاده بشه ولی خودش اصلا کاری با شرکت نداشته باشه؟
    ۶)آیا بلافاصله بعد از ثبت شرکت مالیات آن محاسبه میشود یا تنها زمانی که کاری یا پروژه ای انجام شود مالیات محاسبه میشود؟
    ۷)بعد از ثبت شرکت چند روز فرصت هست تا آدرس واقعی شرکت را اعلام کنیم؟
    ۸)آیا اعضا اعم از هیئت مدیره و بازرسین باید بیمه بشن یا اجباری نیست؟
    ۹)با توجه به تجربه شما وظایف شرکت را چه چیزی قید کنیم بهتر است؟
    ۱۰)آیا میشود به جز وظایفی که برای شرکت قید شده کارهای دیگری هم انجام داد(مثلا در وظایف شرکت راه اندازی شبکه تعریف شده ولی کار نرم افزار و تعمیرات سخت افزار هم انجام بدیم)؟
    ۱۱)هزینه و درآمد شرکت بین اعضا به طور مساوی تقسیم میشود یا بستگی به نوع وظیفه ای که انجام میدهند متفاوت است؟
    ۱۲)اگر اعضا با توجه به تخصص خود درآمدی داشته باشند یعنی پروژه ای را شخصی به اتمام برسونند بعد از کسر مالیات چند درصد از درآمد را باید به حساب شرکت واریز کنند؟
    ۱۳)اختیارات و وظایف هیئت مدیره و بازرسین چیست آیا این سمت ها فقط اسمی هستند یا خیر؟
    ۱۴)آیا جهت راه اندازی شرکت از طرف دولت حمایتی وجود دارد مانند وام کم بهره؟
    ببخشید سوالات زیاد شدن، قبلا از پاسخ شما کمال تشکر را دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *